原帖由 簡路西° 於 2009-7-11 02:58 PM 發表 fairlady係一部好車~~ 我都想有一日擁有
原帖由 Nagi` 於 2009-7-11 08:42 PM 發表 我心目中Z33應該係Z最好的,不過有時覺得Z32最好
原帖由 By_Endy 於 2009-7-12 01:16 PM 發表 z32有d似賓利某款超跑