2000FUN論壇

標題: 放住上黎先.. [打印本頁]

作者: longkit123    時間: 09-7-20 12:31 AM     標題: 放住上黎先..



[ 本帖最後由 longkit123 於 2009-8-6 07:27 PM 編輯 ]
作者: 傻下傻下    時間: 09-7-20 09:37 AM

我畫畫好差...冇咩資格話人..
但係有d野想提你..
身體線條有點硬...
同埋隻眼可以再好d
加油
作者: 冬螢x飛雪    時間: 09-7-20 05:33 PM

呢度既"硬"係指欠流暢 缺粗幼
       同自然既感覺 即係好似衣服縐摺咁
作者: fanny_fol    時間: 09-7-21 11:58 AM

2星期
好耐下~祝你玩得開心D

期待下一次有進步的貼圖
作者: longkit123    時間: 09-7-24 02:17 PM

我未畫完...放住上黎姐..一陣再畫..去宿舍溫書溫死=.=..硬...點先唔硬呀...成我話我話得硬....我睇唔到邊到硬呀= =

[ 本帖最後由 longkit123 於 2009-7-24 04:42 PM 編輯 ]
作者: 冬螢x飛雪    時間: 09-7-24 10:33 PM

原帖由 longkit123 於 2009-7-24 02:17 PM 發表
我未畫完...放住上黎姐..一陣再畫..去宿舍溫書溫死=.=..硬...點先唔硬呀...成我話我話得硬....我睇唔到邊到硬呀= =


  囧..再解釋多次.....

缺粗幼  欠流暢
     粗既線有種較重既感覺 幼既線有種輕盈既感覺   
              即使係同一輟頭髮 都有相對較重或輕既地方
                         另外光既地方既線會幼一些 暗既地方線會粗一些

          行筆會有慢和用力既位置..也有快快輕力帶過既線段         
                    結合合理既粗幼在同一條線 和諧地表現出來
                              大約就係流暢

      以頭髮黎講..每一個"v"位都係感覺上從同一個面拉扯出黎
           沒有一輟輟頭髮既感覺   只係一餅東東

呀呀呀...唸唔到仲有咩可以解釋硬呢種感覺= =
作者: longkit123    時間: 09-7-24 10:49 PM

= =..........哦....要有粗幼嫁..原來=.=
作者: 傻下傻下    時間: 09-7-24 10:50 PM     標題: 回復 6# 冬螢x飛雪 的帖子

比如說像一塊紙板一樣  看不出有生命?
作者: 冬螢x飛雪    時間: 09-7-24 11:00 PM

原帖由 傻下傻下 於 2009-7-24 10:50 PM 發表
比如說像一塊紙板一樣  看不出有生命?

  連"硬"都感覺唔出..
     應該領略唔到呢句野既意思= =   同點改善..
作者: longkit123    時間: 09-7-24 11:22 PM

點先先唔硬呢....d線..比如說像一塊紙板一樣  看不出有生命?你講完e句////我再不停禁睇幅畫...e家睇下睇下......好似真係....

[ 本帖最後由 longkit123 於 2009-7-24 11:41 PM 編輯 ]
作者: 冬螢x飛雪    時間: 09-7-25 12:50 AM

囧..我嘗試去畫出黎... 雖然我d畫都唔係好好....
   搞定...用左10min 囧rz    您令我畫左一幅 (我黎講)畫得最快既畫


  線唔一定要將全部邊沿勾出黎
       冇線既地方可以用顏色..
                     
            右面既就一個冇粗幼 一個有..
                  頭髮唔洗畫晒d線出黎..將d顏色拉埋過去都得
            介意我直接用您既圖既出句聲

[ 本帖最後由 冬螢x飛雪 於 2009-7-25 01:05 AM 編輯 ]
作者: longkit123    時間: 09-7-25 10:49 AM

.....哦..原來係禁....多謝你...專登畫比我睇//
作者: 澄明之空    時間: 09-7-25 05:43 PM

其實個"硬"字更簡單黎講就係"生硬"
得閒畫多d素描,觀摩一下d高手點畫,自然而然就唔會再"硬"
亦即係工多藝熟......

