2000FUN論壇

標題: Royal 副主席 外號創造主 真無品 可唔可以上水解釋=] ~~ [打印本頁]

作者: HEY`:D    時間: 09-4-26 04:23 PM     標題: Royal 副主席 外號創造主 真無品 可唔可以上水解釋=] ~~

大家好,我今日想用一個 "低lv kicks玩家名義" 開這個post,我係"吉列豬扒湯烏冬" (PS:我亦有高lv ac的)
今日一起身諗住開kicks online玩一陣,點知比我見到個場,房名係打"假新唔好sm 1-29lv啦 入黎玩" 大約係咁

我平時唔會揀場玩,都係咩場都入下,見到佢個房名咁講,我就想入去睇下,當時HOST係LUCAS同埋一堆ROYAL人
當時見到既隊友有 盈兒 容祖兒* 我地3個CB都係2X LV 再加埋 和少,而對面係幾個高LV 玩家 40UP
咁佢見到我地,即刻開波,後來我地嬴左幾場 其中前鋒玩左幾場後轉左做"傻仔JIMMY"
我地繼續玩,都嬴左幾場,大約3-4場後我地其中一個CB容祖兒斷線,佢地理所當然嬴番場
我擔心有BUG既問題所以都走左,當時 盈兒好像都走了,佢地間房咩人我都唔係好清楚
但係當我出到黎佢地房名就改左做 "3個假新CB見到廢隊友就走" 大約係咁
過程中只係得和少同jimmy 黎, 何來揀隊友之理?~ 你既意思係和少同jimmy 係"廢隊友", 定係你覺得佢地好強所以我地先同佢一組?

我想問,佢如何介定我地係咪假新,嬴左佢既低LV就係假新?我諗好多人都知,JOEY係第1次玩CB這個位置的
同埋佢點解可以話人地係廢隊友呢?戰績差就廢隊友?佢係咪可以肯定我地同佢所講既廢隊友一隊就一定嬴唔到?
同埋我從新一次佢開頭房名係叫D 1-29LV假新入的,入完去佢地輸左佢就轉左個房名,我覺得佢咁做好冇球品
唔通佢一早諗住對住我地3個2X LV CB就一定嬴?LV係咪大哂?

[ 本帖最後由 HEY`:D 於 2009-4-27 06:56 PM 編輯 ]
作者: 冰乂幻翼    時間: 09-4-26 04:24 PM

吾關royal事--
只系某名l字頭既cm無品而已
作者: D.艾加    時間: 09-4-26 04:25 PM

我一直都好想張自己對kicks既意識灌輸比西維既人聽,但我發覺呢位青訓既新手係最聽我話

2009/3/9  下午 09:51:01  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  皮  跑吾系平時跑步既速度咩- -?
2009/3/9  下午 09:51:28  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  我e+好簡單解釋一次
2009/3/9  下午 09:51:50  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  跑,係冇帶波果陣剩係禁住方向制
2009/3/9  下午 09:51:50  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  皮  55
2009/3/9  下午 09:52:07  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  運,係帶左波剩係禁住方向制
2009/3/9  下午 09:52:18  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  至於速
2009/3/9  下午 09:52:33  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  佢影響哂帶波同唔帶波
2009/3/9  下午 09:53:00  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  佢就係你+埋shift制既速度
2009/3/9  下午 09:53:15  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  換言之,你加速度帶波都會快d
2009/3/9  下午 09:53:31  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  皮  55
2009/3/9  下午 09:53:34  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  明?
2009/3/9  下午 09:53:49  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  皮  ok
2009/3/9  下午 09:56:38  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  皮  同埋有d波系中場a過黎..我吾知企咩位好..
2009/3/9  下午 09:57:04  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  好講你高空感..
2009/3/9  下午 09:57:22  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  如果太高我建議你禁d/f制解圍
2009/3/9  下午 09:57:32  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  可能會出到高空技tim

