2000FUN論壇

標題: hp倒閉大家轉玩咩槍game [打印本頁]

作者: SkaTes    時間: 09-4-24 11:53 AM     標題: hp倒閉大家轉玩咩槍game

大家有咩好介紹呀
作者: 丫頭×。    時間: 09-4-24 06:39 PM

C4 ONLINE  
作者: 巴塞羅文    時間: 09-4-24 06:46 PM

原帖由 丫頭×。 於 2009-4-24 06:39 PM 發表
C4 ONLINE  

識野 , 有同感
作者: 呀豊    時間: 09-4-24 06:58 PM

絕對唔玩cso A_A
作者: 丫頭×。    時間: 09-4-24 07:16 PM

原帖由 巴塞羅文 於 2009-4-24 18:46 發表

識野 , 有同感

幻想  一起玩^_______________________^"
作者: 巴塞羅文    時間: 09-4-24 07:28 PM

原帖由 丫頭×。 於 2009-4-24 07:16 PM 發表

幻想  一起玩^_______________________^"

但我研究緊點申請ac , 定係問戰女借ac .....
聽女孩講 , 佢話c4o 改左d槍既攻擊力 , 210就算打腳都一槍死...

[ 本帖最後由 巴塞羅文 於 2009-4-24 07:30 PM 編輯 ]
作者: ╰壞女孩╯    時間: 09-4-24 08:12 PM

我會玩yahoo桌球
作者: 巴塞羅文    時間: 09-4-24 08:17 PM

原帖由 ╰壞女孩╯ 於 2009-4-24 08:12 PM 發表
我會玩yahoo桌球

想我曾經有一段時間好努力想沖2000分
但最後無玩3個月 , 果18xx分無哂
作者: ╰壞女孩╯    時間: 09-4-24 10:32 PM

原帖由 巴塞羅文 於 2009-4-24 08:17 PM 發表

想我曾經有一段時間好努力想沖2000分
但最後無玩3個月 , 果18xx分無哂

誠意邀請你同我打返場
作者: ◆...κυκυ文    時間: 09-4-25 09:06 AM

原帖由 巴塞羅文 於 2009-4-24 07:28 PM 發表

但我研究緊點申請ac , 定係問戰女借ac .....
聽女孩講 , 佢話c4o 改左d槍既攻擊力 , 210就算打腳都一槍死...


而家想新開AC要俾$10HKD激活 仲要入數前同GM個MSN講聲
作者: ╰壞女孩╯    時間: 09-4-25 11:54 AM

原帖由 ◆...κυκυ文 於 2009-4-25 09:06 AM 發表


而家想新開AC要俾$10HKD激活 仲要入數前同GM個MSN講聲

嘩,咁巴閉既...要係msn講,準備入十蚊....
作者: SkaTes    時間: 09-4-25 03:48 PM

得把210改高左攻擊力1槍死.但個私服最多開2個場點玩呀
作者: ufo911    時間: 09-4-25 04:16 PM

cso...c4要比人民幣....唔想煩
作者: Kravitz    時間: 09-4-25 04:26 PM

A.V.A
Combat Arms
呢兩隻
作者: ben67678    時間: 09-4-25 08:36 PM

玩cs
作者: ◆...κυκυ文    時間: 09-4-26 08:35 AM

原帖由 ╰壞女孩╯ 於 2009-4-25 11:54 AM 發表

嘩,咁巴閉既...要係msn講,準備入十蚊....


你SD信去同佢講聲都得既
作者: thomas9413    時間: 09-4-26 09:47 PM

我會玩CSO:smilie_:):
作者: 草頭b    時間: 09-4-26 10:18 PM

c4 online 我之前同個條gm msn,
佢就甘俾左個ac我-.-'''''''

都唔洗俾錢ge

不過好耐喇wow,,,
作者: 草頭b    時間: 09-4-26 10:20 PM

玩cso喇,,,,,,,一齊轉行玩cso,,

不過近排cso都好多外掛~_~"""


得閒say個hi吧xd

cso name: 乂草頭B乂 / 草頭B / MylDrEaM
作者: 95180927    時間: 09-4-26 10:27 PM

c4 online 要比$ 玩唔到
作者: 好野wo我    時間: 09-4-26 10:32 PM

原帖由 ben67678 於 2009-4-25 08:36 PM 發表
玩cs

大家玩non-steam定steam??
作者: 乂皇者乂    時間: 09-4-27 07:24 PM

原帖由 草頭b 於 26-4-2009 10:18 PM 發表
c4 online 我之前同個條gm msn,
佢就甘俾左個ac我-.-'''''''

都唔洗俾錢ge

不過好耐喇wow,,,


你都識講好耐-.-

而家要俾$
作者: SkaTes    時間: 09-4-28 12:51 PM     標題: 回復 14# Kravitz 的帖子

A.V.A (邊個地區版本)
如果無封ip做個開帳教學thx^^
Combat Arms (唔係封左ip咩)
作者: SkaTes    時間: 09-4-28 12:56 PM

原帖由 ben67678 於 2009-4-25 08:36 PM 發表
玩cs



cso d畫質過唔到自己個關
有冇國外FPS大作介紹
作者: yanXpuppy    時間: 09-4-29 04:38 PM

原帖由 SkaTes 於 2009-4-28 12:56 PM 發表



cso d畫質過唔到自己個關
有冇國外FPS大作介紹

S.O.W
日本game
官網http://game.netmarble.jp/cpsite/sow/
無封IP
伸請achttp://www.netmarble.jp/Member/Regist/

STING
韓國game,台版未封測
台版官網http://www.sting.com.tw/main.html
韓版官網http://www.stingonline.co.kr/

[轉]韓版Sting註冊教學
http://www.socgame.com.tw/bbs/in ... amp;showtopic=82883

[ 本帖最後由 yanXpuppy 於 2009-4-29 04:50 PM 編輯 ]




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1