2000FUN論壇

標題: 【資料】CosPlay衣服訂造店一覽 - 香港 [打印本頁]

作者: MinaChris    時間: 04-10-3 02:11 AM     標題: 【資料】CosPlay衣服訂造店一覽 - 香港

以下是我得知的地方~有即是本人知道/認為是不錯的店~~~^^""
另外的我自己就不太清楚~


1)
九龍紅磡黃埔花園12期家居庭地庫唯美特區29舖
電話:24849366 黃小姐
↑已遷住紅磡廣場,詳細地址不詳,歡迎提供


2)sprider
旺角瓊華中心:旺角瓊華中心(扶手梯上一層U15號鋪)
店主:Natalie & 她姐姐
gothic ,lolita為主


3)Ebony & Ivory
旺角兆萬中心3樓
營業時間:3:00pm-9:00pm
專營cosplay,cosplay道具,punk,lolita,娃衫,gothic等等
icq: 70671380  or  23295228
店主: kanako & K


4)Lolita In Touch:thup:
地址: 旺角瓊華中心3樓205店
lolita為主
web: http://www.angelfire.com/rings/lolita_in_touch/
店主: RUBY


5)La Crinoline :thup:
cosplay,gothc,lolita 為主
web: http://hk.geocities.com/la_crinoline/
E-mail: la_crinoline@yahoo.com.hk
經營者: 幽, 東方不敗, 快樂丸


6)Celestial City :thup:
地址:長沙灣宇宙商場地庫B26
專營cosplay,lolita:
cosplay / lolita衫的訂做~cosplay的飾物訂做~
鞋的訂做~武器售賣<日本刀,弓箭,大刀>~袋,手套.
營業時間:
星期一至五日---4:00pm~9:30pm  
公眾假期,星期六,日---1:00pm~9:30PM
E-mail: cos_celestial@yahoo.com.hk
Web: http://coscity.net/


7)Cos-Zone
地址:九龍旺角西洋菜街南1A-1K百寶利商業大廈10樓1006室「Cos-Zone」(近旺角地鐵站 E2 出口 )
營業時間:13:00~22:00
寄存及代為以優惠價乾洗 Cosplay 服裝
代為製作簡單的 Cosplay 道具
電話:31885238
FAX :31885338
ICQ:45210156
MSN:cos_zone@hotmail.com
E-mai: Ginfo@cos-zone.com (一般查詢)


8 ) Punk.com:thup:
旺角CHII之堡二樓


9)淦漩時裝改衣店 KAM SUEN TAILOR FASHION
元朗合財街合益商場1/F, 53號舖
營業時間:10:00am-9:00pm
電話: 93621878
E-mail: tailor@jackie.net
web: http://www.jackie.net/tailor/
網頁上有價目表


10)天羽工房 Sky Wings Workshop :thup:
油麻地上海街380-390號 上海大廈 2/F A室 [由碧街入]
營業時間:星期一至日 2:00pm-8:00pm
web: http://www.sky-wings.com.hk/


11)Cosplay Zone
訂造各種cosplay服,道具,日本和服,Lolita
電話:91243085
經營者:陳先生
http://www.cosplayzone.cq28.com/
http://www.freewebtown.com/cosplayzone3/


12)ANNA HOUSE
觀塘開源道63號福昌大厦(apm後面)1字樓人氣倉B12舖位
web:http://annahouselolita.sinababy.com/home.htm




歡迎給于其他的資料~~

[ Last edited by MinaChris on 2005-7-2 at 01:37 PM ]

[ 本帖最後由 *貓依*=^w^= 於 2007-10-14 01:14 PM 編輯 ]
作者: 鬼魅hkg    時間: 04-10-5 07:09 PM

6)Celestial City
網址係http://coscity.net/
作者: Ringsound    時間: 04-10-12 11:07 PM

3)phoenix tail
通常3:00先開鋪
作者: 沙我    時間: 04-10-22 09:55 AM

有幾間我都有去過
但我以前經常去8)買衣服呢!

可是不是叫Punk.com嗎?(疑)

但現在很少去了,因為沒有銀兩。
買了數次衣服後用了我差不多$1000元耶(淚)真的是很貴@@

但謝謝你分享哦,有機會我一定到沒到過的店去看~
可是我不穿lolita的~(苦笑)

[ Last edited by 沙我 on 2004-10-22 at 09:57 AM ]
作者: ╜塔羅公主~紫╓    時間: 04-11-2 04:43 PM     標題: 多謝喔~~

