2000FUN論壇

標題: 請問隻GAME得女角 選擇? [打印本頁]

作者: hkoldma    時間: 06-5-25 12:55 PM     標題: 請問隻GAME得女角 選擇?

請問隻GAME得女角 選擇?
在CB 創人物時沒有男角.......
作者: 殺魔幻    時間: 06-5-25 08:42 PM

係咩  佢唔係話你係申請時  係男就開到男  係女就開到女咩
我記得佢好似有講
作者: 康斯撒但丁    時間: 06-5-30 05:20 PM

原帖由 殺魔幻 於 2006-5-25 08:42 PM 發表
係咩  佢唔係話你係申請時  係男就開到男  係女就開到女咩
我記得佢好似有講

姐係好似ro咁=.=~
作者: pohong2569    時間: 06-5-31 10:29 PM

你地有多個ac比我呀~
e-mail:pohong121@yahoo.com.hk
作者: ~MELODY~    時間: 06-6-2 10:49 AM

原帖由 殺魔幻 於 2006-5-25 08:42 PM 發表
係咩  佢唔係話你係申請時  係男就開到男  係女就開到女咩
我記得佢好似有講

係呀!~game書都係咁講!~
喂喂!~有冇多個ac比我玩下呀!~
:D:D
作者: hi12345go    時間: 06-6-3 05:02 PM

我用男ac換女ac=.="
有冇人換=.="
作者: wan_lucky    時間: 06-6-4 10:03 AM

我申請時明明男 入game竟然是女角=.='' 佢玩我咩!!
作者: 千夜玥    時間: 06-6-7 12:26 PM

FDCB1 = 男
FDCB2 = 女

第一批係咁分
我諗你地第二批都一樣掛
作者: wan_lucky    時間: 06-6-8 09:04 PM

點解要分男/女帳號   好似好騎呢~_~
莫非嚴打~人妖~哈哈
作者: o豆丁o    時間: 06-6-9 01:48 PM

如果真係要扮人妖申請個陣性別填女
一樣可以有咁既效果=___=
作者: hung5134    時間: 09-7-29 09:51 PM

有啊..係有女set




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1