2000FUN論壇
標題:
收,,Iphone G 8GB ,/ 3G {8月1日更新}
[打印本頁]
作者:
親愛的
時間:
09-7-18 07:57 PM
標題:
收,,Iphone G 8GB ,/ 3G {8月1日更新}
收,,Iphone 2G 8GB ,,/ 3G
2G,,90%以上新,,配件要齊,,,,,
3G ,,95%以上新,,配件要齊,,,,,白/黒多得
可+
joetsang1@live.hk
講/留言3
[
本帖最後由 親愛的 於 2009-8-1 10:15 AM 編輯
]
作者:
親愛的
時間:
09-7-25 09:45 AM
作者:
親愛的
時間:
09-8-1 10:15 AM
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1