仔細觀察一下就會知道你ge畫點解會俾人覺得"硬"
樓上講ge"冇粗幼"唔係單單指你一幅畫入面冇粗幼線
同時亦都係話你一條線入面冇分粗幼,睇唔到你運筆果陣下手ge輕重同用力方式
一條線就係一條線,唔係連貫起黎組成一幅畫ge線
再加上對皺折.比例等都捉得唔係幾好
令畫中人冇"活"ge感覺

奉上"唔硬"鉛筆畫兩張及線稿一張,以供參考
當然,唔係我畫ge
(第一幅作畫者:插畫師平野克幸     第二幅作畫者:巴哈姆特會員佐藤尤那     第三幅作畫者:2KF會員朋友魔尼夜)










成篇都係插,真係唔好意思
但良藥苦口利於病,希望你之後可以有更好ge作品放上黎  ^ ^

[ 本帖最後由 澄明之空 於 2009-7-25 06:09 PM 編輯 ]
作者: 冬螢x飛雪    時間: 09-7-25 07:38 PM

原帖由 澄明之空 於 2009-7-25 05:43 PM 發表 [url=http://www.2000fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=59452041&ptid=3598413]其實個"硬"字更簡單黎講就係"生硬"
得閒畫多d素描,觀摩一下d高手點畫,自然而然就唔會再"硬"
亦即係工多藝熟......

仔細觀察一下就會知道你ge畫點解會俾人覺得"硬"
樓上講ge"冇粗幼"唔係單單指你一幅畫入面冇粗 ...


  終於有人加入幫忙說明^^
我就是不會畫漫畫  畫唔出簡潔既感覺..
         就算線稿簡單..上色起來都會脫離 動漫上色既方向
作者: longkit123    時間: 09-7-25 08:01 PM

素描..姐係拎著支筆素下素下果d呀...平時上堂都有素下..
作者: B佬樂    時間: 09-7-25 08:24 PM

原帖由 longkit123 於 2009-7-25 08:01 PM 發表
素描..姐係拎著支筆素下素下果d呀...平時上堂都有素下..

就係用排線分個明暗對比,素描對畫漫畫好有用耶
作者: longkit123    時間: 09-7-25 09:53 PM

原帖由 B佬樂 於 2009-7-25 08:24 PM 發表

就係用排線分個明暗對比,素描對畫漫畫好有用耶

平時都有素下嘅我..
作者: B佬樂    時間: 09-7-26 01:19 AM

原帖由 longkit123 於 2009-7-25 09:53 PM 發表

平時都有素下嘅我..

咁堅@@
不過仲要睇你素得有幾好先至可以發揮係自己創作上架,加油
作者: 里克Nick    時間: 09-7-26 06:51 PM

一眼睇到:線條硬,眼睛部分有講唔出既問題,頭大身細係OK不過條脛過長過粗,唔成正比
作者: longkit123    時間: 09-7-26 07:17 PM

原帖由 里克Nick 於 2009-7-26 06:51 PM 發表
一眼睇到:線條硬,眼睛部分有講唔出既問題,頭大身細係OK不過條脛過長過粗,唔成正比

重硬呀///條咩太長??
作者: 淡彩x無華    時間: 09-7-27 01:57 AM

原帖由 longkit123 於 2009-7-26 07:17 PM 發表

重硬呀///條咩太長??

          明顯進步左@v@"
這次既生硬可能係指頭髮冇一輟輟既感覺...

即使唔似高手果d可以畫到每一條頭髮都係個體
         都最少要分左右 同前      
     如果冇明顯分 感覺多會像一餅東東
作者: imitator    時間: 09-7-27 03:59 AM

我也看這上次那個,我也覺得比上次好呵 ^ ^
我覺得好像是頭髮飄得不太自然
好像頭髮有些地方太尖(對不起,我不懂如何說)
我覺得大約....或者...可能....如此吧...
對不起改了你的圖,如果介意被我改圖的話叫我呵,我會del那圖的
(因為看到你如此努力...真的真的很想盡點力幫你的喲> <,可是我超爛的)

