2000FUN論壇

標題: 請問迴旋處的最標準使用方法 [打印本頁]

作者: 神三    時間: 09-7-7 04:41 AM     標題: 請問迴旋處的最標準使用方法

(以你假設既雙線迴旋處舉例)

响迴旋處要轉右, (又假設得三個出口: 1.左、2.中、3.右, 而你要去右) 一定係靠右線, 到差唔多到你要既出口時 (大概剛過第2個出口) 先打左燈cut線。香港就係太多人好似你老豆呢d咁既觀念, 先會攪到迴旋處亂晒大龍!!! 騎住條左線行晒成個迴旋處, 人地唔X駛出啦?! 人地想轉左果陣就因為d人阻住個出口, 真正「阻住左」!!



你所講既情況, 唔係你有優先權出路口, 左右線都係一樣, 响安全情況下就可以了, 不過如果右邊有車黎緊, 你就要讓佢行先, 呢個先係正確駛用迴旋處既方法 (以右軚駕駛為例), 守下規矩, 唔係下下要鬥快既, 香港絕大部份駕駛人最衰格就係呢樣野!! 爭先恐後, 遲一個車位駛死咩!

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7006102602318

其實除o左考大牌o既應該識咁樣行迴旋處之外,
多唔多人識呢

PS:
申報o左先,
我考牌之前有人教過我呢個方法,
所以未考牌前已經識。
作者: littlehin    時間: 09-7-7 10:26 AM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gv3170    時間: 09-7-7 11:17 AM

要去右邊就要咁做
4>3>2波急收車到個迴旋處口 行住左邊1入左迴旋處範圍 就地台油由慢線拉直架車去貼住個迴旋處快線
(盡貼個中心)1過左個中心架車1拉直左就快速轉3波地台油 由右線拉條直架車反左線入路口

如果要迴旋反對頭線 最快方法 收車貼住右線 直衝出去原地反軑過對面 (比油出>扭盡軑收半油>抽1抽個手制
>盡油出)咁就最快啦^^
作者: 神三    時間: 09-7-7 06:37 PM

原帖由 littlehin 於 2009-7-7 10:26 AM 發表
冇教過-.-次次去到都係我讓人-.-多數都係我比人頂住,要轉多個圈....有時就冇人,我行晒-.-

↑其實我講緊好多人轉迴旋處係唔識入線的
作者: gv3170    時間: 09-7-8 12:40 AM

原帖由 神三 於 2009-7-7 06:37 PM 發表

↑其實我講緊好多人轉迴旋處係唔識入線的

呢個係因為(大眾化主流錯誤問題)
當全世界都認為大家日常都係做緊個件(錯)事 係(對)的話

咁如果有人將那件事做反(對)的話 大家就會認為佢做(錯)緊 同怪異

當全hk90%司機都係用緊 錯線方法黎出入迴旋處 如果邊個用反正統行線方法黎轉迴旋處

就會炒車多過食飯 久而久之 就會連用正確線位轉迴旋處的司機 都會跟大隊咁(錯)線入埋1份

我眼見就連 政府車 警車 交通警大部份 都係用錯線方法黎轉的 試問普通小市民又點會敢用正統轉法?

PS:你今日終於見識到 要告到你甩褲 那個青山走犯啦 有乜感想?^^
作者: 神三    時間: 09-7-8 06:36 PM

原帖由 gv3170 於 2009-7-8 12:40 AM 發表

呢個係因為(大眾化主流錯誤問題)
當全世界都認為大家日常都係做緊個件(錯)事 係(對)的話

咁如果有人將那件事做反(對)的話 大家就會認為佢做(錯)緊 同怪異

當全hk90%司機都係用緊 錯線方法黎出入迴旋處 如果 ...

↑我唔係的,
我跟番標準方法行的

邊位
作者: gv3170    時間: 09-7-8 08:43 PM

原帖由 神三 於 2009-7-8 06:36 PM 發表

↑我唔係的,
我跟番標準方法行的

邊位

投版 血書緊你那位^^
作者: littlehin    時間: 09-7-10 01:02 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 神三    時間: 09-7-10 06:16 PM

原帖由 littlehin 於 2009-7-10 01:02 PM 發表
o岩o岩諗番起神三貼出黎果樣野,話人行迴旋處由頭行到尾行晒,我有次都試過,我見個阿姐黎緊,個速度應該o係我到之前就過左,我可以唔駛停,因為好清楚冇其他車,果個位好偏僻,所以唔多車,果個時間連我後面都冇車,但係當我差 ...

↑所以揸車一定要均速,
唔係其他人好難預計到的
作者: littlehin    時間: 09-7-10 09:09 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1