

原帖由 longkit123 於 2009-7-24 02:17 PM 發表
我未畫完...放住上黎姐..一陣再畫..去宿舍溫書溫死=.=..硬...點先唔硬呀...成我話我話得硬....我睇唔到邊到硬呀= =




原帖由 澄明之空 於 2009-7-25 05:43 PM 發表 [url=http://www.2000fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=59452041&ptid=3598413]其實個"硬"字更簡單黎講就係"生硬"
得閒畫多d素描,觀摩一下d高手點畫,自然而然就唔會再"硬"
亦即係工多藝熟......
仔細觀察一下就會知道你ge畫點解會俾人覺得"硬"
樓上講ge"冇粗幼"唔係單單指你一幅畫入面冇粗 ...




原帖由 淡彩x無華 於 2009-7-27 01:57 AM 發表
明顯進步左@v@"
這次既生硬可能係指頭髮冇一輟輟既感覺...
[img]http://xd3.xanga.com/64ff4aeb49135250338385/w198676771.jpghttp://x39.xanga.com/b44f4ae1c6235250339275/w198677556.jpg[/img]
即使唔似高手 ...
圖片附件: 1992791452fe99822.jpg (09-7-27 01:52 PM, 100.84 KB) / 下載次數 45
原帖由 longkit123 於 2009-7-27 10:32 AM 發表
有禁多種硬嫁咩-.-....d頭髮重要加深去-.-邊d地方要加深去??........睇黎好多野要學.......我又要番宿舍了.....下個禮拜見....88

原帖由 傻下傻下 於 2009-7-31 05:00 PM 發表
難畫既唔係個身 係件衫既縐摺/光暗
你要諗下佢係咩質料 棉質?絲質?膠質?厚的?薄的?
因為d縐摺同光暗會因應咩質料而有不同變化
個「身」的話可能係邊度重力&輕力既問題
你哩個問題範疇太多 請講清楚個難處~_~
| 歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) | Powered by Discuz! X1.5.1 |