2000FUN論壇
標題:
G7好唔好玩?畫面美?
[打印本頁]
作者:
aesopq05584
時間:
08-12-28 05:49 PM
標題:
G7好唔好玩?畫面美?
G7好唔好玩?畫面美?
作者:
sbfy
時間:
08-12-28 11:56 PM
原帖由
aesopq05584
於 2008-12-28 05:49 PM 發表
G7好唔好玩?畫面美?
你好
終於有人玩番啦
我而家都玩緊
好好玩架
畫面我就覺得好靚
你上官網都可以睇到
更新左好多新機體...用game錢都買到
快d下載黎玩啦
[
本帖最後由 sbfy 於 2008-12-28 11:59 PM 編輯
]
作者:
小ChUn卍
時間:
08-12-30 09:06 PM
我呢排都玩返 d機好型- -
作者:
bb1688
時間:
09-1-3 02:28 PM
好好示df
作者:
bb1688
時間:
09-1-3 02:28 PM
標題:
回復 3# 小ChUn卍 的帖子
我呢排都玩返 d機好型- -
作者:
jiunjiun4687
時間:
09-3-5 09:29 PM
真係咁正=.=
咁我都玩番先=]
作者:
太太
時間:
09-3-8 12:48 PM
我覺得都唔錯
作者:
laban520
時間:
09-3-15 08:31 PM
其實呢我電腦廢.玩起黎d機係白色=]
不錯架.不過打npc好悶-.-得vs好玩
作者:
激流星
時間:
09-3-17 09:33 PM
呢隻game又無分身手區.中級區..d新手..一玩就比d勁機屈機唔洗打既
作者:
鋼牙章魚丸
時間:
09-4-11 09:17 AM
d點都唔知邊春度買-_-||||
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1