2000FUN論壇

標題: 急!無聲問題..答到加good! [打印本頁]

作者: 小wing    時間: 09-4-2 05:57 PM     標題: 急!無聲問題..答到加good!

我本應開係o係steam開ga...
但係硬新完就係steampps開..
咁點解會無左聲?
更新前有聲..
我選頂咩都開哂架!
help!!!




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1