2009/3/10  上午 01:01:41  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  皮  如果後面有sb..我系吾系可以上_@?
2009/3/10  上午 01:01:46  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  皮  sw*
2009/3/10  上午 01:01:54  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  sw?
2009/3/10  上午 01:02:03  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  皮  55
2009/3/10  上午 01:02:04  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  我e+正想講
2009/3/10  上午 01:02:17  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  假設你同一隻真係識玩既sw一隊
2009/3/10  上午 01:02:24  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  好應該你打前一格
2009/3/10  上午 01:02:32  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  佢mark住對方重心
2009/3/10  上午 01:02:38  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  姐係最前果個
2009/3/10  上午 01:02:50  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  你既工作,就唔係跟波走跟佢mk住最前果個
2009/3/10  上午 01:03:01  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  而係mark住次要重心
2009/3/10  上午 01:03:13  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  你鎖得實隻次要重心,場波會好好踢
2009/3/10  上午 01:03:36  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  除非人地3後一前,咁就冇左次要重心啦
2009/3/10  上午 01:04:14  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  有d咩球員會成為次要重心呢通常你自己判斷,人地邊個打第二格
2009/3/10  上午 01:04:19  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  皮 例如對面既次要重心系cm..我系咪要死跟佢??
2009/3/10  上午 01:04:26  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  皮  55
2009/3/10  上午 01:04:29  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  理論上係
2009/3/10  上午 01:04:37  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  迫隻cm
2009/3/10  上午 01:04:40  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  皮  咁我咪要上到中場- -
2009/3/10  上午 01:04:43  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  大家都好踢
2009/3/10  上午 01:04:58  皮  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  如果有sw,你就係要係中後場走黎走去
2009/3/10  上午 01:05:15  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的感受,,就好似某d人一樣,,,*"沒落貴族..§★○*=v=●!* ⊕*我與妳,,能永遠在一起嗎??*●○  皮  變左sb- -
我只係想力證joey係如假包換既新手~"~
樓主唔好咁激動,royal都唔係個個無品的,e.g:on9 am:幾米,on9 cm:神仙

[ 本帖最後由 D.艾加 於 2009-4-26 04:33 PM 編輯 ]
作者: ahim    時間: 09-4-26 04:30 PM

你叫人點睇-.-
原帖由 D.艾加 於 2009-4-26 04:25 PM 發表
我一直都好想張自己對kicks既意識灌輸比西維既人聽,但我發覺呢位青訓既新手係最聽我話

2009/3/9  下午 09:51:01  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的 ...

作者: Isaac1998    時間: 09-4-26 04:31 PM

Lucas唔似d咁既人..
作者: D.艾加    時間: 09-4-26 04:32 PM

原帖由 ahim 於 2009-4-26 04:30 PM 發表
你叫人點睇-.-

sor lo~~~~~~~~~~
作者: 冰乂幻翼    時間: 09-4-26 04:33 PM     標題: 回復 5# Isaac1998 的帖子

起初我都吾信...
但踢完之後我就信...
作者: *禾確特*    時間: 09-4-26 04:33 PM

wa ar..
皮仔吾教我玩..
教joey..
sad dou pk
作者: ahim    時間: 09-4-26 04:35 PM

重整左再post
原帖由 D.艾加 於 2009-4-26 04:32 PM 發表

sor lo~~~~~~~~~~

作者: *禾確特*    時間: 09-4-26 04:36 PM

原帖由 D.艾加 於 2009-4-26 04:25 PM 發表
我一直都好想張自己對kicks既意識灌輸比西維既人聽,但我發覺呢位青訓既新手係最聽我話

2009/3/9  下午 09:51:01  *one*~~BrIaN,,_+_*└ *____[[,有d人,,,只會將快樂建築在別人的痛苦身上,,,,完全吾會理會他人的 ...

我一直都好想張自己對kicks既意識灌輸比西維既人聽
又吾見你教我..
作者: Messi仔*~    時間: 09-4-26 04:39 PM

原帖由 *禾確特* 於 2009-4-26 04:36 PM 發表

我一直都好想張自己對kicks既意識灌輸比西維既人聽
又吾見你教我..

