2000FUN論壇

標題: 舒夫真高希望上「馬」 [打印本頁]

作者: franky$$    時間: 09-6-26 01:58 PM     標題: 舒夫真高希望上「馬」

今夏將會回歸車路士的舒夫真高,自知在車仔的上陣機會不會多,已放風表明希望轉會。舒夫真高的顧問艾班尼斯向傳媒表示,他的理想目的地是意甲的羅馬,「舒夫真高表示,若能轉投羅馬,他將有說不出的歡喜。」



http://hk.apple.nextmedia.com/re ... amp;art_id=12923277
作者: 。褲仔    時間: 09-6-26 01:59 PM

我以為皇馬 tim
作者: 風魔仔    時間: 09-6-26 03:48 PM

又去皇馬囉-,-''' 上馬
作者: ★☆☆★    時間: 09-6-26 05:18 PM

我都以為皇馬
作者: 一l神l一    時間: 09-6-26 05:32 PM

佢依家連ac的後備都做唔到,右點可以係羅馬踼正選???,不如去d可以踼正選的球會操返好d狀態~~~
作者: ├影┤    時間: 09-6-26 05:34 PM

去羅馬都好   可能有正選踢
作者: 摩西小將軍    時間: 09-6-27 12:50 AM

去馬~~~~~~~~瑟韋爾la~~~~
作者: 介_法拉利    時間: 09-6-27 12:54 AM

原帖由 摩西小將軍 於 27-6-2009 00:50 發表
去馬~~~~~~~~瑟韋爾la~~~~

叫羅生帶佢黎天水圍飛馬啦
作者: 摩西小將軍    時間: 09-6-27 12:59 AM

原帖由 介_法拉利 於 2009-6-27 00:54 發表

叫羅生帶佢黎天水圍飛馬啦



係喎...點解諗唔到天水圍飛馬呢
作者: rainky    時間: 09-6-27 11:00 AM

都唔明佢當初做咩去車仔呢-,-
個陣系ac打得都唔錯
作者: 柒i~Q~    時間: 09-6-27 12:21 PM

原帖由 rainky 於 2009-6-27 11:00 AM 發表
都唔明佢當初做咩去車仔呢-,-
個陣系ac打得都唔錯

Money, money, money
Must be funny
作者: 〝天‧堂※    時間: 09-6-28 01:10 AM

睇標題以為係皇馬tim
原來係羅馬~
作者: less07    時間: 09-6-28 11:58 AM

原帖由 。褲仔 於 2009-6-26 01:59 PM 發表
我以為皇馬 tim


我以為去天水圍飛馬!!!!!!!!!
作者: 狄.龍    時間: 09-6-28 12:11 PM

原帖由 柒i~Q~ 於 2009-6-27 12:21 PM 發表

Money, money, money
Must be funny

in a rich man world
作者: 巫師    時間: 09-6-28 12:48 PM

以佢狀態,踢阿特蘭大,錫耶納呢d貨仔就得
作者: klzani    時間: 09-6-28 01:10 PM

羅馬甘都仲肯要佢 唔系掛
作者: 加比奧.迪亞高    時間: 09-6-29 02:25 AM

可能返番意甲拍住TOTTI又OK呢
作者: 舒夫真高1976    時間: 09-6-29 02:54 AM

咁當初又何必去車仔呢...
作者: minda325    時間: 09-6-29 03:16 AM

原帖由 舒夫真高1976 於 2009-6-29 02:54 AM 發表
咁當初又何必去車仔呢...



佢又高人工, 當時又鍾意倫敦

加上又係油王親信

再加上AC又賣到好價錢

成件事好合理

不過有冇得踢另計




即使去到Roma...胡仙歷而家都比佢好波得多....

托迪又經常做輔鋒, 呢個都係改變唔到既踢法, Roma都好少出三箭頭

比佢排第三, 去到一樣係踢後備....
作者: fok1011    時間: 09-6-29 03:19 AM

以為去皇馬...原來羅馬-.-
作者: 小雄子    時間: 09-6-29 09:26 AM

睇標題差d呃左   原來羅馬..
作者: edmund804    時間: 09-6-30 06:29 PM

去roma都可能幾岩佢呀
作者: 舒夫真高1976    時間: 09-7-1 02:55 AM

原帖由 minda325 於 2009-6-29 03:16 AM 發表



佢又高人工, 當時又鍾意倫敦

加上又係油王親信

再加上AC又賣到好價錢

成件事好合理

不過有冇得踢另計




即使去到Roma...胡仙歷而家都比佢好波得多....

托迪又經常做輔鋒, 呢個都係改變唔 ...

如果當初唔走我諗都仲KEEP到...
以佢而家咁...
有後備踢下都好好嫁喇...




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1