原帖由 丫頭×。 於 2009-4-24 06:39 PM 發表 C4 ONLINE
原帖由 巴塞羅文 於 2009-4-24 18:46 發表 識野 , 有同感
原帖由 丫頭×。 於 2009-4-24 07:16 PM 發表 幻想 一起玩^_______________________^"
原帖由 ╰壞女孩╯ 於 2009-4-24 08:12 PM 發表 我會玩yahoo桌球
原帖由 巴塞羅文 於 2009-4-24 08:17 PM 發表 想我曾經有一段時間好努力想沖2000分 但最後無玩3個月 , 果18xx分無哂
原帖由 巴塞羅文 於 2009-4-24 07:28 PM 發表 但我研究緊點申請ac , 定係問戰女借ac ..... 聽女孩講 , 佢話c4o 改左d槍既攻擊力 , 210就算打腳都一槍死...
原帖由 ◆...κυκυ文 於 2009-4-25 09:06 AM 發表 而家想新開AC要俾$10HKD激活 仲要入數前同GM個MSN講聲
原帖由 ╰壞女孩╯ 於 2009-4-25 11:54 AM 發表 嘩,咁巴閉既...要係msn講,準備入十蚊....
原帖由 ben67678 於 2009-4-25 08:36 PM 發表 玩cs
原帖由 草頭b 於 26-4-2009 10:18 PM 發表 c4 online 我之前同個條gm msn, 佢就甘俾左個ac我-.-''''''' 都唔洗俾錢ge 不過好耐喇wow,,,
原帖由 SkaTes 於 2009-4-28 12:56 PM 發表 cso d畫質過唔到自己個關 有冇國外FPS大作介紹