2000FUN論壇

標題: 電腦新手!!有問題~希望能幫忙解決... [打印本頁]

作者: 暗刃~    時間: 09-7-18 10:27 AM     標題: 電腦新手!!有問題~希望能幫忙解決...

我早幾年在"風"澤買一部電腦,

他的型號是Acer  AG3720[到它的官網可找到他的資料],

我想買配件加強我的電腦,能打配備較高的遊戲[例:魔獸世界/天堂2]等

但是我怕買了那些配件後,不可裝到電腦上面,

那我應該怎麼辦?另買一部電腦還是怎樣??

我買一部電腦/買配件都只有2000HKD用   Help><

我唔需要睇到高清片/睇到普通既影片就算  最重要係打到機

有mon/鍵盤滑鼠有哂    整係主機就得

[ 本帖最後由 暗刃~ 於 2009-7-18 11:22 AM 編輯 ]
作者: 暗刃~    時間: 09-7-18 10:49 AM

我E+部Acer  AG3720  玩好多遊戲都會lag[畫面太高就lag]
配備:
理器:Intel(R) Pentium(R) Dual E2180 @ 2.00GH (2 CPUs)
記億體:1016MB RAM
顯示卡:Intel(R) 82945G Express Chipset Family
BIOS:Default System BIOS

如果有得救就緊係最好啦,但係我驚問題就係底版支唔支援到我買返泥d野,話哂呢部係廠機。
作者: 暗刃~    時間: 09-7-18 11:04 AM

我岩岩上yahoo拍賣睇,發現有d機好似好勁好平咁....

全 新 AMD BE-4050 Dual Core X2 雙 核 芯 Geforce 8600GT 256MB DDR3 打 機 電 腦 主 機 一 部 (已包括機箱價)

Display: Geforce 8400 DVI 256MB DDR3 3D Card ( 一 年 全 保 ) 玩到 The Sim 3 , Left 4 Dead

CPU:  AMD AM2+ Dual Core Althon BE-4050 雙 核 芯 CPU BOX ( 三 年 全 保 )  

Ram: Kingston 2 GB DDR-2 PC-800  ( 永 久 保 養 )

Motherboard:  Biostar GeforceMCP6P M2+AM2 Phenom  ( 二 年 全 保 )  



Hard Disk: Seagate 250 GB SATA 8 MB ( 三 年 全 保 )  

DVD-RW Rom: LiteOn Dual Layer DVD /-RW Rom ( 一 年 全 保 )   

Lan:   Realtek 8100 10/100Mbps Ethernet Controller


Audio:  Realtek HD 5.1 Channels Audio Codec  


Case:  099 Full Black ATX Case  

Power Supply: Jack Power 450Watts SATA 20+4Pin 優 質 火 牛 ( 三 年 全 保 )


1900蚊到        呢部打唔打到魔獸世界  aion  唔lag?
thx

[ 本帖最後由 暗刃~ 於 2009-7-18 11:07 AM 編輯 ]
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-18 11:28 AM

原帖由 暗刃~ 於 2009-7-18 11:04 AM 發表
我岩岩上yahoo拍賣睇,發現有d機好似好勁好平咁....

全 新 AMD BE-4050 Dual Core X2 雙 核 芯 Geforce 8600GT 256MB DDR3 打 機 電 腦 主 機 一 部 (已包括機箱價)

Display: Geforce 8400 DVI 256MB DDR3 3D C ...

玩實玩到只係lag同唔lag的分別
同埋你覺得2手機仲有保養?
仲有2000蚊都唔駛的機玩到高級兼高效的game唔lag
咁仲有人砌貴幾倍的機?
作者: 暗刃~    時間: 09-7-18 11:31 AM

原帖由 美人魚暗之惡魔 於 2009-7-18 11:28 AM 發表

玩實玩到只係lag同唔lag的分別
同埋你覺得2手機仲有保養?
仲有2000蚊都唔駛的機玩到高級兼高效的game唔lag
咁仲有人砌貴幾倍的機?