-.-你d咩意識?
睇av 既心得xdd
作者: D.艾加    時間: 09-4-26 04:42 PM

原帖由 ahim 於 2009-4-26 04:35 PM 發表
重整左再post

整左啦表你-.-
作者: *禾確特*    時間: 09-4-26 04:45 PM

原帖由 Messi仔*~ 於 2009-4-26 04:39 PM 發表

-.-你d咩意識?
睇av 既心得xdd

dllm ar
pk me mo dl av ar
作者: §~對唔起~§    時間: 09-4-26 04:45 PM

原帖由 D.艾加 於 2009-4-26 04:42 PM 發表

整左啦表你-.-

不如你cut哂d黑字..
就黎眼花
作者: 檸檬芝士俠    時間: 09-4-26 04:46 PM

假新=老手,佢地個個40幾lv都算係老手喇...
老手對老手輸左冇問題架bo,加上你地唔係...30-55打埋咁既野唔係好智障咩^^
根本唔關係咪假新事,加上又唔係屈新手wo
佢地咁講野直頭係細路仔既行為(狗口),佢地可能覺得自己好高貴,輸唔起掛(
呢d人多數都係雙失青年黎,咩都唔係自己既問題,有問題一定關人地事-0-
仲要睇人唔起(狗眼),話其他玩家係廢隊友,以自己黎決定人地
最我諗佢地咁樣做人,唔知連朋友都有冇(獨男)....../___\
作者: 月光12    時間: 09-4-26 04:48 PM

天哥都泥支持下先 叻叻?
royal d人我有好多都識- -
mimi 神仙 踢頭同169 我相信唔會係甘
但係第2d就....呵
等我用lv1 sm你地先
作者: ahim    時間: 09-4-26 04:50 PM

原帖由 §~對唔起~§ 於 2009-4-26 04:45 PM 發表

不如你cut哂d黑字..
就黎眼花
gd wo.............
作者: ky8_xd    時間: 09-4-26 04:52 PM

原帖由 月光12 於 2009-4-26 04:48 PM 發表
天哥都泥支持下先 叻叻?
royal d人我有好多都識- -
mimi 神仙 踢頭同169 我相信唔會係甘
但係第2d就....呵
等我用lv1 sm你地先

HI LUCAS
作者: 〝恩︴〞CM.    時間: 09-4-26 05:00 PM

我係 詩(18lv st)可能傑(lucas)見到joey勁所以甘講架姐(無話新手一定廢) (3件cb sm我 )無串佢既意思既.........
作者: 浦天光    時間: 09-4-26 05:02 PM

其實你都已經係文中指名左係邊個你認為無品既人啦...
點解你要話哂成個royal呢...唔該你可唔可以修改下你個主題呢?
作者: 冰乂幻翼    時間: 09-4-26 05:03 PM     標題: 回復 19# 〝恩︴〞CM. 的帖子

咁都叫冇串我既意思= =
我地一走佢就改場名..
仲吾系串我地??
作者: ┌↑謝拉特》┐    時間: 09-4-26 05:31 PM

講真, 我玩kicks咁耐好多都係同佢地玩, 當然仲有xsilence d fd), 但佢俾我既印象絕對唔係你所講既個種人囉, 會唔會係佢地借左ac俾人先變成咁......?
作者: HEY`:D    時間: 09-4-26 06:33 PM

原帖由 Isaac1998 於 2009-4-26 04:31 PM 發表
Lucas唔似d咁既人..

係你眼中佢係咩人,我想聽下你意見^^
作者: Messi仔*~    時間: 09-4-26 06:33 PM

JOEY真係新手黎既
作者: HEY`:D    時間: 09-4-26 06:35 PM

原帖由 ┌↑謝拉特》┐ 於 2009-4-26 05:31 PM 發表
講真, 我玩kicks咁耐好多都係同佢地玩, 當然仲有xsilence d fd), 但佢俾我既印象絕對唔係你所講既個種人囉, 會唔會係佢地借左ac俾人先變成咁......?

