2000FUN論壇

標題: 簡易合月亮寵方法(修改)(加入了例子)(加了我隻虎的數值) [打印本頁]

作者: 新月1刈草    時間: 08-1-11 02:57 AM     標題: 簡易合月亮寵方法(修改)(加入了例子)(加了我隻虎的數值)

因為有人不明白 我仔細在說明一下

合成寵寵 需要2隻寵物 血統為一聖一魔 主寵物最小要60級 副寵物最小要40級
合成分為 主屬性合成(以下稱主合成) 和 副屬性合成(以下稱副合成)

品質(星數) 星數較多 代表整體能力較高

主合成 有效提高主潛力(寵物潛力欄,藍色的就是主潛力)    *只可用相同主潛力的寵物合成
需要找副寵的主潛力高於主寵主潛力 進行主屬性合成

公式如下
@副寵主潛力>主寵主潛力
主寵主潛力+(副寵主潛力-主寵主潛力)*幸運% 由此可知 進行主屬性合成 副寵"幸運"愈高愈好

@主寵主潛力>副寵主潛力
主潛力+0.01~0.02         寵物主潛力上到1.08的時候 找隻垃圾合下去 就會變成1.09~1.10


副合成 提高副屬性能力(除了主潛力)                             *不同種類也可以合成
公式如下
取兩者較高數值的一方 100%吸收 ~~~ 有些"狂暴/異變"的寵物 數值上限較低 所以不一定100%吸收 當到達上限 會有*表示

寵物合成後變回1LV 副寵消失 合成不會失敗 只要數值大幅上升 就會加星數

選擇主寵 技能格數3~4格 幸運90以上(因幸運愈高,其他數值要求會相對降低,就是比較易上月亮(品質6)
再根據寵物數值不足之處進行合成

提供一個標準(上限)
虎   0.72(0.75)血潛 0.9(1.10)攻潛 0.72(0.75)防潛          200(200)血初 40(60)攻初 15(20)防初
鷹   0.72(0.75)血潛 0.9(1.10)攻潛 0.72(0.75)防潛          100(100)血初 40(50)攻初 15(20)防初
幻龍0.72(0.75)血潛 0.8(0.85)攻潛 0.95(1.10)防潛          200(200)血初 40(50)攻初 20(29)防初

一些需要保留既"副寵"寵物(星數不限)
狂鷹            攻初>50
                  攻潛>1 & 幸>85
千年樹         防初>20
                  防潛>1 & 幸>85
金甲虫         血初200
                  防潛>0.72
虎/鷹           血潛>0.72
                  防潛>0.72
這些都有保留價值

***例子說明***
先找來一隻 高幸高技的普通寵                                                                發現鷹是最易上月的,理由初值上限較低
一隻2星的鷹 血0.65攻0.76防0.66(夠低了吧)4技99幸運                           這種寵物很值錢 見過人賣30金 無言
因為血攻防潛低,所以我會分2次把數值提高,找來4星鷹0.75血0.73攻0.72防
用副合成* 合起來變成0.75血0.76攻0.72防(5星了)                                  一下子就由2星跳到5星(相信是剛剛達到5星的要求)
之後就是提高攻潛 找來4星狂鷹1.02攻91幸
用主合成* 合起來變成0.75血1.01攻.072防(上月了)
輕鬆上月
如果有朋友合到寵0.72up血0.90up攻0.72防 都未能上月
就要提高一下初值
首推先合血初*
找來血初200的異變虫 可以把主寵的血初到達上限(這樣差不多已經上月了)
大概就是這樣

有問題歡迎留言
今天我也合出了月亮鷹

祝大家早日合成出月亮寵物


公開數值


[ 本帖最後由 新月1刈草 於 2008-2-5 09:41 AM 編輯 ]
作者: rapchung    時間: 08-1-11 03:01 AM

唔洗下下問人..你教識埋我了''呵呵多謝你既原作
作者: wayneooo    時間: 08-1-11 03:44 AM

thx大大...要推
作者: 強仔xp    時間: 08-1-11 06:56 AM

thx~~~~~~~~打雞王有架咩~唔係用雞蛋換咩????
作者: edwardken772    時間: 08-1-11 05:10 PM

老實講呀樓主!我睇左咁耐就唔明咁耐!可能係我仲未合過寵啦!
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-11 06:01 PM

-_-我捻我表達有D問題
作者: edwardken772    時間: 08-1-11 09:04 PM

你表達無問題!係我理解有問題姐!

