2000FUN論壇

標題: [ 03.03 ]新地域「加米蘭特」升級攻略! [打印本頁]

作者: jcbunny28    時間: 09-3-3 12:24 AM     標題: [ 03.03 ]新地域「加米蘭特」升級攻略!

大家好^^
幾經辛苦【聖戰聯盟】終於擊退了亞斯大軍,成功打通了兩地,接下來第一件事就是進入「奧哈瑪」地下城收集「勇者的證明」換取「希格羅戰魂裝」及拯救同胞啦!沒有進入過的勇者或許也不知道,原來每隻Boss平均可以取得約600萬的經驗值!!!比起在地下城以外地方升級快很多倍呀!

除了「奧哈瑪」地下城可以取得豐富經驗值之外,新地域內的「荒塚之地.魔機兵」及「詛咒丘陵.亞斯大軍」任務都可以取得各50萬經驗值喔,這兩個任務更可以每24小時觸發一次!這樣大家升級就可以快得多囉!

有600m咁多咩
作者: `闇魔愛-)    時間: 09-3-3 12:51 AM

^^600m咁多阿?????
作者: 衝lv    時間: 09-3-3 01:19 AM

600m 咁多咩??
點解好似唔多覺
無人玩要想人買點黎買匙?
作者: 蛙人    時間: 09-3-3 01:29 AM

「奧哈瑪」地下城仲係新地域???
作者: gv3170    時間: 09-3-3 03:43 AM

原帖由 衝lv 於 2009-3-3 01:19 AM 發表
600m 咁多咩??
點解好似唔多覺
無人玩要想人買點黎買匙?

我勸你地就咪撚買個d點啦
1陣佢地又陰多你地1鑊
得你地買哂奧乜叉匙 個時 又好似上次(cut左入面唔出核事件咁)
公告又唔叉出個 問gm又笑鳩你 (呢個係最新設定(更改)乜你咁傻仔買左匙呀?)
同埋你地睇佢 用埋d舊野黎呃$(連呃人$都唔出下新野 就知呢隻game乜料啦)
得4個字可以形容到佢~~~級級可危
作者: 黑田誠    時間: 09-3-3 09:51 AM

吾係上年ga咩= =?
作者: nodachi    時間: 09-3-3 09:57 AM

官網搵唔返段news- -"
anyway,應該係官網搞錯左日子,因為「奧哈瑪」出果陣剛好係上年3月,睇佢d內容都似係講緊上年既野
作者: ●火之龍仔仔●    時間: 09-3-3 04:55 PM

600m昆人.___.個post好耐啦wo
作者: `闇魔愛-)    時間: 09-3-3 04:56 PM

原帖由 nodachi 於 2009-3-3 09:57 AM 發表
官網搵唔返段news- -"
anyway,應該係官網搞錯左日子,因為「奧哈瑪」出果陣剛好係上年3月,睇佢d內容都似係講緊上年既野

官方手快又懶嘛~
琴晚真系有依段野出現過~
作者: ●火之龍仔仔●    時間: 09-3-3 05:00 PM

n年前既昆人通告仲有邪晶任拎點
作者: gv3170    時間: 09-3-3 05:28 PM

原帖由 ●火之龍仔仔● 於 2009-3-3 05:00 PM 發表
n年前既昆人通告仲有邪晶任拎點

呢個官方 唔死都無撚用架啦
作者: 戀楓×成°    時間: 09-3-3 10:37 PM

原帖由 jcbunny28 於 2009-3-3 12:24 AM 發表
大家好^^
幾經辛苦【聖戰聯盟】終於擊退了亞斯大軍,成功打通了兩地,接下來第一件事就是進入「奧哈瑪」地下城收集「勇者的證明」換取「希格羅戰魂裝」及拯救同胞啦!沒有進入過的勇者或許也不知道,原來每隻Boss平 ...

有600m經咩  做左成1x次都係得50m經
作者: 我要收/放野也    時間: 09-3-4 06:50 AM

星夢而家可能改左個地圖佢掛- -+
但係見佢官網刪左~~姐係又未必出了- -
出左唔洗兔紋可以升LV啦 A_A
作者: 小野貓    時間: 09-3-4 03:55 PM     標題: 回復 5# gv3170 的帖子

隻狗似唔似你
作者: 靈§駿    時間: 09-3-4 05:09 PM

要昆d人繼續玩就緊係要咁講啦~




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1