2000FUN論壇

標題: $529x 單機及online game高效組合 [打印本頁]

作者: minda325    時間: 09-4-26 03:01 AM     標題: $529x 單機及online game高效組合

今次機主預左budget係$5150左右, 都係打下機咁用

計計條數, 夠玩Q9400 + P43 + 500GB + HD4850

最後機主同意之下, 都洗凸少少買埋把風神鍛落去!

成套機無乜特別野, 3Dmark06已達萬四分, 足夠佢玩好多Game, 包括GTA4喇!


















作者: pvpwinds    時間: 09-4-26 09:37 AM

又出左新測試呢@@....唔錯!
作者: okmijn123    時間: 09-4-26 11:46 AM

minda哥又3點幾先出post.....唔好做咁多夜鬼啦
作者: minda325    時間: 09-4-26 01:21 PM

原帖由 okmijn123 於 2009-4-26 11:46 AM 發表
minda哥又3點幾先出post.....唔好做咁多夜鬼啦



睇完估住枝...食個宵夜...沖個涼...

執下d相...係咁上下啦
作者: 羊羊狼郎    時間: 09-4-26 03:17 PM

原帖由 minda325 於 2009-4-26 03:01 AM 發表
今次機主預左budget係$5150左右, 都係打下機咁用

計計條數, 夠玩Q9400 + P43 + 500GB + HD4850

最後機主同意之下, 都洗凸少少買埋把風神鍛落去!

成套機無乜特別野, 3Dmark06已達萬四分, 足夠佢玩好多Game,  ...


現在用ATI HD4850性能價格比例唔高, 轉用GTX260+都係貴少少, 但效能就高一級
作者: minda325    時間: 09-4-26 03:19 PM

原帖由 羊羊狼郎 於 2009-4-26 03:17 PM 發表


現在用ATI HD4850性能價格比例唔高, 轉用GTX260+都係貴少少, 但效能就高一級



260+ 同4850 唔係貴"少少"喎
作者: 羊羊狼郎    時間: 09-4-26 03:24 PM

原帖由 minda325 於 2009-4-26 03:19 PM 發表



260+ 同4850 唔係貴"少少"喎

你哩張係Grandmars 4850 512Mb or 1Gb? DDR3 or DDR4?
Inno GTX260-Gold只係$1,2xx
作者: minda325    時間: 09-4-26 03:28 PM

原帖由 羊羊狼郎 於 2009-4-26 03:24 PM 發表

你哩張係Grandmars 4850 512Mb or 1Gb? DDR3 or DDR4?
Inno GTX260-Gold只係$1,2xx



512MB DDR4


兩張爭三舊幾水...但供電再上一級

前後差四五百

你要計埋本身張卡先九百幾, 已經係貴三成有多
作者: 羊羊狼郎    時間: 09-4-26 03:30 PM

原帖由 minda325 於 2009-4-26 03:28 PM 發表



512MB DDR4


兩張爭三舊幾水...但供電再上一級

前後差四五百

你要計埋本身張卡先九百幾, 已經係貴三成有多

嗯! 512Mb就無話可說
作者: 打機是我的生命    時間: 09-4-26 03:35 PM

原帖由 羊羊狼郎 於 2009-4-26 03:24 PM 發表

你哩張係Grandmars 4850 512Mb or 1Gb? DDR3 or DDR4?
Inno GTX260-Gold只係$1,2xx

好似得好少貨賣呢個價~ 唔可以做比較
樓主果張係EP43 US3L??
作者: minda325    時間: 09-4-27 01:05 AM

原帖由 打機是我的生命 於 2009-4-26 03:35 PM 發表

好似得好少貨賣呢個價~ 唔可以做比較
樓主果張係EP43 US3L??




INTEL Core 2 Quad Q9400
GIGABYTE EP43-US3L
A-DATA DDR2-800 2GBx2
Grandmars HD4850 512MB DDR4
Western Digital 500GB/16MB/SATAII/YS
Pioneer S17FX/SATA BOX
SPI 400W
CoolerMasrer Geminii S
MX2, Case Fan ect.

TOTAL : $529x

作者: 打機是我的生命    時間: 09-4-27 02:11 AM

Corsair  都有條2GB同A DATA 同價~ 但好似係C5~ 應該比較抵玩
作者: minda325    時間: 09-4-27 03:00 AM

原帖由 打機是我的生命 於 2009-4-27 02:11 AM 發表
Corsair  都有條2GB同A DATA 同價~ 但好似係C5~ 應該比較抵玩



你想說是CL5?

其實而家比得起的話...差九十蚊買G.SKILL個條先係最抵玩

1.8~1.9v @ 4-4-4-12 @ 800 , 先貴九十蚊
作者: 小柑101    時間: 09-4-27 09:08 PM

又係菊花散熱-.-
作者: minda325    時間: 09-4-28 02:42 PM

原帖由 小柑101 於 2009-4-27 09:08 PM 發表
又係菊花散熱-.-



最緊要散到姐, 理得佢係乜花乜花喇
作者: minda325    時間: 09-5-7 04:18 PM

原帖由 打機是我的生命 於 2009-4-27 02:11 AM 發表
Corsair  都有條2GB同A DATA 同價~ 但好似係C5~ 應該比較抵玩



而家要講抵玩, 應該要買到DDR2-1000喇

G.SKILL條D2-800 4GB Kit裝已經比人搶哂喇又
作者: 陰影之下    時間: 09-5-8 10:28 PM

原帖由 minda325 於 2009-4-27 01:05 AM 發表



INTEL Core 2 Quad Q9400
GIGABYTE EP43-US3L
A-DATA DDR2-800 2GBx2
Grandmars HD4850 512MB DDR4
Western Digital 500GB/16MB/SATAII/YS
Pioneer S17FX/SATA BOX
SPI 400W
CoolerMasrer Geminii S
...


係唔係跟依張LIST買就得?
睇起唔錯﹐但係如果唔係熟人價要買幾錢?
作者: minda325    時間: 09-5-8 10:42 PM

原帖由 陰影之下 於 2009-5-8 10:28 PM 發表


係唔係跟依張LIST買就得?
睇起唔錯﹐但係如果唔係熟人價要買幾錢?



呢個價買到架喇

不過而家條Ram好似貴左, 你預鬆一二百蚊實得




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1