經常diu自己隊友,前鋒走唔到位佢就係度9玩,有時走去守龍
我諗應該係佢本人黎
作者: HEY`:D    時間: 09-4-26 06:36 PM

原帖由 Messi仔*~ 於 2009-4-26 06:33 PM 發表
JOEY真係新手黎既

咪傻啦,嬴到lucas點會係新手
肯定係有d高手開佢ac玩
作者: D.艾加    時間: 09-4-26 06:38 PM

原帖由 HEY`:D 於 2009-4-26 06:36 PM 發表

咪傻啦,嬴到lucas點會係新手
肯定係有d高手開佢ac玩

新手呀dllm
作者: Messi仔*~    時間: 09-4-26 06:39 PM

真係新手....你咪唔好信lo
作者: junejoe    時間: 09-4-26 06:39 PM

原帖由 HEY`:D 於 2009-4-26 06:36 PM 發表

咪傻啦,嬴到lucas點會係新手
肯定係有d高手開佢ac玩


JOEY真係新手黎既
作者: Messi仔*~    時間: 09-4-26 06:40 PM

原帖由 HEY`:D 於 2009-4-26 06:36 PM 發表

咪傻啦,嬴到lucas點會係新手
肯定係有d高手開佢ac玩

呃你做乜春
作者: gunzam    時間: 09-4-26 06:42 PM

原帖由 HEY`:D 於 2009-4-26 06:36 PM 發表

咪傻啦,嬴到lucas點會係新手
肯定係有d高手開佢ac玩

你咁樣話人架... 贏到米贏到lor,, 又唔係JOEY 一個打4 個....有乜咁出奇呢... JOEY 好有potential ga
作者: HEY`:D    時間: 09-4-26 06:42 PM

原帖由 D.艾加 於 2009-4-26 06:38 PM 發表

新手呀dllm

原帖由 Messi仔*~ 於 2009-4-26 06:39 PM 發表
真係新手....你咪唔好信lo

原帖由 junejoe 於 2009-4-26 06:39 PM 發表


JOEY真係新手黎既

原帖由 Messi仔*~ 於 2009-4-26 06:40 PM 發表

呃你做乜春

原帖由 gunzam 於 2009-4-26 06:42 PM 發表

你咁樣話人架... 贏到米贏到lor,, 又唔係JOEY 一個打4 個....有乜咁出奇呢... JOEY 好有potential ga



sorsor,我信佢係新手啦
不過我信有鬼用咩,lucas一口咬定佢係老手

[ 本帖最後由 HEY`:D 於 2009-4-26 06:44 PM 編輯 ]
作者: Messi仔*~    時間: 09-4-26 06:43 PM

原帖由 gunzam 於 2009-4-26 06:42 PM 發表

你咁樣話人架... 贏到米贏到lor,, 又唔係JOEY 一個打4 個....有乜咁出奇呢... JOEY 好有potential ga

岩....波並唔係1個人踢架!!
作者: D.艾加    時間: 09-4-26 06:45 PM

青訓出品,必屬佳作
作者: *禾確特*    時間: 09-4-26 06:47 PM

原帖由 D.艾加 於 2009-4-26 06:45 PM 發表
青訓出品,必屬佳作

笑...佳作~
作者: minga    時間: 09-4-26 07:11 PM

原帖由 D.艾加 於 2009-4-26 06:45 PM 發表
青訓出品,必屬佳作


呢句野唔幾岩,係青訓出品,一定新手
作者: *禾確特*    時間: 09-4-26 07:16 PM

原帖由 minga 於 2009-4-26 07:11 PM 發表


呢句野唔幾岩,係青訓出品,一定新手

你算吾算新手
作者: 冰乂幻翼    時間: 09-4-26 07:18 PM

我吾知講咩好...
不過多謝大家相信我...
作者: Messi仔*~    時間: 09-4-26 07:18 PM

我都入過青訓
作者: *禾確特*    時間: 09-4-26 07:19 PM

原帖由 冰乂幻翼 於 2009-4-26 07:18 PM 發表
我吾知講咩好...
不過多謝大家相信我...

