2000FUN論壇

標題: 純正後期型Mazda RX8 [打印本頁]

作者: Nagi`    時間: 09-7-3 09:47 PM     標題: 純正後期型Mazda RX8
























作者: zxcc    時間: 09-7-3 10:04 PM

有無人知佢行緊幾$ 1km?
作者: Nagi`    時間: 09-7-3 11:08 PM

原帖由 zxcc 於 2009-7-3 10:04 PM 發表
有無人知佢行緊幾$ 1km?

d香港報紙網都冇咩點講

[ 本帖最後由 Nagi` 於 2009-7-4 03:52 PM 編輯 ]
作者: 話你知我都傻    時間: 09-7-4 02:03 AM

應該過2蚊~~~好貴RX8
作者: gzmkl168    時間: 09-7-8 08:42 AM

個樣都係好青蛙............
作者: 簡路西°    時間: 09-7-8 10:22 AM

過兩蚊好貴咩.......
轉子引擎兩蚊幾都算好平啦.....
作者: shinn901    時間: 09-7-8 04:39 PM

原帖由 簡路西° 於 2009-7-8 10:22 AM 發表
過兩蚊好貴咩.......
轉子引擎兩蚊幾都算好平啦.....


整都幾麻煩下
作者: love_stephy=]    時間: 09-7-10 08:12 PM

好似2.3~ 呢架車黎講唔係貴架啦~
作者: 大爆    時間: 09-7-11 11:26 AM

r8???哈哈哈


作者: Nagi`    時間: 09-7-11 12:03 PM

原帖由 大爆 於 2009-7-11 11:26 AM 發表
r8???哈哈哈


幾似幾似




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1