如果可以既話!我都想試下合寵!

可惜得一隻主寵!仲要好廢!都唔想放心機落去隻寵到!
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-12 01:15 AM

其實得閒去7城 好多正寵 d人唔識    今天見到隻2星虎30金  一看之下4技95幸
2話不說買下來  後來便宜買給好朋友180金   心痛中  .....  那隻賣250金也不過份......
多d行下7城啦
作者: TiN洛    時間: 08-1-12 01:50 AM

我有隻4星4技鷹 (唔係狂暴) 攻潛0.85 94幸
合隻4星4技 千年樹 防潛0.99 幸91 上唔上到5星
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-12 02:14 AM

上唔到...千年樹妖唔太岩用 防潛防高only
千年樹妖 比 幻龍合好d

你隻鳥不錯呀 不如你報一下潛力初值   幫你睇睇點合好d
作者: TiN洛    時間: 08-1-12 02:41 AM

原帖由 新月1刈草 於 2008-1-12 02:14 AM 發表
上唔到...千年樹妖唔太岩用 防潛防高only
千年樹妖 比 幻龍合好d

你隻鳥不錯呀 不如你報一下潛力初值   幫你睇睇點合好d


點合好

[ 本帖最後由 傻天~ 於 2008-1-12 02:44 AM 編輯 ]
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-12 02:50 AM

好易合 3次應該月亮

找隻 虎/鷹 防潛 0.7 副合成
4星狂鳥 攻潛0.95 幸運90up 主合成
(這樣只小5星)也有機會6星

再唔得既話 找隻狂鳥攻初 45up 副合成

差唔多就上月嫁啦
作者: TiN洛    時間: 08-1-12 02:52 AM

原帖由 新月1刈草 於 2008-1-12 02:50 AM 發表
好易合 3次應該月亮

找隻 虎/鷹 防潛 0.7 副合成
4星狂鳥 攻潛0.95 幸運90up 主合成
(這樣只小5星)也有機會6星


再唔得既話 找隻狂鳥攻初 45up 副合成

差唔多就上月嫁啦

咁樣合有機會直接上月

同埋 點樣合月樹
我記得千年,狂暴,變異字頭 都唔可以做主寵
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-12 03:00 AM

月樹 叫木魔

要找千年樹+2個完美精鍊石  會精練出"小樹苗 "作為主寵
再睇能力 找副寵合成
作者: TiN洛    時間: 08-1-12 03:02 AM

原帖由 新月1刈草 於 2008-1-12 03:00 AM 發表
月樹 叫木魔

要找千年樹+2個完美精鍊石  會精練出"小樹苗 "作為主寵
再睇能力 找副寵合成

你未回我隻鷹 點合丫
精練會唔會失敗架
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-12 03:07 AM

我講左啦-0-

你隻鷹做主寵

1.找隻 虎/鷹 防潛 0.7 副合成
2.找4星狂鳥 攻潛0.95 幸運90up 主合成
(這樣只小5星)也有機會6星


合成唔會miss的

樹妖聽講都唔會   一定要2粒
作者: TiN洛    時間: 08-1-12 03:09 AM

原帖由 新月1刈草 於 2008-1-12 03:07 AM 發表
我講左啦-0-

你隻鷹做主寵

1.找隻 虎/鷹 防潛 0.7 副合成
2.找4星狂鳥 攻潛0.95 幸運90up 主合成
(這樣只小5星)也有機會6星



合成唔會miss的

樹妖聽講都唔會   一定要2粒

唔係丫...
睇紅字..
咁樣係咪有機會直接上月?
樹妖 合小樹苗 洗唔洗限lv or 能力?
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-12 03:13 AM