我唔想放棄我呢部AG3720 如果要升級 應該點樣升級 去邊度買配件
例如買過張顯卡 買多1條ram  買cpu等...
但係我就怕呢部廠機既底版裝唔入..所以希望有電腦高手幫我
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-18 11:36 AM

原帖由 暗刃~ 於 2009-7-18 11:31 AM 發表

我唔想放棄我呢部AG3720 如果要升級 應該點樣升級 去邊度買配件
例如買過張顯卡 買多1條ram  買cpu等...
但係我就怕呢部廠機既底版裝唔入..所以希望有電腦高手幫我

買張A卡4850顯卡 或
N卡 275 或 260 顯卡
基本上玩aion都可以好順
ram就+多條2Gb ddr2
U就算la應該都夠用
但我唔知你機箱夠唔夠大
如果唔夠大裝唔到275 260 4850
作者: 暗刃~    時間: 09-7-18 11:41 AM

原帖由 美人魚暗之惡魔 於 2009-7-18 11:36 AM 發表

買張A卡4850顯卡 或
N卡 275 或 260 顯卡
基本上玩aion都可以好順
ram就+多條2Gb ddr2
U就算la應該都夠用
但我唔知你機箱夠唔夠大
如果唔夠大裝唔到275 260 4850

哇 aion都唔lag 好多謝你解答我既問題阿^0^
咁CPU唔使轉嗎,同埋275 260 4850係咩顯卡泥? 我見好多人用GT9500個d
同埋機箱夠唔夠大係咩意思 我打開我部電腦睇 見到有好多位可以3個位入顯卡 仲有1個位入ram卡
真係好多謝你幫我
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-18 11:51 AM

原帖由 暗刃~ 於 2009-7-18 11:41 AM 發表

哇 aion都唔lag 好多謝你解答我既問題阿^0^
咁CPU唔使轉嗎,同埋275 260 4850係咩顯卡泥? 我見好多人用GT9500個d
同埋機箱夠唔夠大係咩意思 我打開我部電腦睇 見到有好多位可以3個位入顯卡 仲有1個位入ram卡
真係 ...

N卡295>285>275>280>260>250<~e個系200系列係暫時最新的
      9800>9600>9500>之後仲有唔講 <~e個系9系比200系舊一代
但部份9系同200系係同一張卡只係200系會勁少少
A卡4890>4870>4850>之後仲有好多唔講
4890同275比 4870同260比
咁樣數落去你可以見到275 260 4890 4870同9500的分別
但我話唔lag只係包開高效同唔多人的地方
如果你用飛去轉地圖一樣lag
至於點解我話裝唔落
有d卡係比較細張冇咁長
有d係會長d
多數都係頂hardisk
我都試過係咁 要汁過哂d位都拎走隻hardisk先裝得落
作者: 暗刃~    時間: 09-7-18 11:57 AM

原帖由 美人魚暗之惡魔 於 2009-7-18 11:51 AM 發表

N卡295>285>275>280>260>2509600>9500>之後仲有唔講 4870>4850>之後仲有好多唔講
4890同275比 4870同260比
咁樣數落去你可以見到275 260 4890 4870同9500的分別
但我話唔lag只係包開高效同唔多人的地方
如果你 ...

咁我想問係唔係機箱入面夠位裝 就一定可以裝到嗎.?
因為我係廠機,係咪有d會裝唔到?
我好耐之前有一部機 跟住年幾我買多一部機  我拎之前部機既nvidia geforce 6200既顯卡
因為好似長度唔岩 所以裝唔入去,咁係張卡問題定係廠機真係有限制大部份既顯卡唔俾裝 thx
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-18 12:03 PM

原帖由 暗刃~ 於 2009-7-18 11:57 AM 發表

咁我想問係唔係機箱入面夠位裝 就一定可以裝到嗎.?
因為我係廠機,係咪有d會裝唔到?
我好耐之前有一部機 跟住年幾我買多一部機  我拎之前部機既nvidia geforce 6200既顯卡
因為好似長度唔岩 所以裝唔入去,咁係張 ...

6200應該裝得落
你係咪裝錯位
post張圖來睇下
作者: 暗刃~    時間: 09-7-18 12:37 PM

..我咩位都試過哂  我張6200  張卡   係    ----- ---
而底板3個卡位就  -- -------
                         ------ --
                         ------ --

根本唔同 裝唔同 我見我底板寫住個英文:ATXV2.X SUPPORT  

我搵緊圖 我電腦冇得影相..

搵到啦      

我就係呢張

[ 本帖最後由 暗刃~ 於 2009-7-18 12:39 PM 編輯 ]
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-18 12:40 PM

哦=.=
唔係你的問題
係張6200係agp卡唔係pci
所以你裝唔落
作者: 暗刃~    時間: 09-7-18 12:47 PM

原帖由 美人魚暗之惡魔 於 2009-7-18 12:40 PM 發表
哦=.=
唔係你的問題
係張6200係agp卡唔係pci
所以你裝唔落

雖然唔係好明你講咩 咁我買你個講個d卡係咪就裝得落 要幾多錢到
我想買你講個張顯卡同你講個條ram   買個陣同佢講要pci既?
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-18 01:52 PM

新卡已經係用PCI e x16
一係就比多d買275一係就買返9系或48xx算
275大約1700至1900
要睇你要咩牌子的

ram就 corsair ddr2-800 2Gb 大約200蚊
作者: §魔天使永    時間: 09-7-18 02:04 PM

原帖由 暗刃~ 於 2009-7-18 11:04 AM 發表
我岩岩上yahoo拍賣睇,發現有d機好似好勁好平咁....

