2000FUN論壇

標題: 放SE占士邦 k800i賣或((換w880i/t700)歡迎換機有圖 [打印本頁]

作者: jolam3    時間: 09-6-15 02:18 PM     標題: 放SE占士邦 k800i賣或((換w880i/t700)歡迎換機有圖



如題如圖 100%work無花無痕  512卡 +火牛

希望能換到w880I或T700 或者任何薄的手機
亦可賣 $700 歡迎換機/議價 
有意請PM/留言 多謝^^
此乃占士邦特別版

[ 本帖最後由 jolam3 於 2009-6-15 02:40 PM 編輯 ]
作者: 『中川神傑﹏。    時間: 09-7-3 11:28 AM

我pm左你成個星期你都唔回..
你pm返我留聯絡方法可以嗎




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1