2000FUN論壇
標題:
有冇人想交流一下MOCK PAPER @@?
[打印本頁]
作者:
火武者XD
時間:
09-4-7 06:11 PM
標題:
有冇人想交流一下MOCK PAPER @@?
有冇人想交流一下MOCK PAPER @@? ....... 我有份PHY同BIO MOCK, 想換下英皇/現代D phy chem bio mock黎做
wakaka2007@hotmail.com
[
本帖最後由 火武者XD 於 2009-4-10 03:21 PM 編輯
]
作者:
火武者XD
時間:
09-4-10 03:22 PM
有冇人換阿........就考啦..........做多幾份mock啦
作者:
小緋XD
時間:
09-4-11 11:31 AM
我有WILSON LIU MATH同a math 2009
你個PHY係邊個(如果係ken chan /mc chan 就CHANGE
作者:
火武者XD
時間:
09-4-11 05:49 PM
原帖由
小緋XD
於 2009-4-11 11:31 AM 發表
我有WILSON LIU MATH同a math 2009
你個PHY係邊個(如果係ken chan /mc chan 就CHANGE
有ken chan
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1