要合曬2隻 ...... 係有機會上月

精練樹苗不限lv
作者: TiN洛    時間: 08-1-12 03:24 AM

原帖由 新月1刈草 於 2008-1-12 03:13 AM 發表
要合曬2隻 ...... 係有機會上月

精練樹苗不限lv

岩岩合左隻樹 吊 d能力勁低
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-12 03:26 AM

=.=""" post黎睇下 我想看看 ^^
作者: TiN洛    時間: 08-1-12 03:35 AM

原帖由 新月1刈草 於 2008-1-12 03:26 AM 發表
=.=""" post黎睇下 我想看看 ^^

唔post啦 你見到都想笑
得53幸
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-12 03:37 AM

你 id 係咩呀????

53幸都可以上月嫁 不過要合多幾次之嘛
作者: TiN洛    時間: 08-1-12 03:40 AM

原帖由 新月1刈草 於 2008-1-12 03:37 AM 發表
你 id 係咩呀????

53幸都可以上月嫁 不過要合多幾次之嘛

天洛
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-12 05:50 AM

見到你啦 ccc 隻樹4技嫁喎
作者: TiN洛    時間: 08-1-12 07:21 AM

原帖由 新月1刈草 於 2008-1-12 05:50 AM 發表
見到你啦 ccc 隻樹4技嫁喎

變左小樹苗 我屌佢
變左隻垃圾 佢老味
作者: 藍山咖啡    時間: 08-1-15 01:09 AM

我想問下4星4技 94幸 1.01潛攻 狂鷹可唔可以做主寵呢=  =?
作者: joan25hk    時間: 08-1-15 01:15 AM     標題: 回復 #25 TiN洛 的帖子

警告一次 別再回文時 回覆有粗口成份之字句
另外合寵係隨機的
別人既心得只係可以比較大機率成功
而不是100%
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-15 05:52 AM

原帖由 藍山咖啡 於 2008-1-15 01:09 AM 發表
我想問下4星4技 94幸 1.01潛攻 狂鷹可唔可以做主寵呢=  =?


做副寵吧  不錯的副寵(主寵是虎/鷹就OK)
作者: 藍山咖啡    時間: 08-1-15 11:42 PM

我今朝睇左某討論區既合寵....話狂暴,變異上唔到月星...咁我如果一心想隻狂鷹上到星星...有咩值既副寵好介紹 0.0?
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-16 10:39 AM

我估你用狂暴鷹係因為高攻吧
狂暴鷹攻初可以59 攻潛1.10
副屬上限太低了 比一隻4星普通鷹佢食已經可以整到佢到達上限(血防潛),ps我試有試過 好似0.5同0.4  唔太記得
攻潛就不停用廢寵合下去吧 一次+0.01~0.02

其實虎都可做到最高攻既效果 因為虎攻初不只"59"......攻潛上限一樣是1.10
作者: cmttom    時間: 08-1-16 11:10 PM

我有小小唔明= =
可以我味有錢咁樣玩= =
但多謝樓主
作者: supernova    時間: 08-1-17 09:01 PM

睇完都唔係好明.....
如果我想鷹做主寵...一開始應該點揀???搵隻幸運>90 有3-4格就ok?

提供一個標準(上限)<= 依part係咪指最好合到隻主寵咁ge款?

虎/鷹           血初>0.72??有冇打錯?

thx for answering

[ 本帖最後由 supernova 於 2008-1-17 09:07 PM 編輯 ]
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-18 12:25 AM

虎/鷹           血初>0.72??有冇打錯?
是打錯左   血潛 先岩

主寵搵隻幸運>90 有3-4格就ok

提供一個標準(上限)<= 依part係咪指最好合到隻主寵咁ge款?
最好合到標準   (數字)是上限
作者: sSnAkEe    時間: 08-1-19 10:29 AM

我想問合寵可唔可以升技能格數ka?
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-19 05:55 PM

