2000FUN論壇
標題:
大家覺得嫩腳改了0-2番 有咩睇法?
[打印本頁]
作者:
mu鋒
時間:
09-6-30 11:40 PM
標題:
大家覺得嫩腳改了0-2番 有咩睇法?
大家有咩睇法 之前就 又1000蚊轉到得500蚊 會好快就沒錢
依家改左 0-2番 沒3番 底/台00030/0010
我覺得轉左之後 雖然唔會咁快沒錢,,, 但係我老想變返之前1000蚊一日 有返3番既日子
作者:
毛無語
時間:
09-7-2 02:51 AM
冇呀~~對我來講成日輸錢~~0-2番都ok~~食下雞胡都唔錯~~同埋這個討論區很小人玩
作者:
是把拿
時間:
09-7-2 03:55 PM
原帖由
毛無語
於 2009-7-2 02:51 AM 發表
冇呀~~對我來講成日輸錢~~0-2番都ok~~食下雞胡都唔錯~~同埋這個討論區很小人玩
0-2仲快@@死XDDD
作者:
Sucker
時間:
09-7-3 10:29 AM
我覺得冇咁好囉
打開3番嫁ma
作者:
天黑黑
時間:
09-7-4 10:45 PM
改到完全適合新手打囉....
1.無3番..技術只能為持於鬥快搶雞....無技術可言...
2.錢變得更難賺....
(人人都鬥快,沒人做牌,減少自己食胡的形勢,提高出沖的機會)
3.想賺夠錢玩升段的朋友你的路還有很長...
500賺到幾千.再到好漢賺多千..大概幾小時吧好運的話
4.終於賺夠本入升段館.但係唔夠幾局你就會破產...仲要無3隻介子tim.因為太貴了,只有幾千的你根本唔夠能力生存,唔出沖人地都自摸燒到你果邊...
恭喜..明天請由500大元努力吧~
作者:
chankinhong
時間:
09-8-1 03:22 PM
冇3番好悶
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1