2000FUN論壇
標題:
請問隻GAME得女角 選擇?
[打印本頁]
作者:
hkoldma
時間:
06-5-25 12:55 PM
標題:
請問隻GAME得女角 選擇?
請問隻GAME得女角 選擇?
在CB 創人物時沒有男角.......
作者:
殺魔幻
時間:
06-5-25 08:42 PM
係咩 佢唔係話你係申請時 係男就開到男 係女就開到女咩
我記得佢好似有講
作者:
康斯撒但丁
時間:
06-5-30 05:20 PM
原帖由
殺魔幻
於 2006-5-25 08:42 PM 發表
係咩 佢唔係話你係申請時 係男就開到男 係女就開到女咩
我記得佢好似有講
姐係好似ro咁=.=~
作者:
pohong2569
時間:
06-5-31 10:29 PM
你地有多個ac比我呀~
e-mail:pohong121@yahoo.com.hk
作者:
~MELODY~
時間:
06-6-2 10:49 AM
原帖由
殺魔幻
於 2006-5-25 08:42 PM 發表
係咩 佢唔係話你係申請時 係男就開到男 係女就開到女咩
我記得佢好似有講
係呀!~game書都係咁講!~
喂喂!~有冇多個ac比我玩下呀!~
:D:D
作者:
hi12345go
時間:
06-6-3 05:02 PM
我用男ac換女ac=.="
有冇人換=.="
作者:
wan_lucky
時間:
06-6-4 10:03 AM
我申請時明明男 入game竟然是女角=.='' 佢玩我咩!!
作者:
千夜玥
時間:
06-6-7 12:26 PM
FDCB1 = 男
FDCB2 = 女
第一批係咁分
我諗你地第二批都一樣掛
作者:
wan_lucky
時間:
06-6-8 09:04 PM
點解要分男/女帳號 好似好騎呢~_~
莫非嚴打~人妖~哈哈
作者:
o豆丁o
時間:
06-6-9 01:48 PM
如果真係要扮人妖申請個陣性別填女
一樣可以有咁既效果=___=
作者:
hung5134
時間:
09-7-29 09:51 PM
有啊..係有女set
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1