2000FUN論壇

標題: TRIAL Z33 二連發(可按圖放大) [打印本頁]

作者: Nagi`    時間: 09-7-11 12:06 PM     標題: TRIAL Z33 二連發(可按圖放大)

 

   

  

 

   

  


  

  

   

  



[ 本帖最後由 Nagi` 於 2009-7-11 12:14 PM 編輯 ]
作者: 簡路西°    時間: 09-7-11 02:58 PM

fairlady係一部好車~~ 我都想有一日擁有

作者: Nagi`    時間: 09-7-11 08:42 PM

原帖由 簡路西° 於 2009-7-11 02:58 PM 發表
fairlady係一部好車~~ 我都想有一日擁有

我心目中Z33應該係Z最好的,不過有時覺得Z32最好
作者: By_Endy    時間: 09-7-12 01:16 PM

原帖由 Nagi` 於 2009-7-11 08:42 PM 發表

我心目中Z33應該係Z最好的,不過有時覺得Z32最好


z32有d似賓利某款超跑
作者: Nagi`    時間: 09-7-12 01:29 PM

原帖由 By_Endy 於 2009-7-12 01:16 PM 發表


z32有d似賓利某款超跑

賓利某款超跑型到hihi




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1