2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 古龍吹水版 血染狗 別傻狗之不要做傻狗
樓主: calvintsang1314
go

[閒聊討論] 血染狗 別傻狗之不要做傻狗  

Rank: 2Rank: 2

UID
4370953 
帖子
126 
積分
126 
Good
0  
註冊時間
16-8-12 
在線時間
84 小時 
發表於 16-12-3 09:50 AM |顯示全部帖子
回覆 殺手狗 的帖子

你得屎眼當然睇唔到啦 7.7  你講d野出來比人串 wowo~~

Rank: 2Rank: 2

UID
4370953 
帖子
126 
積分
126 
Good
0  
註冊時間
16-8-12 
在線時間
84 小時 
發表於 16-12-3 09:51 AM |顯示全部帖子
回覆 殺手狗 的帖子

不死大把啦-0- 我怕你比人爆到同呀媽講  呀媽我比人爆不死呀!_! 你真係有點柒~

Rank: 2Rank: 2

UID
4370953 
帖子
126 
積分
126 
Good
0  
註冊時間
16-8-12 
在線時間
84 小時 
發表於 16-12-3 09:52 AM |顯示全部帖子
本帖最後由 calvintsang1314 於 16-12-3 09:58 AM 編輯

係wor 別傻狗~~想問下你 點解 得你一個入來講 你無fd架?? 係唔係無fd企係你果邊呀!_!
我諗你d fd 一定笑死你呢隻狗仔xd
仲有你係唔係覺得悶呀-0- 係到r水吹~_~ 係唔係想搵個fd陪你傾下計-0-  但我覺得無 無人會鐘意同隻狗仔傾計

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
180752 
帖子
613 
積分
1227 
Good
0  
註冊時間
04-4-23 
在線時間
988 小時 
發表於 16-12-3 09:58 AM |顯示全部帖子
殺手狗 發表於 16-12-3 09:28 AM
真系寒酸吾夠打屈人用外掛 無不死咪俾d你囉

你都ON9 系呢D死狗 唔夠打先開外掛唔撚認 者~~~開齊你血染D 賬號出黎打羅 笨 ~唔系無人啊~咁撚型~

Rank: 2Rank: 2

UID
4370953 
帖子
126 
積分
126 
Good
0  
註冊時間
16-8-12 
在線時間
84 小時 
發表於 16-12-3 09:59 AM |顯示全部帖子
本帖最後由 calvintsang1314 於 16-12-3 10:04 AM 編輯

回覆 卍東東卍 的帖子

條友好鬼柒  講d野 好鐘意比人串 ~
比人一野ko左 xdd 笑撚到我呢~

Rank: 1

UID
4448245 
帖子
12 
積分
12 
Good
0  
註冊時間
16-12-2 
在線時間
3 小時 
發表於 16-12-3 10:50 AM |顯示全部帖子
回覆 calvintsang1314 的帖子

吾知既人系到發聲 真系無撚聊

Rank: 2Rank: 2

UID
4370953 
帖子
126 
積分
126 
Good
0  
註冊時間
16-8-12 
在線時間
84 小時 
發表於 16-12-3 10:52 AM |顯示全部帖子
本帖最後由 calvintsang1314 於 16-12-3 10:53 AM 編輯

回覆 殺手狗 的帖子

你唔好扮撚晒野啦...黎小套啦!_! 無聊??
知唔知點解甘無聊 就係你條傻狗 係到呀 你又要比我串了 唉~~ 用下腦諗下野 先打字啦-0- 問你問題 你未答wor

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 20-11-27 11:09 AM , Processed in 0.290424 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:迷你倉 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.