2000FUN論壇
標題:
究竟如何使用復活術?
[打印本頁]
作者:
yinsin2001hk
時間:
09-6-15 09:51 AM
標題:
究竟如何使用復活術?
我想請問一下, I am 祭c
究竟如何使用復活術?
至今未成功過...
每次隊友一死, 我走到他身邊, 案下復活術
我的確使用了, 有畫面有扣mp, 但他還是復活不了, 害我十分無奈
我對他們十分抱歉...
why!!???
請各大大賜教@@
thx
作者:
牙簽♂柴
時間:
09-6-15 10:05 AM
我都試過= =
唔只一次.....
我成日以為lag左- -
作者:
失戀
時間:
09-6-15 10:48 AM
我出過十零次,得一次得........
我同死左o個個人都好無奈......明明用左都救唔到佢.....但mp又照扣~.~
所以我有個post咪話呢招野有問題....
作者:
matrixeye
時間:
09-6-15 10:59 AM
我都試過幾次唔得~
施完法即走開一定唔得~
得果幾次都係清晒怪施法企定定直到佢起身為止
唔知有冇關係
作者:
yinsin2001hk
時間:
09-6-15 11:00 AM
T_T
我仲以為只係我遇到tim...
dim suen ar \ __________ /
作者:
TyPh00n
時間:
09-6-15 12:25 PM
-,-我就聽巴哈班人講
你要踩住佢條屍成復活到嫁
因為範圍細 我依家只係試過1次復活唔到
作者:
yinsin2001hk
時間:
09-6-15 12:28 PM
really need to 踩住佢條屍?
= =
ok, let me try...
thx
作者:
失戀
時間:
09-6-15 12:45 PM
如果咁講,即係佢2LV,3LV o個d可以一次復活2,3個人 咪即係冇用??
通常都唔會死埋一齊....
作者:
1593572468
時間:
09-6-15 02:24 PM
原帖由
失戀
於 2009-6-15 12:45 PM 發表
如果咁講,即係佢2LV,3LV o個d可以一次復活2,3個人 咪即係冇用??
通常都唔會死埋一齊....
高lvd,範圍應該會大d?
作者:
computer02
時間:
09-6-16 04:32 AM
個復活範圍超細...
唔踩住條屍黎放會好難救得中...
個人復活個效果又幾鬼得意...
作者:
hkabc1234
時間:
09-6-16 09:05 AM
祭C敵不過牛頭馬面/死神~
作者:
爵晴
時間:
09-6-16 01:31 PM
復活過3次,3次都成功呀@@
不過我是在"死屍"的旁邊/站在上面出技的,
而且出技時沒有怪打我,
( 有試過因為在出技時被打,瞬補出完扣魔但沒回血。所以可能復活都差不多一樣原理?)
在出的時候小心不要被怪打跟死屍可復活時間吧XDD
作者:
~tom~
時間:
09-6-17 02:01 AM
我都係10次先得4,5次成功 有時d怪又圍住條屍 有時又搵唔到條屍 又要範圍細 好難復活=,=
作者:
羽☆
時間:
09-6-17 10:36 AM
我試過企係條屍隔來2步到 都復唔到
有時D人死係怪中間都唔人知點救- -"
佢死完返城時間限 30秒 清慢D又救5切了-0-
作者:
shawn810
時間:
09-6-17 10:47 AM
其實係因為有bug,
有時明明行到好近都復唔到係因為個人死左不過仲有hp
咁就會復唔到/ 同$都唔得
復...行近d就ok啦. 30s夠曬時間嫁啦
作者:
a9a9a9
時間:
09-6-17 08:21 PM
我3次有2次得
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1