2000FUN論壇

標題: 守心圖 [打印本頁]

作者: evayam912    時間: 09-1-28 01:13 AM     標題: 守心圖

又係我畫ge..
好蒙...
畫得唔係好似..
希望大大們多多指教..









作者: evayam912    時間: 09-1-31 02:01 PM

冇人ge?........
作者: Ak=]    時間: 09-5-2 10:29 PM

真係有小小唔係畫得好似- -加油
作者: 樹海回憶[L!ng]    時間: 09-5-3 03:43 PM

樣基本上似
但明顯睇得出續筆很好勁
試下一筆過
咁樣線條會好好多
作者: ◆丁★BB☆丁◇    時間: 09-5-6 09:53 PM

咁多大大都咁勁>w<
我一定要+油..
之後比大大c唷>w<"
作者: david115    時間: 09-5-15 07:54 PM

good
作者: 乂暗黑仔仔乂    時間: 09-5-18 06:58 PM

WO~SO GODD 加油!~
作者: Joenly    時間: 09-5-20 01:42 AM

基本上,出來的線條已開始成形及不賴了哦~ 可嘗試用多點時間去修飾衣紋及其它細節哦.
另外,提議多點上色試下嘛~
作者: KULA_L    時間: 09-5-20 10:10 AM

嘗試練習畫圓圈+直線+曲線~
線條可以比例穩定一點=D
作者: MAO.最愛    時間: 09-5-28 03:17 PM

是守
作者: wingspirit04    時間: 09-6-5 01:03 PM

是仿畫嗎? 感覺有一點點抄原畫啊
線條可以更肯定~
樓主對守甜很有愛XD
作者: boeyxd    時間: 09-6-5 02:27 PM

唔係好似>_<不過唯世okay的~
作者: ABCABC0079527    時間: 09-6-5 04:49 PM

仿畫的話,可以用鉛筆,再一筆過咁畫的說.
面形,比例,這些先不說...
守甜的頭髮部份是超難仿的說...
建議先用其他動畫圖練習
作者: alah    時間: 09-6-8 05:08 PM

畫的還不錯呀,怎不用白紙或畫簿畫呢?
畫在筆記本上太可惜了.
作者: hnk123    時間: 09-6-9 10:07 PM

線條可以更加穩定




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1