全 新 AMD BE-4050 Dual Core X2 雙 核 芯 Geforce 8600GT 256MB DDR3 打 機 電 腦 主 機 一 部 (已包括機箱價)

Display: Geforce 8400 DVI 256MB DDR3 3D C ...

我之前香港討論見到2190$   E5200   G31底板   9500GT卡  2GB RAM  包保養 送貨

http://www.adhere.com.hk/index.php?a=2&b=10265&click=D

[ 本帖最後由 §魔天使永 於 2009-7-18 02:19 PM 編輯 ]
作者: smting    時間: 09-7-18 07:21 PM

原帖由 美人魚暗之惡魔 於 2009-7-18 11:36 AM 發表

買張A卡4850顯卡 或
N卡 275 或 260 顯卡
基本上玩aion都可以好順
ram就+多條2Gb ddr2
U就算la應該都夠用
但我唔知你機箱夠唔夠大
如果唔夠大裝唔到275 260 4850

答人前搵下部機d資料先啦
http://www.360buy.com/wareshow.asp?wid=120253
一睇就知插唔落260果d卡啦
你唔會期望d廠機隻牛玩得起呢d display掛
作者: smting    時間: 09-7-18 07:27 PM

樓主你部野升級黎都冇咩用 -.-
只換display 怕隻case太細 換唔到勁卡
有位插得落 又怕隻牛唔掂
可買條2gb ram ge -.-
作者: hktakako    時間: 09-7-18 07:53 PM

原帖由 smting 於 2009-7-18 07:21 PM 發表

答人前搵下部機d資料先啦
http://www.360buy.com/wareshow.asp?wid=120253
一睇就知插唔落260果d卡啦
你唔會期望d廠機隻牛玩得起呢d display掛

非常認同你的講法...唔好怪我直d講成日sell人盲目咁買N卡
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-18 08:07 PM

原帖由 smting 於 2009-7-18 07:21 PM 發表

答人前搵下部機d資料先啦
http://www.360buy.com/wareshow.asp?wid=120253
一睇就知插唔落260果d卡啦
你唔會期望d廠機隻牛玩得起呢d display掛

我一開始已經講左可能插唔落
作者: 桂桂    時間: 09-7-18 08:50 PM

有一個方法唔洗放棄部機
D野整曬出呢
之後插D新料入去

GOOD 咁就唔洗煩拉

[ 本帖最後由 桂桂 於 2009-7-18 08:53 PM 編輯 ]
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-18 08:53 PM

原帖由 桂桂 於 2009-7-18 08:50 PM 發表
有一個方法唔洗放棄部機
D野整曬出呢
之後插D新料入去

GOOD 咁就唔洗煩拉

裸機?
唔識玩的話可能唔小心到張隻手指放左埋把風扇度=.=
作者: ※海浪※    時間: 09-7-18 09:01 PM

成部換啦
廠機 勁極都有限啦
加上仲要係6年前既技術產物

你部野 要加番agp顯示卡 加ddr ram 都唔得啦 因為仲要換牛
果度加起黎都1千銀啦 但係效能超低
咁不如好好利用果d錢 連根[底版]換啦
得出效能保證好過佢呀

你想留番部廠機 意思即係留番個外殼+硬碟+dvd 機炸
咁就易啦
其他果d可以放落垃圾桶咪得lo

Intel E6300 Pentium Dual-Core (2.8GHz/2MB/1066MHz/45nm)        HKD 649
ASUS P5KPL-AM G31,M.ATX M/B             390
aDATA DDR-2 800MHz 2G Ram                 177
Sapphire藍寶石 HD4670 PCI-E 512MB DDR4          HK$ 540.00
CORSAIR PS-CX400 CMPSU-400CXUK 400W 80+ 火牛          HK$ 390.00         

2146

[ 本帖最後由 ※海浪※ 於 2009-7-18 09:17 PM 編輯 ]
作者: 桂桂    時間: 09-7-18 09:04 PM

原帖由 美人魚暗之惡魔 於 2009-7-18 08:53 PM 發表

裸機?
唔識玩的話可能唔小心到張隻手指放左埋把風扇度=.=

唔係 樓主唔想放棄個機
我咪叫佢換曬入面D野




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1