合寵 係唔會提升幸 同 技數
所以主寵最好高技高幸
作者: 獵殺者    時間: 08-1-21 03:09 AM

d寵要幾lv先合得...低lv合唔合得.....
作者: joan25hk    時間: 08-1-21 03:15 AM     標題: 回復 #36 獵殺者 的帖子

主60級副40級
作者: vengine    時間: 08-1-22 12:50 PM

想問我有2寵要點合先上月?
4星雛鷹 血初70   潛0.59,  攻初20  潛0.76,  防初9 潛0.74,  98幸 4技
3星甲虫 血初195 潛0.71,  攻初12  潛0.76,  防初8 潛0.60,  97幸 4技
係咪鷹做主,虫做副合1次應該ok嗎?
thz....
作者: vengine    時間: 08-1-22 12:56 PM

重有1隻4星狂鷹 血初12  潛0.50,  攻初50  潛1.02,  防初2 潛0.34,  91幸 4技
有冇用?洗唔洗用狂鷹先副合,再合上面個2隻?
thz....
作者: vlan2005    時間: 08-1-22 01:18 PM

= =你有2隻 合左幾多次
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-22 06:45 PM

原帖由 vengine 於 2008-1-22 12:50 PM 發表
想問我有2寵要點合先上月?
4星雛鷹 血初70   潛0.59,  攻初20  潛0.76,  防初9 潛0.74,  98幸 4技
3星甲虫 血初195 潛0.71,  攻初12  潛0.76,  防初8 潛0.60,  97幸 4技
係咪鷹做主,虫做副合1次應該ok嗎?
t ...




4星鷹  合0.72up血潛的虎/鷹   再合你下面所講既攻潛鷹(你沒說血統)   

3星虫  合0.72up既防潛既虎/鷹   再合400up血潛既異變虫    再合血潛0.9up 幸90up的異變虫
                                         (再合400up血潛既異變虫    再合血潛0.9up 幸90up的異變虫)<=有機會一隻有曬呢2個條件

差不多上月  要是合不到再來問我

我的虎合了3次    鷹合了2次    我的虎合多了攻初
所以攻很高的   45lv都殺不到我隻虎  1p1情況下
作者: vengine    時間: 08-1-22 09:05 PM

先thz@@
再補充血統
雛鷹係聖, 甲虫係魔, 狂鷹係魔...
照你講法,係4星鷹同0.72up血潛的虎/鷹(主合成),再同狂鷹(主合成),就應該可上月?
=.=不過我冇0.72up血潛的虎/鷹......
如果要搵唔知再搵咩野血統?
thz....
作者: vengine    時間: 08-1-22 09:39 PM

又係我.....
啱啱係倉搵到隻@@

3星雛鷹(已綁死) 血初64 潛0.72,  攻初28  潛0.76,  防初8  潛0.57,  81幸 4技, 血統係魔...
而家可唔可以咁樣合....
4星雛鷹同3星雛鷹(已綁死)副合成,再同4星狂鷹主合成...??
作者: rapchung    時間: 08-1-24 03:09 AM

原帖由 藍山咖啡 於 2008-1-15 11:42 PM 發表
我今朝睇左某討論區既合寵....話狂暴,變異上唔到月星...咁我如果一心想隻狂鷹上到星星...有咩值既副寵好介紹 0.0?


狂暴上到的..@@刈草上了一隻給我''大家叫佢做寵物專家吧
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-24 11:09 AM

原帖由 vengine 於 2008-1-22 09:39 PM 發表
又係我.....
啱啱係倉搵到隻@@

3星雛鷹(已綁死) 血初64 潛0.72,  攻初28  潛0.76,  防初8  潛0.57,  81幸 4技, 血統係魔...
而家可唔可以咁樣合....
4星雛鷹同3星雛鷹(已綁死)副合成,再同4星 ...



可以呀  !!!

