2000FUN論壇
標題:
各位ser5熱情玩家想開公會的入來
[打印本頁]
作者:
屍人
時間:
09-1-23 10:25 AM
標題:
各位ser5熱情玩家想開公會的入來
我一直等左好耐,唸住會有人開公會,但直到今日都仲未見到有人開.
有見及此,我打算係度誠徵有意一齊開公會ge人
係呢度留低你地ge名&上線時間我會儘快ADD你地
或者係我上線時間(上班日子7:30PM-12:00PM,假期:2:00PM-12:00AM)ADD我
當我湊夠10個人就會開公會(開公會需要資金,需要大家一起付出)
公會名字慢慢傾,主旨係團結HK玩家,不限lv,大家一齊開開心心玩遊戲.
小弟不才,29LV LULU學者準備轉元素使(ID:oO無念Oo),通常係分流4or5出沒
下面係官網開公會的網址,但裡面好似無提及到所需資金
http://81keys.wayi.com.tw/gameinfo-game-system03.html
作者:
junosg11
時間:
09-1-23 12:03 PM
我都出個個post話開...但係都無人理..
我叫燕..45 lv槍...
add我吧
作者:
屍人
時間:
09-1-23 12:45 PM
好!今晚放工ADD你
呢個係一個好開始
作者:
fatlunlun
時間:
09-1-23 01:30 PM
我想問公會有冇分lv的??即係要升lv加人數?_?
最初可以join幾多人?_?同埋開公會要幾錢的?? 唔知夠唔夠錢夾呢=3=
小弟新手~ ID: 大力金剛 我想搵個公會join下~
作者:
屍人
時間:
09-1-23 02:10 PM
多謝你支持,今晚ADD U,甘樣+埋我FD已經有4人,仲差6人
最初最多可以加幾多人我5係好清楚,我只知道最初開公會要同時有10個人在1個團隊AND要錢,但要幾多我未睇,我唸10個人1人出D應該夠GE=.="
作者:
屍人
時間:
09-1-23 07:08 PM
加你5到wor,大力金剛
作者:
fatlunlun
時間:
09-1-23 09:32 PM
而家冇online呢=w=
準備返office開工~
轉頭返到公司我試下add你~我約23:00返到office
作者:
屍人
時間:
09-1-24 05:51 PM
你大概幾點ON 阿,我ADD你啦
作者:
kgsclaus
時間:
09-1-26 03:05 PM
好似不了了之...
作者:
屍人
時間:
09-1-30 12:29 PM
我都唔想,而係無人ADD我或者留言,就算ADD左我GE都無咩點上,點湊夠10個人開工會?
[
本帖最後由 屍人 於 2009-1-30 01:37 PM 編輯
]
作者:
chantelise
時間:
09-7-10 08:27 PM
.....................................
作者:
chantelise
時間:
09-7-10 08:27 PM
every thing have gone.....disappear
作者:
f89837
時間:
09-7-13 07:52 PM
恩恩~~~~~
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1