我吾信你ar~
pk..你仲勁過我..
點信?
作者: *禾確特*    時間: 09-4-26 07:19 PM

原帖由 Messi仔*~ 於 2009-4-26 07:18 PM 發表
我都入過青訓

皮哥講得岩..
入完青訓入西記..
系易過直入西記~
作者: minga    時間: 09-4-26 07:22 PM

原帖由 minga 於 2009-4-26 07:11 PM 發表


呢句野唔幾岩,係青訓出品,一定新手


我係中手
作者: Messi仔*~    時間: 09-4-26 07:22 PM

不過我入左1日-.-
作者: minga    時間: 09-4-26 07:24 PM

原帖由 *禾確特* 於 2009-4-26 07:16 PM 發表

你算吾算新手


我係中手
作者: minga    時間: 09-4-26 07:25 PM

joey個傻仔點sm到人牙
作者: gunzam    時間: 09-4-26 07:28 PM

原帖由 minga 於 2009-4-26 07:25 PM 發表
joey個傻仔點sm到人牙

How about you~~
作者: siuchiu88    時間: 09-4-26 07:32 PM

我玩尋夢果陣都入過拜仁青訓 @_@
作者: 小孩子〞    時間: 09-4-26 07:33 PM

皮哥過招比joey唔過招比me
cry
作者: ‵逆天°﹢行    時間: 09-4-26 07:49 PM

原帖由 小孩子〞 於 2009-4-26 07:33 PM 發表
皮哥過招比joey唔過招比me
cry

你咁勁-.-皮教你都晒氣啦
作者: minga    時間: 09-4-26 07:52 PM

因為joey係米膠接班人 ,你唔係
作者: 冰乂幻翼    時間: 09-4-26 07:53 PM     標題: 回復 50# minga 的帖子

no 亂up..
yat仔系皮哥頭馬><
作者: surrenders3    時間: 09-4-26 08:07 PM

以和為貴吧
作者: D.艾加    時間: 09-4-26 08:07 PM

拿我無講野呀
作者: devilman    時間: 09-4-26 08:29 PM

wa...joey都s9m ga.....
我wait佢30lv group佢
做佢頭馬^^
wakaka^^
作者: D.艾加    時間: 09-4-26 08:35 PM

原帖由 冰乂幻翼 於 2009-4-26 07:18 PM 發表
我吾知講咩好...
不過多謝大家相信我...

shou lun pei la,me die 1 gor fan 9 u
作者: HEY`:D    時間: 09-4-26 08:39 PM

原帖由 冰乂幻翼 於 2009-4-26 07:18 PM 發表
我吾知講咩好...
不過多謝大家相信我...

好好笑丫你-.-叫人信自己係新手都有-.-
你咁講仲以為你偷左野但係冇人信你咁
作者: 亨特.拉爾    時間: 09-4-26 08:43 PM

竟然發生d咁既事, 樓主節哀順變
作者: 小孩子〞    時間: 09-4-26 09:06 PM

原帖由 D.艾加 於 2009-4-26 08:07 PM 發表
拿我無講野呀

shou la lei
作者: HEY`:D    時間: 09-4-26 09:25 PM

原帖由 檸檬芝士俠 於 2009-4-26 04:46 PM 發表
假新=老手,佢地個個40幾lv都算係老手喇...
老手對老手輸左冇問題架bo,加上你地唔係...30-55打埋咁既野唔係好智障咩^^
根本唔關係咪假新事,加上又唔係屈新手wo
佢地咁講野直頭係細路仔既行為(狗口),佢地可能覺得自 ...

咁又唔好咁直
作者: *禾確特*    時間: 09-4-26 09:44 PM

joey系吾系新手..
大家應該知..
雖然佢好勁..但系新手
作者: 斌。。。。    時間: 09-4-26 10:31 PM

原帖由 HEY`:D 於 2009-4-26 06:35 PM 發表

經常diu自己隊友,前鋒走唔到位佢就係度9玩,有時走去守龍
我諗應該係佢本人黎


  用st果時仲搞笑
作者: HEY`:D    時間: 09-4-26 11:43 PM

原帖由 斌。。。。 於 2009-4-26 10:31 PM 發表


  用st果時仲搞笑

佢用st果時d隊友就慘啦
作者: ahim    時間: 09-4-26 11:47 PM

Y= =??????
原帖由 HEY`:D 於 2009-4-26 11:43 PM 發表

佢用st果時d隊友就慘啦

作者: HEY`:D    時間: 09-4-26 11:59 PM

原帖由 ahim 於 2009-4-26 11:47 PM 發表
Y= =??????

我之前同佢玩佢可以連續5場冇入波冇助攻
作者: devilman    時間: 09-4-27 12:07 AM

連續5場冇入波冇助攻.....
佢咪係我de fd?
作者: 大佬源    時間: 09-4-27 12:43 AM

講左咁耐..........主角都冇覆過
作者: 13299260    時間: 09-4-27 01:09 AM

好耐無上過黎._______________.''
一上黎就發現瘦狗開左個咁既POST.......
我有小小野係度想發表下........
其實我都識左LUCAS好耐
由佢玩""奇連士文""果陣我已經識佢......佢好似同我隻ST差唔多LV.......
我識佢既時候....都係一個好勝心好強既人...當時佢已經有一套自己既風格....好想人去型合佢......
到佢依家玩CM.....玩到咁高LV.......
我發現其實佢個人係寸....但我相信係有人影響左佢.....因為佢真係係態度上有D變左........
同時都覺得佢之前贏得太開心....贏到變左係自信心爆彭果隻.......
某租度上有小小輸唔起........因為好多人同我講佢成日屌自己友...........
都有好多人同我講對佢既不滿......
見到一個玩家變成咁......真係好可惜...但呢D唔係一個人既錯.....佢身邊既人陪佢一樣咁寸一樣有錯.......