草小魚-_- 咪教錯人........
作者: 英雄2958541    時間: 08-1-24 10:47 PM

唔該
幻龍(魔)
血潛0.53 攻潛 0.75 防潛 0.79
血初 74 攻初 16 防初 10  辛75
可以點合 唔該幫一幫我

[ 本帖最後由 英雄2958541 於 2008-1-24 10:50 PM 編輯 ]
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-25 09:46 AM

好難攪的寵-_-  
攻潛0.75<=致命傷     因為要提升龍的攻潛 只可靠另一隻幻龍(需要0.8up)

真的要合就要  合一隻血潛0.73up的血潛鷹/虎
                   再合一隻龍攻潛0.8up  
                再合防樹1.0x  85up幸
            再合異變200血up
       再合樹防初2x up
作者: 銘少之虫    時間: 08-1-25 12:26 PM

樓主-.-有野問 我覺得呢到一問一答會比較慢 可以比msn我嗎-.-
我想合隻月亮大樹 可唔可以架-.-
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-26 05:58 AM

lovelazygrass@yahoo.com.hk    合樹冇問題-_-
作者: supernova    時間: 08-1-28 11:21 PM

咁係咪即係狂暴/變異都上到月亮@_@?
如果同一款寵...狂暴/變異/普通有咩分別?
作者: 新月1刈草    時間: 08-1-30 06:17 AM

狂暴/變異都上5到月亮

狂暴高攻 血低防低     
異變血高  攻防低     
千年  防高 血攻低
作者: supernova    時間: 08-1-31 05:11 PM

原帖由 新月1刈草 於 2008-1-30 06:17 AM 發表
狂暴/變異都上5到月亮

狂暴高攻 血低防低     
異變血高  攻防低     
千年  防高 血攻低


再問...(問題少年)
咁你個隻鷹個名自己改?
同埋副寵係咪唔比野佢食,低壽命都冇所謂?快手升到40就ok?
唔該晒你既解答~

岩岩抽到隻5星4技97幸鷹.岩做主寵ma@_@?
主合成用虎都ok?

[ 本帖最後由 supernova 於 2008-2-1 12:55 AM 編輯 ]
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-1 09:03 AM

你說得都對了  嘿嘿
作者: vengine    時間: 08-2-1 12:25 PM     標題: 咁樣上唔上到月?????

我有主寵4星雛鷹 血初70 潛0.72,  攻初28  潛0.76,  防初9  潛0.74,  98幸 4技, 血統係魔...(已經合左次)
但係冇岩血統高攻高幸做副寵=.=
我另有一隻副寵3星狂鷹 血初11 潛0.43,  攻初56  潛1.01,  防初4  潛0.38,  54幸 3技, 血統係聖
所以想問我主寵有98幸4技..但係唔夠攻,我可唔可以用高攻低幸少技的副寵做副合成?or主合成?
thz...
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-2 06:29 AM

原帖由 vengine 於 2008-2-1 12:25 PM 發表
我有主寵4星雛鷹 血初70 潛0.72,  攻初28  潛0.76,  防初9  潛0.74,  98幸 4技, 血統係魔...(已經合左次)
但係冇岩血統高攻高幸做副寵=.=
我另有一隻副寵3星狂鷹 血初11 潛0.43,  攻初56  潛1.01,  防初4  潛 ...



你第一隻4星鷹  只要找到一隻高攻潛高幸  我經驗來說 80%上月亮

你第一隻+第二隻 用"主合成"!      =5星  100%
但我會用副合成  副合成可張攻初提高到上限  不竟這樣的寵不多
先副合成    再升多次60   再合多隻高攻潛高幸鷹   100%月亮   而且非常高攻


我的虎現在883 攻   打京城的怪都5XX的    單練都不錯說
作者: vengine    時間: 08-2-2 09:49 AM

THZ....解答我個問題
明白晒...想問如果主寵係魔,副寵係聖,用副合成...咁血統會係咩野?
因為要準備下一隻寵....
再次thz.....
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-3 06:26 AM

隨機的 嘿     基本上不用準備   因為重練60   時間很足夠  合完才找吧
作者: 楓少    時間: 08-2-3 11:29 PM

原來是這樣喔
直接我研究= =
都找不到相關的資料
終於讓我找到了
作者: supernova    時間: 08-2-4 03:46 AM

原帖由 新月1刈草 於 2008-2-3 06:26 AM 發表
隨機的 嘿     基本上不用準備   因為重練60   時間很足夠  合完才找吧


原來隨機的
我仲開始升定副寵...同賣左其他唔同血統ge寵
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-4 03:54 AM