嘩~原來有咁多地方可以買cos服嫁?
咁耐以黎紫only知一度ja>^<”
作者: 草薙    時間: 04-11-8 11:23 PM

提供多一個比你地!!
地址:油麻地上海街380-390號 上海大廈 2/F A室 [由碧街入]
營業時間:星期一至日 2:00pm~8:00pm

http://www.sky-wings.com.hk/
作者: *妹豬*    時間: 04-11-10 04:08 PM

我就比較鐘意去mk整啦..整得刀ok架..
作者: .~@Roy@~.    時間: 04-11-18 09:22 PM

多謝>.<!!~!!~!!~!!~
作者: 6078    時間: 04-12-14 08:06 PM

旺角chii之堡二樓既punk.com有無得剩係整刀,飾物架??
作者: MinaChris    時間: 04-12-14 10:05 PM

6078~~
應該無~~你想做D什么?
作者: 6078    時間: 04-12-17 08:59 PM

Originally posted by MinaChris at 2004-12-14 10:05 PM:
6078~~
應該無~~你想做D什么?


想做把1/1or1/2既刀...
作者: 靚七    時間: 05-2-14 05:49 AM

6=="我以前個同學仔開的
作者: 情為何物    時間: 05-2-14 10:29 PM

1)
九龍紅磡黃埔花園12期家居庭地庫唯美特區29舖
電話:24849366 黃小姐

成日去果頭都唔知原來有嫁

thx晒
作者: 天使羽雪    時間: 05-4-7 03:24 PM

有冇可以整刀既旺角網趾比我
作者: arashiarashi    時間: 05-4-10 03:46 PM

好似冇咩naruto既cos服...........==
作者: ~鋼之魂~    時間: 05-4-16 04:15 PM

Lolita In Touch 搬左去 旺角瓊華中心3樓205店

建議別去Phoenix Tail
詳看 http://boxoftimes.hp.infoseek.co.jp/PTweb/001.htm
作者: 飛雪    時間: 05-5-8 01:13 AM     標題: = =

想問下..有冇人知邊到可以整到cos果d隱形眼鏡啊??
小弟我近排想買返個寫輪眼返黎帶啊...thx
作者: Coral    時間: 05-5-10 01:01 PM

StoryDesignCo.門市陳列室及工作室地址:

旺角 旺角道 97號 王子大廈 1樓D室 (馬會左側)  


營業時間:

星期一至六pm7:30-11:30

星期日pm3:00-10:00

電話:2392 6233 / 9776 5342 (林先生)電話,短訊,電郵查詢均可

傳真:2392 6233

網址:www.storydesign.com

電郵︴email]Gcosplay@storydesign.com[/email]
作者: 『傲魂』    時間: 05-5-28 10:09 PM

6)Celestial City
地址:長沙灣宇宙商場地庫B26
專營cosplay,lolita:
cosplay / lolita衫的訂做~cosplay的飾物訂做~
鞋的訂做~武器售賣<日本刀,弓箭,大刀>~袋,手套.
營業時間:
星期一至五日---4:00pm~9:30pm  
公眾假期,星期六,日---1:00pm~9:30PM
E-mail: cos_celestial@yahoo.com.hk
Web: http://coscity.net/

e間野仲有無開嫁
我想要把劍=.=...........
作者: ~鋼之魂~    時間: 05-5-31 12:08 AM

Originally posted by 『傲魂』 at 2005-5-28 10:09 PM
6)Celestial City
地址:長沙灣宇宙商場地庫B26
專營cosplay,lolita:
cosplay / lolita衫的訂做~cosplay的飾物訂做~
鞋的訂做~武器售賣<日本刀,弓箭,大刀>~袋,手套.
營業時間:
星期一至五日---4:00 ...

門市未開番~
開番都應該轉地址~
作者: 『傲魂』    時間: 05-6-4 12:39 AM

Originally posted by ~鋼之魂~ at 2005-5-31 12:08 AM

門市未開番~
開番都應該轉地址~

麻煩開番叫一叫我
我想要把劍-.-"
作者: 神部達爾    時間: 05-6-14 09:20 PM

Celestial City 的品質也很不錯呢~~~

早前在她的店做了一套死神cosplay服~~很不錯的說~~^^~
作者: (香水)    時間: 05-7-22 07:06 PM

女仔如果想做衫 (只限cosplay 可以自己買材料)
可以icq add175045918 or 153984348 e-mail (patpatlam2003@yahoo.com)
價$$比出面較平,主要由(2位設計學院學生 cosplayer 魚蛋 同倩依代做)
作者: 可憐的新手    時間: 05-7-27 02:44 PM

無間近my house T^T
作者: 飛星天風    時間: 05-8-5 09:38 PM

我想問普通Cosplay套裝
連布整埋唔知大約幾錢呢- -
列埋仲好~XD""
作者: shingshing211    時間: 05-8-7 03:27 AM

Celestial City~~ 他的網不是說可以 網上或 電話 訂嗎??