作者: KA425    時間: 09-4-27 01:44 AM

原帖由 13299260 於 2009-4-27 01:09 AM 發表
好耐無上過黎._______________.''
一上黎就發現瘦狗開左個咁既POST.......
我有小小野係度想發表下........
其實我都識左LUCAS好耐
由佢玩""奇連士文""果陣我已經識佢......佢好似同我隻ST差唔多LV.......
我識 ...

吾係我開架頂你個肺=                ="
神秘人開架吾關我事吾信可以問藍天個ip係咪我-_______________-"
我d老大開架=  =
作者: KA425    時間: 09-4-27 01:48 AM

原帖由 13299260 於 2009-4-27 01:09 AM 發表
好耐無上過黎._______________.''
一上黎就發現瘦狗開左個咁既POST.......
我有小小野係度想發表下........
其實我都識左LUCAS好耐
由佢玩""奇連士文""果陣我已經識佢......佢好似同我隻ST差唔多LV.......
我識 ...

我之前輸左都對d人有d吾耐煩~~
不過識左某個人覺得贏輸都吾重要~~因為同到佢玩就開心
作者: *禾確特*    時間: 09-4-27 07:33 AM

原帖由 13299260 於 2009-4-27 01:09 AM 發表
好耐無上過黎._______________.''
一上黎就發現瘦狗開左個咁既POST.......
我有小小野係度想發表下........
其實我都識左LUCAS好耐
由佢玩""奇連士文""果陣我已經識佢......佢好似同我隻ST差唔多LV.......
我識 ...

我玩後傳錯波,傳慢左..
2樣都比佢吊-v-'
作者: ‵逆天°﹢行    時間: 09-4-27 10:11 AM

接唔到佢既波 同樣吊:)
作者: ‵逆天°﹢行    時間: 09-4-27 10:11 AM

原帖由 13299260 於 2009-4-27 01:09 AM 發表
好耐無上過黎._______________.''
一上黎就發現瘦狗開左個咁既POST.......
我有小小野係度想發表下........
其實我都識左LUCAS好耐
由佢玩""奇連士文""果陣我已經識佢......佢好似同我隻ST差唔多LV.......
我識 ...

自信過度只會變成自負
作者: KA425    時間: 09-4-27 11:51 AM

我記得有一次佢短傳個波比我滑動射入左
作者: D.艾加    時間: 09-4-27 01:30 PM

原帖由 KA425 於 2009-4-27 01:48 AM 發表

我之前輸左都對d人有d吾耐煩~~
不過識左某個人覺得贏輸都吾重要~~因為同到佢玩就開心

who
作者: D.艾加    時間: 09-4-27 01:31 PM

原帖由 KA425 於 2009-4-27 01:44 AM 發表

吾係我開架頂你個肺=                ="
神秘人開架吾關我事吾信可以問藍天個ip係咪我-_______________-"
我d老大開架=  =

i am your boss,but not me open
作者: ky8_xd    時間: 09-4-27 03:56 PM

where lucas
作者: *禾確特*    時間: 09-4-27 04:25 PM

潛左水吾敢上黎~.~
作者: 檸檬芝士俠    時間: 09-4-27 04:30 PM

你唔知呢種人係獨男冇朋友?
作者: 大佬源    時間: 09-4-27 04:48 PM

原帖由 檸檬芝士俠 於 2009-4-27 04:30 PM 發表
你唔知呢種人係獨男冇朋友?

咁你又晤好咁話人!個個都會有朋友,請不要將個人觀感代入人地到。佢可以留係球會咁耐相信有好既一面已我地重未知
作者: jackykit    時間: 09-4-27 05:03 PM