   我隻老虎就黎70LV.....想知會唔會有1100攻......其代中
作者: 速柏橘子賣game    時間: 08-2-4 09:07 PM     標題: 謝謝 有同樣的感覺

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 凱茲    時間: 08-2-4 10:51 PM

3星狂鷹 血初10   潛0.42,  攻初56  潛0.93,  防初4 潛0.39,  93幸 4技 聖

4星雛鷹 血初18   潛0.72,  攻初23  潛0.82,  防初9 潛0.73,  61幸 2技 魔

要點合...定合左都係垃圾? =口=?
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-5 02:27 AM

2隻都係好好既副寵

第1隻 56攻初
第2隻  0.72血 0.73防  VERY GOOD

找隻高幸主寵 合第2隻先   99%上4星
再合高攻潛狂鷹   80%上月
上唔到合 異變虫  100%上月

對攻擊有要求  合第一隻56攻初 !!!!
作者: RPG    時間: 08-2-6 11:21 PM

我睇極都唔明
係咪寵物幸運高就好?
個d幾星個d 係咪高就好..?
同埋d潛....點先為知好
ps:我想合雀仔
作者: KeRwiN火柴    時間: 08-2-9 01:55 AM

睇完都唔係幾明~o~...............可能岩岩玩左2日
作者: forgetmyla    時間: 08-2-9 09:31 PM

3星虫  合0.72up既防潛既虎/鷹   再合400up血潛既異變虫    再合血潛0.9up 幸90up的異變虫

以之前玩家既例子,,我想問
點解要用0.72up防虎/鷹 做副合??
點解唔直接用1,0x 既樹 黎提升隻蟲既防??
係唔係因為 如果我果隻副寵潛低過低過隻主寵....副合左之後  都會照樣100%吸收,,,一直拉低
隻主寵既潛
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-10 05:51 AM

原帖由 forgetmyla 於 2008-2-9 09:31 PM 發表
3星虫  合0.72up既防潛既虎/鷹   再合400up血潛既異變虫    再合血潛0.9up 幸90up的異變虫

以之前玩家既例子,,我想問
點解要用0.72up防虎/鷹 做副合??
點解唔直接用1,0x 既樹 黎提升隻蟲既防??
係唔係因為 ...



因為副合成 吸收唔到 主潛(副寵主潛)
作者: forgetmyla    時間: 08-2-10 10:00 PM

我意思係
如果副寵既 副潛低過 主寵既副潛
副合左之後 會拉低埋本身隻主寵既副潛  

重有  主寵高幸有咩用@@?唔係最緊要副寵高幸咩
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-11 09:52 AM

唔會拉低..............................取高值
高幸易上月..................................

同能力   但一隻10幸  一隻100幸   可以係5星同月亮既分別.....................
^____^
作者: forgetmyla    時間: 08-2-11 10:53 AM

@@唔該晒你的解答..........
作者: 包仔~    時間: 08-2-11 05:54 PM

睇左咁耐.......
有個問題想請教

如果有隻73幸鷹  0.6x血防潛  0.83攻潛  3技位
應該再搵d咩寵先可以上月呢?

[ 本帖最後由 包仔~ 於 2008-2-13 03:59 PM 編輯 ]
作者: 嘩哈哈!!!!    時間: 08-2-12 03:30 AM

我想問呢...你話主既要60lv 副既40lv=-=

但係我隻鷹到41..就再升唔到..點解既..

係咪我個人唔可以低過隻寵?

同埋係咪合既話..一定要一隻60同40先合得
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-14 07:28 AM

原帖由 包仔~ 於 2008-2-11 05:54 PM 發表
睇左咁耐.......
有個問題想請教

如果有隻73幸鷹  0.6x血防潛  0.83攻潛  3技位
應該再搵d咩寵先可以上月呢?


