2000FUN論壇

標題: 守劍vs靈鬥(pk/打怪升lv) [打印本頁]

作者: Ronaldinho_10    時間: 06-12-1 11:16 PM     標題: 守劍vs靈鬥(pk/打怪升lv)

請問兩者邊個係pk/打怪方面勁d?靈鬥既高攻有咩優勢?可唔可以克制到守劍既高防+高hp呢?
唔該哂
作者: tomchak100    時間: 06-12-26 11:27 AM

靈鬥勁d~~~~~~
作者: 小柴heha    時間: 06-12-26 04:53 PM

pk~靈鬥
打怪~守劍
作者: –SKY–    時間: 06-12-27 11:21 AM

守劍幾高防...係pk度都冇用!!
作者: 蛙人    時間: 07-1-5 04:00 AM

我隻守劍有1m血,,,上次俾隻靈鬥出技扣5k幾血= ="
作者: 中島2妹    時間: 07-1-16 11:11 AM

當星夢引爆、聖0再沒其他職會有人組升之際,
守劍即使可 ko 0鬥,真的還有人選擇嗎?
作者: 疾風豪    時間: 07-1-16 12:17 PM

pk/升lv=靈鬥
單打=守劍

pk正常係靈鬥優勢多一點...
作者: 浪客    時間: 07-1-17 04:26 PM

靈鬥將d攻推到最高點..再配合新技..係絕對可以贏守劍
作者: 光.之神    時間: 07-1-17 08:37 PM

嗯嗯!我見81lv靈鬥打小純1刀11xxx
作者: louex321    時間: 07-1-27 08:27 AM

靈鬥勁d~~~~~~
作者: 龍王.炎    時間: 07-2-4 10:32 AM

打架緊係靈鬥啦-.-''
因為守劍得招飛石勁...不過....
建議你吉佢好過出飛石打佢-.-''
吉人仲勁過出招..嗚嗚..吹脹\/
同埋守劍有一萬血唔難-口-'' 我隻守劍落甲都有萬8血= =''kaka
作者: bigseafood    時間: 07-2-7 03:21 PM

靈鬥用左刀背,荒頭一定可sm守劍
作者: ☆新手一個☆    時間: 07-2-7 09:29 PM

oh~靈鬥係勁d@v@"
作者: kart36184    時間: 07-4-12 05:06 PM

守劍起碼都會防禦到靈鬥的攻擊,因為守劍防禦高d^^
作者: ╯星。願神╰    時間: 07-4-13 07:11 PM

靈鬥應該會有多d勝算....雖然守劍高防....可能...防到靈鬥d高攻...但係守劍又唔高攻....又唔勁高魔攻....靈鬥打多幾下守劍都要變鬼鬼啦=.=
作者: 光速影殺    時間: 07-4-15 12:23 PM

守劍就防禦and多血型

靈鬥就攻擊型,但血就唔夠守劍多,

所以我覺得守劍會勁d
作者: 887636    時間: 07-5-22 05:33 PM

守劍同靈鬥打~靈鬥通常win...雖然守劍超多血...不過比魔動爆一下闇黑就....
作者: 凝月☆影♂    時間: 07-5-27 08:30 AM

靈鬥...''就算唔出刻文..守劍都死
作者: cunny2000    時間: 07-6-17 05:11 AM

我隻守劍企係到都做到2M8血WO~==
守劍PK未必輸比靈鬥~睇你識唔識用嫁姐^^
作者: ng02312098    時間: 07-8-5 03:24 AM

守劍 打怪升lv勁d
作者: ☆新手一個☆    時間: 07-8-5 04:26 AM

2者都係靈鬥勁,e家靈鬥可引爆,比守劍多人組.
pvp靈鬥物攻不一定低過守劍既防....
作者: 惡惡-.-    時間: 07-8-10 02:48 PM

pk守劍勁d 升lv當然用靈斗la
作者: fw5a27    時間: 07-8-10 03:05 PM

我話靈鬥勁d~~  
作者: tszming524    時間: 07-8-10 10:18 PM

靈鬥勁好多....高攻同技都玩殘守劍啦
作者: 小僑    時間: 09-4-7 11:41 AM

我覺得守劍勁d
作者: xX小雨Xx    時間: 09-4-11 11:24 AM

靈鬥好用過守劍好多
作者: Ese    時間: 09-5-7 11:31 PM

原帖由 xX小雨Xx 於 2009-4-11 11:24 AM 發表
靈鬥好用過守劍好多

我都覺得靈鬥實用好多
作者: 〥迷雪〤天    時間: 09-5-30 07:29 PM

應該守劍好打d
作者: 稚稚仔=]    時間: 09-7-4 06:30 PM

唔知邊個勁
我係GM




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1