原帖由 大佬源 於 2009-4-27 04:48 PM 發表

咁你又晤好咁話人!個個都會有朋友,請不要將個人觀感代入人地到。佢可以留係球會咁耐相信有好既一面已我地重未知


佢不停吊我
吊到我玩果時進步左
應該係佢好既一面=]
作者: {藍天}    時間: 09-4-27 05:16 PM

lucas對外應該冇咩野
至少冇咩點吊過我
至於吊自己友呢單野應該搵royal d人黎講下
作者: HEY`:D    時間: 09-4-27 06:53 PM

原帖由 KA425 於 2009-4-27 01:44 AM 發表

吾係我開架頂你個肺=                ="
神秘人開架吾關我事吾信可以問藍天個ip係咪我-_______________-"
我d老大開架=  =

係我開架,開頭我都講左
作者: 大佬源    時間: 09-4-27 06:59 PM

外號:創造主!...........神..........竟然可以達到神既境界 太可怕
作者: HEY`:D    時間: 09-4-27 07:03 PM

原帖由 13299260 於 2009-4-27 01:09 AM 發表
好耐無上過黎._______________.''
一上黎就發現瘦狗開左個咁既POST.......
我有小小野係度想發表下........
其實我都識左LUCAS好耐
由佢玩""奇連士文""果陣我已經識佢......佢好似同我隻ST差唔多LV.......
我識 ...

我代用e個2k fun account渣
我2k fun係邊個唔緊要,kicks係邊個先重要丫麻
lucas由玩cm開始目中無人,如果佢果隊個前鋒入唔到波,實吊到佢走
我次次打佢對面,都見到佢企左係度(我估應該用隊頻吊緊人)
試過有一次我叫佢試lag,我地果面4個試哂都仲係lag,咁問題即係佢果隊啦
咁我未話佢地果隊lag,點知即刻比佢踢左出黎=[
大家都唔咩事啦咁
作者: HEY`:D    時間: 09-4-27 07:03 PM

原帖由 大佬源 於 2009-4-27 06:59 PM 發表
外號:創造主!...........神..........竟然可以達到神既境界 太可怕

佢評語自己改,唔信可以自己去睇下
作者: *禾確特*    時間: 09-4-27 07:29 PM

嘈我大佬就吾岩..
作者: 革命軍    時間: 09-4-27 07:53 PM

有人話佢好人
但我對佢既印象唔係咁好
對佢既人格有所保留
作者: SKyKiLl@@    時間: 09-4-27 08:49 PM

我都俾佢屌過
ROYAL 系我跟神仙同加西小愛一齊開GE...
果陣LUCAS...2X lv 玩加短傳覺得好新穎..
之後佢自己開左個會叫wildrose... 唔記得系唔系咁串..
果陣佢地唔知點解...同加西玩得埋左,.
而佢地果會又無人...最後就合左會..
而加西就俾左我個副主席位佢做...
佢系royal... 唔會點用副主席既名義嘈自己d會員..
不過就講野成日好過火...
連加西佢都敢屌..話加西唔識走位... 笑左=)
佢呢家4x lv...太過自以為是...
其實好多人都知道...佢打cm...除左傳波之外...
進攻同防守系差好遠... 但佢永遠唔接受批評...
同埋太要隊友就佢... 好多位royal既人都同我講過唔鍾意佢既打法..
名就唔講喇...所以佢呢家夾黎夾去果幾個隊友...
都系果幾個...  但煩請樓主改一改標題..
因為與royal無關... 指名導性屌佢就可以了=)
因為神仙都系副主席
作者: Paolo_Maldini    時間: 09-4-27 09:11 PM

有一次,(我同4X CM LUCAS玩)我用緊27 CB  Paolo_Maldini,當時..我同LUCAS,ROYAL 18 ST(單字黎),同另外一個唔記得左邊個係度玩緊,當時我單後,但係因為我單後經驗唔夠,比人入左幾粒,人地領先幾發(我地無入過波),人地入完波個時,LUCAS就咁講(對話冇記錯就係咁)   
                    L:LUCAS
                  ST:ST
                 M:ME


L:吊!ST你做乜撚野返後呀,得你一隻前炸,有進攻能力?

ST:我驚唔夠守呀嗎-.-

ME:唔好嘈啦-.-你地大家同會,仲要係ROYAL大會,當我錯OK

L:唔得!我唔理,總知ST唔可以返後!

ST:哦
作者: 如月久遠    時間: 09-4-27 09:38 PM

其實睇完哩個post 我想問一問...而家有幾多人幫佢架 舉手黎睇下~.~
不過攪到咁...我諗都係時候要有人提一提佢...不竟佢都係kicks既忠實玩家
唔好因為少少錯而排斥佢啦~.~(本人並不是支持佢在kicks既行為)
作者: HEY`:D    時間: 09-4-27 09:46 PM

原帖由 SKyKiLl@@ 於 2009-4-27 08:49 PM 發表
我都俾佢屌過
ROYAL 系我跟神仙同加西小愛一齊開GE...
果陣LUCAS...2X lv 玩加短傳覺得好新穎..
之後佢自己開左個會叫wildrose... 唔記得系唔系咁串..
果陣佢地唔知點解...同加西玩得埋左,.
而佢 ...