合0.72血潛up 虎/鷹           合0.71up防潛金甲虫   合85幸  + 大概1攻潛  狂鷹  上月1了
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-14 07:30 AM

原帖由 嘩哈哈!!!! 於 2008-2-12 03:30 AM 發表
我想問呢...你話主既要60lv 副既40lv=-=

但係我隻鷹到41..就再升唔到..點解既..

係咪我個人唔可以低過隻寵?

同埋係咪合既話..一定要一隻60同40先合得



首要條件60 同 40                    75+45      62+78  都合到.............

寵 同人相同lv後 經驗最多show為100%   升唔到上去   你人升左  寵先有得升
作者: 藍山咖啡    時間: 08-2-15 07:40 AM

希望我隻死人鷹一陣可以上到月...合一次上月就過癮=﹏=
作者: 包仔~    時間: 08-2-15 02:01 PM

原帖由 新月1刈草 於 2008-2-14 07:28 發表


合0.72血潛up 虎/鷹           合0.71up防潛金甲虫   合85幸  + 大概1攻潛  狂鷹  上月1了


但係金甲虫同鷹唔同屬性
可以合埋一齊?

如你所說......未要合3次先上到月囉?

如果搵隻鷹  0.7x血防副屬合
再搵隻1.xx攻潛合都ok?
咁幸運有咩要求?

合寵時你講條公式既幸運值
係睇副寵定主寵?
作者: 藍山咖啡    時間: 08-2-15 11:43 PM

草....我隻鷹合一次上唔到月...而家0.73血潛 1.03攻潛 0.70防潛  血初62

我之後點合好 0.0?
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-17 10:50 PM

-_-....COFFEE   合血初100YP虫


唔同屬都合到..................................副寵 幸值  希望幫到你
作者: 藍山咖啡    時間: 08-2-18 12:13 AM

40LV變異虫  244血初  96幸  ....如果咁都上唔到月...唯你是問
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-19 06:23 PM

上唔到 同 本身個樣 有小小關系的.....你不
是上不了月吧?
作者: fungsumlok    時間: 08-2-24 11:44 AM

問題: 我有隻鷹(合左1次) 血潛0.69 攻0.95 防0.71  
                                  初血21 初攻24 初防9
                                  合虫(加初血)好定合狂鷹(加初攻)好?
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-25 12:09 AM

血初
作者: 浪漫手機    時間: 08-2-28 11:00 PM

請問我隻鷹係魔數值4星4技幸99 血潛0.62 攻潛0.84 防潛0.66
我呢隻諗住做主寵
請問怎麼合上去呢
作者: 獵殺豬    時間: 08-2-29 01:50 PM

hi 第一次留言 唔該幫忙解答

我有2隻5星鷹 都係自己合過的 都估唔上月請幫忙
5星 魔 幸91 4技 血初100*血潛0.74  攻初25攻潛0.97  防初6防潛0.69 <--請問我是不是補防潛就能上月呢?
如果補防潛 我有一隻防初25 防潛1.04的樹妖 聖 用這支合成我是用主還是副屬性合成呢?

另一隻5星狂鷹打算俾上面的食 只講主要攻屬性2技 79幸  聖 攻初59 攻潛1.05 防和血潛得0.4但以經有*上限了抗性全部都0.5*
所以打算用來做副寵  如果這支鷹給上面第一隻鷹食 咁應該用主還是副合成呢 ???

其實我主要是不太明白 不同係的 主和副合成時 加那個數值

[ 本帖最後由 獵殺豬 於 2008-2-29 02:00 PM 編輯 ]
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-29 02:25 PM

原帖由 浪漫手機 於 2008-2-28 11:00 PM 發表
請問我隻鷹係魔數值4星4技幸99 血潛0.62 攻潛0.84 防潛0.66
我呢隻諗住做主寵
請問怎麼合上去呢


其本上
合3~4隻
都係從血攻防潛著手

合血潛0.72虎   合狂鷹(推到0.9以上)    合防潛0.72虎                      (冇虎就用鷹吧)   合虎最好 原因虎其他值都高 有著數

