2000FUN論壇
標題:
十萬火急,memory stick...
[打印本頁]
作者:
wwsskk
時間:
09-3-13 08:08 PM
標題:
十萬火急,memory stick...
本人今日影左好多重要既相.
當我將張memory stick插落個card reader然後接駁落電腦之後..
然後張卡就出問題了,load唔到.
入返落部相機後出現"格式化出錯"
係相機入面亦都load唔到任何相,
唯一方法係要我格式化..
但d相對我來講好重要,
希望各方高手能夠幫幫我,萬分感謝
作者:
Bigbank
時間:
09-5-25 07:26 AM
標題:
小提示..
講真 下次要影重要相 .. 用一些安全的手memory stick 啦... 有好多都係upgrade的 .. 你未必知道 .. 平野冇好... 真係要小心呀... 我之前買左平手指...我個結果好似你咁.. 可能你唔係平野... 但要對佢地有個保護會好些 .....
作者:
[[細明_XD
時間:
09-6-13 12:58 PM
甘慘..我之前都是過.. 咩都冇哂../
作者:
櫻花飄落時
時間:
09-7-16 02:48 AM
未必係 memory stick 問題, 可能係 card reader 問題都唔定
當然平時用都要安全移除啦
相都仲有得救o既, 有o的 program 係可以 recover 番呢o的問題 memory stick
不過我唔記得左個 program 名 (搵朋友整過佢講過一次)
可以救到大半 (只限 .jpeg)
你試試 search
千祈唔好格式化住, 一格式化佢 rewrite 過o的 sector 你就真係渣都無了
而家未格式化佢只係 FAT 亂左仲有得救
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1