2000FUN論壇

標題: 大家覺得嫩腳改了0-2番 有咩睇法? [打印本頁]

作者: mu鋒    時間: 09-6-30 11:40 PM     標題: 大家覺得嫩腳改了0-2番 有咩睇法?

大家有咩睇法   之前就 又1000蚊轉到得500蚊 會好快就沒錢


依家改左 0-2番  沒3番  底/台00030/0010            


我覺得轉左之後 雖然唔會咁快沒錢,,,  但係我老想變返之前1000蚊一日  有返3番既日子
作者: 毛無語    時間: 09-7-2 02:51 AM

冇呀~~對我來講成日輸錢~~0-2番都ok~~食下雞胡都唔錯~~同埋這個討論區很小人玩
作者: 是把拿    時間: 09-7-2 03:55 PM

原帖由 毛無語 於 2009-7-2 02:51 AM 發表
冇呀~~對我來講成日輸錢~~0-2番都ok~~食下雞胡都唔錯~~同埋這個討論區很小人玩

  

0-2仲快@@死XDDD
作者: Sucker    時間: 09-7-3 10:29 AM

我覺得冇咁好囉
打開3番嫁ma
作者: 天黑黑    時間: 09-7-4 10:45 PM

改到完全適合新手打囉....

1.無3番..技術只能為持於鬥快搶雞....無技術可言...

2.錢變得更難賺....
   (人人都鬥快,沒人做牌,減少自己食胡的形勢,提高出沖的機會)

3.想賺夠錢玩升段的朋友你的路還有很長...
  500賺到幾千.再到好漢賺多千..大概幾小時吧好運的話

4.終於賺夠本入升段館.但係唔夠幾局你就會破產...仲要無3隻介子tim.因為太貴了,只有幾千的你根本唔夠能力生存,唔出沖人地都自摸燒到你果邊...

恭喜..明天請由500大元努力吧~
作者: chankinhong    時間: 09-8-1 03:22 PM

冇3番好悶




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1