2000FUN論壇

標題: 我想問問關於重生問題!!可以幫幫手嗎? [打印本頁]

作者: jockey23    時間: 09-6-25 08:17 PM     標題: 我想問問關於重生問題!!可以幫幫手嗎?

我想問問!一個退休球員(例如:魯爾)!係米要等幾年先會變重生球員??
因為我果到魯爾已經退左休!已經過左兩季.......每次轉會我都有搵佢.......打埋佢個名都搵唔到佢!!
希望各位幫幫忙
作者: TwiGGy_0201    時間: 09-7-3 10:12 AM

唔會的 例如季尾佢退休 第2季季中就會出返黎~重新球員要季中先會出~~一係你去國籍搵下~

[ 本帖最後由 TwiGGy_0201 於 2009-7-3 10:13 AM 編輯 ]




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1