2000FUN論壇

標題: 有冇人想交流一下MOCK PAPER @@? [打印本頁]

作者: 火武者XD    時間: 09-4-7 06:11 PM     標題: 有冇人想交流一下MOCK PAPER @@?

有冇人想交流一下MOCK PAPER @@?  ....... 我有份PHY同BIO MOCK, 想換下英皇/現代D phy chem bio mock黎做

wakaka2007@hotmail.com

[ 本帖最後由 火武者XD 於 2009-4-10 03:21 PM 編輯 ]
作者: 火武者XD    時間: 09-4-10 03:22 PM

有冇人換阿........就考啦..........做多幾份mock啦
作者: 小緋XD    時間: 09-4-11 11:31 AM

我有WILSON LIU MATH同a math 2009
你個PHY係邊個(如果係ken chan  /mc chan 就CHANGE
作者: 火武者XD    時間: 09-4-11 05:49 PM

原帖由 小緋XD 於 2009-4-11 11:31 AM 發表
我有WILSON LIU MATH同a math 2009
你個PHY係邊個(如果係ken chan  /mc chan 就CHANGE

有ken chan




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1