原帖由 摩西小將軍 於 27-6-2009 00:50 發表 去馬~~~~~~~~瑟韋爾la~~~~
原帖由 介_法拉利 於 2009-6-27 00:54 發表 叫羅生帶佢黎天水圍飛馬啦
原帖由 rainky 於 2009-6-27 11:00 AM 發表 都唔明佢當初做咩去車仔呢-,- 個陣系ac打得都唔錯
原帖由 。褲仔 於 2009-6-26 01:59 PM 發表 我以為皇馬 tim
原帖由 柒i~Q~ 於 2009-6-27 12:21 PM 發表 Money, money, money Must be funny
原帖由 舒夫真高1976 於 2009-6-29 02:54 AM 發表 咁當初又何必去車仔呢...
原帖由 minda325 於 2009-6-29 03:16 AM 發表 佢又高人工, 當時又鍾意倫敦 加上又係油王親信 再加上AC又賣到好價錢 成件事好合理 不過有冇得踢另計 即使去到Roma...胡仙歷而家都比佢好波得多.... 托迪又經常做輔鋒, 呢個都係改變唔 ...