(以你假設既雙線迴旋處舉例)
响迴旋處要轉右, (又假設得三個出口: 1.左、2.中、3.右, 而你要去右) 一定係靠右線, 到差唔多到你要既出口時 (大概剛過第2個出口) 先打左燈cut線。香港就係太多人好似你老豆呢d咁既觀念, 先會攪到迴旋處亂晒大龍!!! 騎住條左線行晒成個迴旋處, 人地唔X駛出啦?! 人地想轉左果陣就因為d人阻住個出口, 真正「阻住左」!!
你所講既情況, 唔係你有優先權出路口, 左右線都係一樣, 响安全情況下就可以了, 不過如果右邊有車黎緊, 你就要讓佢行先, 呢個先係正確駛用迴旋處既方法 (以右軚駕駛為例), 守下規矩, 唔係下下要鬥快既, 香港絕大部份駕駛人最衰格就係呢樣野!! 爭先恐後, 遲一個車位駛死咩!


原帖由 gv3170 於 2009-7-8 12:40 AM 發表
呢個係因為(大眾化主流錯誤問題)
當全世界都認為大家日常都係做緊個件(錯)事 係(對)的話
咁如果有人將那件事做反(對)的話 大家就會認為佢做(錯)緊 同怪異
當全hk90%司機都係用緊 錯線方法黎出入迴旋處 如果 ...


原帖由 littlehin 於 2009-7-10 01:02 PM 發表
o岩o岩諗番起神三貼出黎果樣野,話人行迴旋處由頭行到尾行晒,我有次都試過,我見個阿姐黎緊,個速度應該o係我到之前就過左,我可以唔駛停,因為好清楚冇其他車,果個位好偏僻,所以唔多車,果個時間連我後面都冇車,但係當我差 ...

| 歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) | Powered by Discuz! X1.5.1 |