原帖由 閒人老師 於 2009-3-16 12:29 AM 發表 大概是用心畫完頭部之後 草草的畫手吧,,,XDD
原帖由 akimoto 於 2009-3-16 10:10 PM 發表 手比較簡陋... 鼻子...不... 應該是雙眼稍微偏向右 雙眼非常有光澤效果 唯眼皮的線條有點亂 加油!!等睇你下一張作品