2000FUN論壇

標題: G7好唔好玩?畫面美? [打印本頁]

作者: aesopq05584    時間: 08-12-28 05:49 PM     標題: G7好唔好玩?畫面美?

G7好唔好玩?畫面美?
作者: sbfy    時間: 08-12-28 11:56 PM

原帖由 aesopq05584 於 2008-12-28 05:49 PM 發表
G7好唔好玩?畫面美?

你好
終於有人玩番啦
我而家都玩緊
好好玩架
畫面我就覺得好靚
你上官網都可以睇到

更新左好多新機體...用game錢都買到
快d下載黎玩啦

[ 本帖最後由 sbfy 於 2008-12-28 11:59 PM 編輯 ]
作者: 小ChUn卍    時間: 08-12-30 09:06 PM

我呢排都玩返 d機好型- -
作者: bb1688    時間: 09-1-3 02:28 PM

好好示df
作者: bb1688    時間: 09-1-3 02:28 PM     標題: 回復 3# 小ChUn卍 的帖子

我呢排都玩返 d機好型- -
作者: jiunjiun4687    時間: 09-3-5 09:29 PM

真係咁正=.=
咁我都玩番先=]
作者: 太太    時間: 09-3-8 12:48 PM

我覺得都唔錯
作者: laban520    時間: 09-3-15 08:31 PM

其實呢我電腦廢.玩起黎d機係白色=]
不錯架.不過打npc好悶-.-得vs好玩
作者: 激流星    時間: 09-3-17 09:33 PM

呢隻game又無分身手區.中級區..d新手..一玩就比d勁機屈機唔洗打既
作者: 鋼牙章魚丸    時間: 09-4-11 09:17 AM

d點都唔知邊春度買-_-||||




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1