原帖由 暗刃~ 於 2009-7-18 11:04 AM 發表
我岩岩上yahoo拍賣睇,發現有d機好似好勁好平咁....
全 新 AMD BE-4050 Dual Core X2 雙 核 芯 Geforce 8600GT 256MB DDR3 打 機 電 腦 主 機 一 部 (已包括機箱價)
Display: Geforce 8400 DVI 256MB DDR3 3D C ...
原帖由 美人魚暗之惡魔 於 2009-7-18 11:28 AM 發表
玩實玩到只係lag同唔lag的分別
同埋你覺得2手機仲有保養?
仲有2000蚊都唔駛的機玩到高級兼高效的game唔lag
咁仲有人砌貴幾倍的機?
原帖由 暗刃~ 於 2009-7-18 11:31 AM 發表
我唔想放棄我呢部AG3720 如果要升級 應該點樣升級 去邊度買配件
例如買過張顯卡 買多1條ram 買cpu等...
但係我就怕呢部廠機既底版裝唔入..所以希望有電腦高手幫我
原帖由 美人魚暗之惡魔 於 2009-7-18 11:36 AM 發表
買張A卡4850顯卡 或
N卡 275 或 260 顯卡
基本上玩aion都可以好順
ram就+多條2Gb ddr2
U就算la應該都夠用
但我唔知你機箱夠唔夠大
如果唔夠大裝唔到275 260 4850
原帖由 暗刃~ 於 2009-7-18 11:41 AM 發表
哇 aion都唔lag 好多謝你解答我既問題阿^0^
咁CPU唔使轉嗎,同埋275 260 4850係咩顯卡泥? 我見好多人用GT9500個d
同埋機箱夠唔夠大係咩意思 我打開我部電腦睇 見到有好多位可以3個位入顯卡 仲有1個位入ram卡
真係 ...
原帖由 美人魚暗之惡魔 於 2009-7-18 11:51 AM 發表
N卡295>285>275>280>260>2509600>9500>之後仲有唔講 4870>4850>之後仲有好多唔講
4890同275比 4870同260比
咁樣數落去你可以見到275 260 4890 4870同9500的分別
但我話唔lag只係包開高效同唔多人的地方
如果你 ...
原帖由 暗刃~ 於 2009-7-18 11:57 AM 發表
咁我想問係唔係機箱入面夠位裝 就一定可以裝到嗎.?
因為我係廠機,係咪有d會裝唔到?
我好耐之前有一部機 跟住年幾我買多一部機 我拎之前部機既nvidia geforce 6200既顯卡
因為好似長度唔岩 所以裝唔入去,咁係張 ...

原帖由 暗刃~ 於 2009-7-18 11:04 AM 發表
我岩岩上yahoo拍賣睇,發現有d機好似好勁好平咁....
全 新 AMD BE-4050 Dual Core X2 雙 核 芯 Geforce 8600GT 256MB DDR3 打 機 電 腦 主 機 一 部 (已包括機箱價)
Display: Geforce 8400 DVI 256MB DDR3 3D C ...
原帖由 美人魚暗之惡魔 於 2009-7-18 11:36 AM 發表
買張A卡4850顯卡 或
N卡 275 或 260 顯卡
基本上玩aion都可以好順
ram就+多條2Gb ddr2
U就算la應該都夠用
但我唔知你機箱夠唔夠大
如果唔夠大裝唔到275 260 4850
原帖由 smting 於 2009-7-18 07:21 PM 發表
答人前搵下部機d資料先啦
http://www.360buy.com/wareshow.asp?wid=120253
一睇就知插唔落260果d卡啦
你唔會期望d廠機隻牛玩得起呢d display掛
原帖由 smting 於 2009-7-18 07:21 PM 發表
答人前搵下部機d資料先啦
http://www.360buy.com/wareshow.asp?wid=120253
一睇就知插唔落260果d卡啦
你唔會期望d廠機隻牛玩得起呢d display掛
有一個方法唔洗放棄部機鼓
唔係 樓主唔想放棄個機殼| 歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) | Powered by Discuz! X1.5.1 |