2000FUN論壇
標題:
放SE占士邦 k800i賣或((換w880i/t700)歡迎換機有圖
[打印本頁]
作者:
jolam3
時間:
09-6-15 02:18 PM
標題:
放SE占士邦 k800i賣或((換w880i/t700)歡迎換機有圖
如題如圖 100%work無花無痕 512卡 +火牛
希望能換到w880I或T700 或者任何薄的手機
亦可賣 $700 歡迎換機/議價
有意請PM/留言 多謝^^
此乃占士邦特別版
[
本帖最後由 jolam3 於 2009-6-15 02:40 PM 編輯
]
作者:
『中川神傑﹏。
時間:
09-7-3 11:28 AM
我pm左你成個星期你都唔回..
你pm返我留聯絡方法可以嗎
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1