2000FUN論壇
標題:
我想問問關於重生問題!!可以幫幫手嗎?
[打印本頁]
作者:
jockey23
時間:
09-6-25 08:17 PM
標題:
我想問問關於重生問題!!可以幫幫手嗎?
我想問問!一個退休球員(例如:魯爾)!係米要等幾年先會變重生球員??
因為我果到魯爾已經退左休!已經過左兩季.......每次轉會我都有搵佢.......打埋佢個名都搵唔到佢!!
希望各位幫幫忙
作者:
TwiGGy_0201
時間:
09-7-3 10:12 AM
唔會的 例如季尾佢退休 第2季季中就會出返黎~重新球員要季中先會出~~一係你去國籍搵下~
[
本帖最後由 TwiGGy_0201 於 2009-7-3 10:13 AM 編輯
]
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1