P.S我是他同學ar~~哈哈
作者: BeBe    時間: 05-8-17 01:41 AM

:cry::cry::cry:  點解冇我個間既  /.\
作者: timipip2636    時間: 06-8-2 08:38 PM     標題: 求助~

我想問下....火影忍者裹面ge~曉ge~草冇    同鞋 同褲邊度有得買呀.....

我好想要吵>3<唔該哂~!!!
作者: ysangy2002    時間: 06-8-5 02:47 AM

kanako間野搬左上信和la@.@
作者: 。曲奇餅。    時間: 06-8-16 10:52 AM

哇…
好多地方呀…
唔該晒…
作者: henrychan100    時間: 06-8-28 06:36 PM

Cosplay Zone
歡迎來圖訂造各種cosplay服,道具,日本和服,Lolita
款式良多,價錢合理,師父專業,募求令你滿意
電話:91243085
經營者:陳先生
http://www.cosplayzone.cq28.com/
http://www.freewebtown.com/cosplayzone3/

[ 本帖最後由 henrychan100 於 2006-9-5 01:00 AM 編輯 ]
作者: 知識無窮    時間: 06-10-15 01:36 PM

ANNA HOUSE
觀塘開源道63號福昌大厦(apm後面)1字樓人氣倉B12舖位
web:http://annahouselolita.sinababy.com/home.htm
(web內附地圖)
作者: [I]am.小樂    時間: 06-10-28 06:10 PM

原帖由 MinaChris 於 2004-12-14 10:05 PM 發表
6078~~
應該無~~你想做D什么?

我想整龍馬紅色T-shirt 幾錢呀= =" 同邊間有
作者: 屮柴柴屮    時間: 06-11-9 01:10 AM

我想問呢..
如果我想整1個人既衫..係咪就咁同佢講?_?"
使唔使比埋草圖牙個d嫁?_?"
作者: EDGE    時間: 07-11-30 03:30 AM

想訂造的衫係唔係比張相佢就得啦 = =?
同埋自己唔買布係咪貴好多~大概幾錢架一件式一套
重有的cos眼鏡好似四輪眼咁邊到有得整~~各位大大 thz~

[ 本帖最後由 EDGE 於 2007-11-30 03:34 AM 編輯 ]
作者: *貓依*=^w^=    時間: 07-12-2 12:32 AM

原帖由 屮柴柴屮 於 2006-11-9 01:10 AM 發表
我想問呢..
如果我想整1個人既衫..係咪就咁同佢講?_?"
使唔使比埋草圖牙個d嫁?_?"


最好就畀埋草圖同原圖佢

原帖由 EDGE 於 2007-11-30 03:30 AM 發表
想訂造的衫係唔係比張相佢就得啦 = =?
同埋自己唔買布係咪貴好多~大概幾錢架一件式一套
重有的cos眼鏡好似四輪眼咁邊到有得整~~各位大大 thz~


最好有草圖同埋基本要求!
如果對布係好有要求都係買埋去好O的
但唔買布唔會貴好多
幾錢要睇下你做咩衫答你唔到
COS眼鏡唔識答..你可以去mk O的眼鏡舖問下!
作者: 凌芝    時間: 08-3-6 05:19 PM

我見九龍深水埗西九龍中心都好像有喎...好似係五樓。
作者: c7h15cooh    時間: 08-5-15 09:15 PM

I wonder which shop still there.........I just want to buy one or two cosplay clothes for a party.
作者: loklok0211    時間: 10-1-1 11:53 PM

我想問如果我想訂製鋼做既劍邊度有?!
作者: gor    時間: 10-8-19 08:25 AM

搭小巴講新界有落
作者: hotthis    時間: 10-12-3 12:02 AM

謝謝您的分享,真的超感恩的喔!
作者: STUPIDtouch    時間: 10-12-28 11:05 PM

支持一下,不錯的分享就是要支持。

作者: alsoTokyo    時間: 11-1-3 12:20 PM

大大的分享真的很不錯喔

作者: Misawagirl    時間: 11-1-17 11:49 PM

大大的分享真的很不錯喔

作者: Merlinjeter    時間: 11-1-24 11:52 PM

看到大大的帖子,一定要進來頂上的

作者: 最終×幻想    時間: 11-4-26 10:29 PM

可唔可以有咩衫睇嫁?
作者: 巨商之人    時間: 11-4-27 08:12 PM

我又去看看先= = 勁鍾意玩cosplay
作者: InaDuke    時間: 11-10-2 04:53 AM

thanks for your sharing
                                                                                                           
作者: 哈特菲利亞    時間: 11-10-2 01:32 PM

你講個D 有D 己經唔係到
作者: HarryWilliam    時間: 11-10-6 05:19 AM

謝謝大大分享

作者: millyko    時間: 11-10-18 07:03 AM

全部網都入吾到啊!




歡迎光臨 2000FUN論壇 (http://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1