原來ROYAL係你地4個開:smilie_:):
佢咁都執到個副會做咁好彩
估唔到佢連會長都DIU -.- 唔好以為自己真係咁了不起先得架
根據線報話我知,ROYAL都好多人唔多LIKE佢
但係做得副會長,講過既野做過既事一定要負責任
我覺得佢影衰哂你地會,影衰哂你地D高LV既人
我係標題已經講得好白了,講埋ROYAL既名係希望引起你地會員住意,睇清楚佢係咩人
不便之處,敬請原諒
作者: HEY`:D    時間: 09-4-27 09:49 PM

原帖由 Paolo_Maldini 於 2009-4-27 09:11 PM 發表
有一次,(我同4X CM LUCAS玩)我用緊27 CB  Paolo_Maldini,當時..我同LUCAS,ROYAL 18 ST(單字黎),同另外一個唔記得左邊個係度玩緊,當時我單後,但係因為我單後經驗唔夠,比人入左幾粒,人地領先幾發(我地無入過波),人地入 ...

唔係丫麻,自己會既人都唔放過
我諗玩CM應該都會幫後衛守架啦,守唔掂前鋒番黎無可口非
身為副會長咁樣DIU自己友仲要係自己會
我係你都唔敢同佢玩
作者: 大佬源    時間: 09-4-27 09:50 PM

其實講左咁多,佢應該出黎交代晤好潛水。
作者: HEY`:D    時間: 09-4-27 09:52 PM

原帖由 如月久遠 於 2009-4-27 09:38 PM 發表
其實睇完哩個post 我想問一問...而家有幾多人幫佢架 舉手黎睇下~.~
不過攪到咁...我諗都係時候要有人提一提佢...不竟佢都係kicks既忠實玩家
唔好因為少少錯而排斥佢啦~.~(本人並不是支持佢在kicks既行為)

我絕對唔係想趕絕佢
不過佢一而再再而三咁出言鬧人,睇唔過眼姐
但係我發覺原來好多人都受過佢氣
況且我記得你好似之前都忍唔住係咁用粗口問候佢
作者: 如月久遠    時間: 09-4-27 09:54 PM

原帖由 HEY`:D 於 2009-4-27 09:52 PM 發表

我絕對唔係想趕絕佢
不過佢一而再再而三咁出言鬧人,睇唔過眼姐
但係我發覺原來好多人都受過佢氣
況且我記得你好似之前都忍唔住係咁用粗口問候佢

=_= 屈機....咁都重記得......
作者: D.艾加    時間: 09-4-27 10:26 PM

原帖由 如月久遠 於 2009-4-27 09:54 PM 發表

=_= 屈機....咁都重記得......

hi ar~~~~kai zi fai
作者: 如月久遠    時間: 09-4-27 10:29 PM

原帖由 D.艾加 於 2009-4-27 10:26 PM 發表

hi ar~~~~kai zi fai

hi ar~~~~雞 zi 皮
作者: 福街始終有你    時間: 09-4-27 10:30 PM

旁觀者清,當局者迷。

作為一個旁觀者,今次既事好明顯係一單有意抹黑其他球會既事件。
能夠將一件小事情放大到咁,你都有兩道料子woR~老兄!!!

個場名打個字都咁q認真,比你老媽鬧9你兩句你咪攘住要跳樓?
sor~就當你心靈無咁脆弱...
你只係小氣je~我無講錯la?
作者: SKyKiLl@@    時間: 09-4-27 10:37 PM

系有意想屌死lucas就真
作者: 福街始終有你    時間: 09-4-27 10:37 PM

為左小小野開post搏比人同情,你都唔係第一個,
早前有隻on9WF(唔開名la) 1p1都搬上黎講,
我覺得你同佢真係有得比

不過我又唔抵得你真係on9到暈,所以就算多費唇舌都要話你兩句。
如果我以上講既野係可以令你覺悟既,我覺得我會為幫到人而感覺到開心既




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1