2000FUN論壇

標題: 關於09年英文作文第3條 [打印本頁]

作者: 小小杜    時間: 09-3-30 05:34 PM     標題: 關於09年英文作文第3條

問題寫既further space exploration有好多人話係講太空
但係幾百萬既錢用泥研究太空唔係唔make sence咩!?
exploration呢個字雖然好似係形容太空貼切d
但係講land都唔可以話錯
....有冇英文高手可以解答~~
作者: 天使~惡魔    時間: 09-3-30 08:58 PM

係唔合理  但真係咁解  我都死左
作者: 天使~惡魔    時間: 09-3-30 08:59 PM

如果講land    就會係land exploration  唔係space exploration
如果當時我咁醒就好
作者: TuoHo    時間: 09-3-30 10:28 PM

太空 AR-.-"
我都錯~
無謂自己呃自己-.-"
作者: haa    時間: 09-3-31 09:16 PM

唔肯定就唔好作呢條啦
作者: 天使~惡魔    時間: 09-4-1 11:21 PM

我本身肯定係土地發展-0-
點知我既肯定唔係肯定
作者: 殘酷之天使    時間: 09-4-4 08:36 PM

考試局已經話唔係太空拓展呢個字去解既可能會冇分
作者: TuoHo    時間: 09-4-11 01:58 AM

原帖由 haa 於 2009-3-31 09:16 PM 發表
唔肯定就唔好作呢條啦

我肯定架_
完全無唸過係太空咋麻--"




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1