2000FUN論壇

標題: 收,,Iphone G 8GB ,/ 3G {8月1日更新} [打印本頁]

作者: 親愛的    時間: 09-7-18 07:57 PM     標題: 收,,Iphone G 8GB ,/ 3G {8月1日更新}

收,,Iphone 2G 8GB ,,/ 3G
2G,,90%以上新,,配件要齊,,,,,
3G ,,95%以上新,,配件要齊,,,,,白/黒多得


可+joetsang1@live.hk講/留言3

[ 本帖最後由 親愛的 於 2009-8-1 10:15 AM 編輯 ]
作者: 親愛的    時間: 09-7-25 09:45 AM


作者: 親愛的    時間: 09-8-1 10:15 AM






歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1