2000FUN論壇
標題:
關於09年英文作文第3條
[打印本頁]
作者:
小小杜
時間:
09-3-30 05:34 PM
標題:
關於09年英文作文第3條
問題寫既further space exploration有好多人話係講太空
但係幾百萬既錢用泥研究太空唔係唔make sence咩!?
exploration呢個字雖然好似係形容太空貼切d
但係講land都唔可以話錯
....有冇英文高手可以解答~~
作者:
天使~惡魔
時間:
09-3-30 08:58 PM
係唔合理 但真係咁解 我都死左
作者:
天使~惡魔
時間:
09-3-30 08:59 PM
如果講land 就會係land exploration 唔係space exploration
如果當時我咁醒就好
作者:
TuoHo
時間:
09-3-30 10:28 PM
太空 AR-.-"
我都錯~
無謂自己呃自己-.-"
作者:
haa
時間:
09-3-31 09:16 PM
唔肯定就唔好作呢條啦
作者:
天使~惡魔
時間:
09-4-1 11:21 PM
我本身肯定係土地發展-0-
點知我既肯定唔係肯定
作者:
殘酷之天使
時間:
09-4-4 08:36 PM
考試局已經話唔係太空拓展呢個字去解既可能會冇分
作者:
TuoHo
時間:
09-4-11 01:58 AM
原帖由
haa
於 2009-3-31 09:16 PM 發表
唔肯定就唔好作呢條啦
我肯定架_
完全無唸過係太空咋麻--"
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1