上唔到月就合多隻100UP以上血"初"  虫
作者: 新月1刈草    時間: 08-2-29 02:27 PM

原帖由 獵殺豬 於 2008-2-29 01:50 PM 發表
hi 第一次留言 唔該幫忙解答

我有2隻5星鷹 都係自己合過的 都估唔上月請幫忙
5星 魔 幸91 4技 血初100*血潛0.74  攻初25攻潛0.97  防初6防潛0.69  


個人認為合多隻 0.72UP 防潛虎/鷹  就上月了  呵呵 9成!!!
作者: 獵殺豬    時間: 08-2-29 03:21 PM

原帖由 新月1刈草 於 2008-2-29 02:27 PM 發表


個人認為合多隻 0.72UP 防潛虎/鷹  就上月了  呵呵 9成!!!


請問用0.72防潛的虎/鷹 是不是用副屬性合成? 唔該!!
作者: 新月1刈草    時間: 08-3-1 12:16 AM

原帖由 獵殺豬 於 2008-2-29 03:21 PM 發表


請問用0.72防潛的虎/鷹 是不是用副屬性合成? 唔該!!



副合成就可以了
作者: 浪漫手機    時間: 08-3-1 12:48 AM

原帖由 新月1刈草 於 2008-3-1 12:16 AM 發表



副合成就可以了


咁我係咪到係副合??
同要搵聖合??

[ 本帖最後由 浪漫手機 於 2008-3-2 03:53 PM 編輯 ]
作者: 獵殺豬    時間: 08-3-1 06:24 AM

原帖由 新月1刈草 於 2008-3-1 12:16 AM 發表



副合成就可以了


沖了一天終於合到 月亮級了 3q
作者: 藍山咖啡    時間: 08-3-6 09:37 AM

3Q 小草 =﹏= ... 果然合2次上月呀下 YAYAYA~ 爽呀~
作者: 獵殺豬    時間: 08-3-6 12:23 PM

我條龍以家5星 魔 幸87 4技 血初97 血潛0.75 / 攻初29攻潛0.85 / 防初1x防潛0.93 請問一下我再黎合那個位置 會比較容易變月呢 ?

請幫忙解答 謝謝!~
作者: 新月1刈草    時間: 08-3-6 09:02 PM

異變虫200血up 較易上月
作者: 獵殺豬    時間: 08-3-10 06:22 AM

原帖由 新月1刈草 於 2008-3-6 09:02 PM 發表
異變虫200血up 較易上月


岩岩合完 200血初了  仲未月 之後應該合乜野>,.<

請幫忙 3q
作者: 新月1刈草    時間: 08-3-10 03:39 PM

原帖由 獵殺豬 於 2008-3-6 12:23 PM 發表
我條龍以家5星 魔 幸87 4技 血初97 血潛0.75 / 攻初29攻潛0.85 / 防初1x防潛0.93 請問一下我再黎合那個位置 會比較容易變月呢 ?

請幫忙解答 謝謝!~


合高防潛 高幸 樹~"~           .......
作者: 包仔~    時間: 08-3-13 11:51 PM

又打搞你啦._.'
我有隻朱雀0.71血潛0.82攻潛0.73防潛  90幸  魔統
但係血初得50都無  攻初3x  防初係6

跟住我有隻1.0攻潛 但68幸的  聖統

合完上到月麼._.?
作者: 藍山咖啡    時間: 08-3-14 02:32 PM

合唔到....副寵幸太低!!!
作者: 新月1刈草    時間: 08-3-14 03:04 PM

幸都ok的    但血初太低.................
作者: 【狗仔】    時間: 08-3-15 08:18 PM

我想問呢隻妖狐上唔上到月亮

3星 聖 幸83 4技 血初87 血潛0.56  攻初20 攻潛0.82  防初8 防潛0.54
有冇機會合到定係應該放棄?

唔該幫忙解答orz
作者: 藍山咖啡    時間: 08-3-15 10:52 PM

68幸...仲唔算低幸=.=大草.....




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1