這只是我的感覺,我不知道這會不會好一點,但如果是我的話我會這樣
圈圈的地方是我覺得有問題的地方


而身體方面,我覺得手好像太筆直,
我畫頭畫身也不行,可是我對畫頭有研究過一下比畫身好一點點....(汗)
最後...希望幫到你....繼續加油喔> <

[ 本帖最後由 imitator 於 2009-7-27 04:00 AM 編輯 ]
作者: longkit123    時間: 09-7-27 10:32 AM

原帖由 淡彩x無華 於 2009-7-27 01:57 AM 發表

          明顯進步左@v@"
這次既生硬可能係指頭髮冇一輟輟既感覺...
[img]http://xd3.xanga.com/64ff4aeb49135250338385/w198676771.jpghttp://x39.xanga.com/b44f4ae1c6235250339275/w198677556.jpg[/img]
即使唔似高手 ...

有禁多種硬嫁咩-.-....d頭髮重要加深去-.-邊d地方要加深去??........睇黎好多野要學.......我又要番宿舍了.....下個禮拜見....88

[ 本帖最後由 longkit123 於 2009-7-27 10:34 AM 編輯 ]
作者: 風雨霜雪    時間: 09-7-27 01:52 PM

基本上大家都指出左問題,我就唔多講,
做一個小小試範,希望幫到你。
1992791452fe99822.jpg
ps.我唔識畫裇衫領~~~(茶~)

圖片附件: 1992791452fe99822.jpg (09-7-27 01:52 PM, 100.84 KB) / 下載次數 45
https://www.2000fun.com/forum.php?mod=attachment&aid=MTk2MTUxfDVlZmUyZDY3fDE3ODIyNzkzMjZ8MA%3D%3D


作者: imitator    時間: 09-7-27 08:21 PM

原帖由 longkit123 於 2009-7-27 10:32 AM 發表

有禁多種硬嫁咩-.-....d頭髮重要加深去-.-邊d地方要加深去??........睇黎好多野要學.......我又要番宿舍了.....下個禮拜見....88


對不起,加深可能是我錯誤的看法
可是我看過有些出名的畫師的畫,如下面那個,我看到有些地方那位畫師會將線畫得深色一點,有些線會淺色一點的說

我覺得加深好像會令線比較有起伏感,如果不上色的話看上去會比較美
而加深的問題感覺好像跟上色的光暗部份有關
其實這只是我的想法,樓主不這樣認為的話可以無視這點的
作者: longkit123    時間: 09-7-31 11:29 AM

回來了.........累.........果身好難畫.....我覺得//

[ 本帖最後由 longkit123 於 2009-7-31 11:32 AM 編輯 ]
作者: 傻下傻下    時間: 09-7-31 05:00 PM     標題: 回復 26# longkit123 的帖子

難畫既唔係個身  係件衫既縐摺/光暗
你要諗下佢係咩質料   棉質?絲質?膠質?厚的?薄的?
因為d縐摺同光暗會因應咩質料而有不同變化
個「身」的話可能係邊度重力&輕力既問題
你哩個問題範疇太多  請講清楚個難處~_~

[ 本帖最後由 傻下傻下 於 2009-7-31 05:02 PM 編輯 ]
作者: longkit123    時間: 09-7-31 07:28 PM

原帖由 傻下傻下 於 2009-7-31 05:00 PM 發表
難畫既唔係個身  係件衫既縐摺/光暗
你要諗下佢係咩質料   棉質?絲質?膠質?厚的?薄的?
因為d縐摺同光暗會因應咩質料而有不同變化
個「身」的話可能係邊度重力&輕力既問題
你哩個問題範疇太多  請講清楚個難處~_~

= =禁多野...........................................
作者: -逆天-    時間: 09-7-31 07:30 PM

每樣事物 深入了解之後   會發覺全部都係一門學問
作者: longkit123    時間: 09-7-31 07:39 PM

深入,....好難深入..了解...
作者: HOMZ    時間: 09-8-1 08:15 PM

個人覺得衫褲的摺紋唔應該局限於衣服內,
勾劃衣服的線條都可加上少少, 避免過於平滑, 有點不自然
只是個人意見, 希望幫到你=]
作者: longkit123    時間: 09-8-1 11:53 PM

衫又係好多野要畫..




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1