2000FUN論壇

標題: [ 04.06 ]復活節活動8/4開始! [打印本頁]

作者: 天影♂風°    時間: 09-4-6 08:07 PM     標題: [ 04.06 ]復活節活動8/4開始!

大家好^^
為期一星期的復活節活動將於4月8日星期三開始喔!今年復活兔王帶著牠的手下闖進各個地洞中,究竟會發生甚麼事情呢?敬情大家留意此後的詳細公佈!
作者: 〝熊貓云︴    時間: 09-4-6 08:13 PM

[ 04.06 ]復活節昆錢大行動活動8/4開始!
大家好^^
為期一星期的復活節活動將於4月8日星期三開始喔!今年復活兔王帶著牠的手下闖進各個地洞中,昆你地既錢,大家要小心呀
作者: 衝lv    時間: 09-4-6 08:13 PM

^^
唔通佢想令到更多人有兔紋?
作者: joe6b26    時間: 09-4-6 08:17 PM

可能新公司識搞番d正常野-.-
作者: 衝lv    時間: 09-4-6 08:52 PM

原帖由 joe6b26 於 2009-4-6 08:17 PM 發表
可能新公司識搞番d正常野-.-


期望愈大
失望愈大
作者: gv3170    時間: 09-4-6 09:02 PM

原帖由 衝lv 於 2009-4-6 08:52 PM 發表


期望愈大
失望愈大

頂手費愈大
玩家要準備買點的銀碼愈大^^
作者: 黑傑~    時間: 09-4-6 09:04 PM

我古 出隻兔王寵比我地玩-.- 不個100%要點-.-
作者: 惡魔小尖↗    時間: 09-4-6 09:11 PM

星夢依家點-.-!?
係咪收左皮-.-...
好耐冇上去
作者: gv3170    時間: 09-4-6 09:14 PM

原帖由 惡魔小尖↗ 於 2009-4-6 09:11 PM 發表
星夢依家點-.-!?
係咪收左皮-.-...
好耐冇上去

氣若游絲
半生不死
離死不遠
作者: joe6b26    時間: 09-4-6 09:40 PM

原帖由 gv3170 於 2009-4-6 09:14 PM 發表

氣若游絲
半生不死
離死不遠

我宦好耐冇上了-.-~
作者: 笨×炎    時間: 09-4-6 09:53 PM

收擋喇
作者: 衝lv    時間: 09-4-6 10:38 PM

原帖由 黑傑~ 於 2009-4-6 09:04 PM 發表
我古 出隻兔王寵比我地玩-.- 不個100%要點-.-


又出寵肯定俾人狂屌
佢聖誕先出左隻鹿
o個陣個個係咁抽
抽完都未升得高lv

走去出個海set 一隻勁d既寵

家陣4月又再出??? 俾人殺上新公司就唔好啦
作者: 。風筒﹏    時間: 09-4-6 10:52 PM

呃錢時候到了a_a"..
作者: ︴傻小琪”    時間: 09-4-6 11:03 PM

@@" .... 果然一到節日...
星夢又黎 ~~~~~~~~
作者: 衝lv    時間: 09-4-7 12:48 AM

原帖由 ︴傻小琪” 於 2009-4-6 11:03 PM 發表
@@" .... 果然一到節日...
星夢又黎 ~~~~~~~~


佢唔係節日都會有野出架啦
作者: 靈§駿    時間: 09-4-7 04:11 PM

睇佢個7樣又係要用勁多hkd先做到任啦= =
作者: 衝lv    時間: 09-4-7 04:40 PM

原帖由 靈§駿 於 2009-4-7 04:11 PM 發表
睇佢個7樣又係要用勁多hkd先做到任啦= =


好似以前講新官上任就會貪污番一大筆咁?




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1