2000FUN論壇
標題:
守劍vs靈鬥(pk/打怪升lv)
[打印本頁]
作者:
Ronaldinho_10
時間:
06-12-1 11:16 PM
標題:
守劍vs靈鬥(pk/打怪升lv)
請問兩者邊個係pk/打怪方面勁d?靈鬥既高攻有咩優勢?可唔可以克制到守劍既高防+高hp呢?
唔該哂
作者:
tomchak100
時間:
06-12-26 11:27 AM
靈鬥勁d~~~~~~
作者:
小柴heha
時間:
06-12-26 04:53 PM
pk~靈鬥
打怪~守劍
作者:
–SKY–
時間:
06-12-27 11:21 AM
守劍幾高防...係pk度都冇用!!
作者:
蛙人
時間:
07-1-5 04:00 AM
我隻守劍有1m血,,,上次俾隻靈鬥出技扣5k幾血= ="
作者:
中島2妹
時間:
07-1-16 11:11 AM
當星夢引爆、聖0再沒其他職會有人組升之際,
守劍即使可 ko 0鬥,真的還有人選擇嗎?
作者:
疾風豪
時間:
07-1-16 12:17 PM
pk/升lv=靈鬥
單打=守劍
pk正常係靈鬥優勢多一點...
作者:
浪客
時間:
07-1-17 04:26 PM
靈鬥將d攻推到最高點..再配合新技..係絕對可以贏守劍
作者:
光.之神
時間:
07-1-17 08:37 PM
嗯嗯!我見81lv靈鬥打小純1刀11xxx
作者:
louex321
時間:
07-1-27 08:27 AM
靈鬥勁d~~~~~~
作者:
龍王.炎
時間:
07-2-4 10:32 AM
打架緊係靈鬥啦-.-''
因為守劍得招飛石勁...不過....
建議你吉佢好過出飛石打佢-.-''
吉人仲勁過出招..嗚嗚..吹脹\/
同埋守劍有一萬血唔難-口-'' 我隻守劍落甲都有萬8血= =''kaka
作者:
bigseafood
時間:
07-2-7 03:21 PM
靈鬥用左刀背,荒頭一定可sm守劍
作者:
☆新手一個☆
時間:
07-2-7 09:29 PM
oh~靈鬥係勁d@v@"
作者:
kart36184
時間:
07-4-12 05:06 PM
守劍起碼都會防禦到靈鬥的攻擊,因為守劍防禦高d^^
作者:
╯星。願神╰
時間:
07-4-13 07:11 PM
靈鬥應該會有多d勝算....雖然守劍高防....可能...防到靈鬥d高攻...但係守劍又唔高攻....又唔勁高魔攻....靈鬥打多幾下守劍都要變鬼鬼啦=.=
作者:
光速影殺
時間:
07-4-15 12:23 PM
守劍就防禦and多血型
靈鬥就攻擊型,但血就唔夠守劍多,
所以我覺得守劍會勁d
作者:
887636
時間:
07-5-22 05:33 PM
守劍同靈鬥打~靈鬥通常win...雖然守劍超多血...不過比魔動爆一下闇黑就....
作者:
凝月☆影♂
時間:
07-5-27 08:30 AM
靈鬥...''就算唔出刻文..守劍都死
作者:
cunny2000
時間:
07-6-17 05:11 AM
我隻守劍企係到都做到2M8血WO~==
守劍PK未必輸比靈鬥~睇你識唔識用嫁姐^^
作者:
ng02312098
時間:
07-8-5 03:24 AM
守劍 打怪升lv勁d
作者:
☆新手一個☆
時間:
07-8-5 04:26 AM
2者都係靈鬥勁,e家靈鬥可引爆,比守劍多人組.
pvp靈鬥物攻不一定低過守劍既防....
作者:
惡惡-.-
時間:
07-8-10 02:48 PM
pk守劍勁d 升lv當然用靈斗la
作者:
fw5a27
時間:
07-8-10 03:05 PM
我話靈鬥勁d~~
作者:
tszming524
時間:
07-8-10 10:18 PM
靈鬥勁好多....高攻同技都玩殘守劍啦
作者:
小僑
時間:
09-4-7 11:41 AM
我覺得守劍勁d
作者:
xX小雨Xx
時間:
09-4-11 11:24 AM
靈鬥好用過守劍好多
作者:
Ese
時間:
09-5-7 11:31 PM
原帖由
xX小雨Xx
於 2009-4-11 11:24 AM 發表
靈鬥好用過守劍好多
我都覺得靈鬥實用好多
作者:
〥迷雪〤天
時間:
09-5-30 07:29 PM
應該守劍好打d
作者:
稚稚仔=]
時間:
09-7-4 06:30 PM
唔知邊個勁
我係GM
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1