2000FUN論壇

標題: $7500打機 連22吋mon睇埋電視 [打印本頁]

作者: 1992yuen    時間: 09-7-22 11:06 AM     標題: $7500打機 連22吋mon睇埋電視

$7500打機 玩gta4 2k9.etc
連22吋mon睇埋電視
最緊要靜同涼

[ 本帖最後由 1992yuen 於 2009-7-22 11:30 AM 編輯 ]
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-22 11:18 AM

你要來做咩?
只係砌部機睇TV?
作者: 1992yuen    時間: 09-7-22 11:30 AM

多謝提點
作者: 天地無雙    時間: 09-7-22 12:18 PM     標題: 回復 3# 1992yuen 的帖子

打算Intel定係AMD?
作者: 1992yuen    時間: 09-7-22 12:22 PM

無所謂
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-22 12:23 PM

cpu amd 720  $1065
MB  GA-MA770T-UD3P  $795
ram  corsair ddr3-1600 2Gbx2  $600
顯卡 藍寶石4870  $1250/藍寶石4890  $1500
hdd  640Gb   $435
火牛 corsair 550W 80+  $598
散熱 紅海至尊版 $220
case $250

餘返個d買mon差唔多
作者: 天地無雙    時間: 09-7-22 12:24 PM     標題: 回復 5# 1992yuen 的帖子

咁我想睇你對MON有咩特別要求
例要咩牌子 幾吋 咩價位? 要唔要全高清同HDMI
作者: 1992yuen    時間: 09-7-22 12:50 PM

牌子無所謂
要22吋Full HD
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-22 12:57 PM

原帖由 1992yuen 於 2009-7-22 12:50 PM 發表
牌子無所謂
要22吋Full HD

viewsonic VX2260wm
2000有找
作者: 天地無雙    時間: 09-7-22 01:07 PM

連MON i7唔使點諗~~

AMD PhenomII X4 945 $1710
Gigabyte GA-MA770T-UD3P $795
A-DATA DDR3-1333MHz 2GB X2 $520
MSI HD4890 1GB GDDR5 $1390
WD 500GB ABYS $470[5年保] / WD 640GB AAKS $430[3年保]
Pioneer DVR-217 20X $210
IKONIK GA500 Gaia 500W 80Plus $560
Cooler Master Hyper 212 Plus $220
XIGMATEK 12CM FAN $70
Case $250
Labour $150
ViewSonic VX2233WM 21.5" (16:9,FullHD,20000:1) $1190
Total $7630 / 7590

Intel C2Q Q9550 $1785
DFI LANPARTY BI-P45-T2S P45 $790
Corsair DDR2-800MHz 4GB Kit $360
MSI HD4890 1GB GDDR5 $1390
WD 500GB ABYS $470[5年保企業版] / WD 640GB AAKS $430[3年保]
Pioneer DVR-217 20X $210
IKONIK GA500 Gaia 500W 80Plus $560
Cooler Master Hyper 212 Plus $220
XIGMATEK 12CM FAN $70
Case $250
Labour $150
ViewSonic VX2233WM 21.5" (16:9,FullHD,20000:1) $1190
Total $7445 / 7405
作者: 1992yuen    時間: 09-7-22 01:37 PM

如果我唔諗住升級..amd好d定係intel?
作者: 天地無雙    時間: 09-7-22 03:07 PM

整體黎講 Intel

同埋你係咪睇高清台果d??
係既話要加張TV Card..
大約300-400左右~

[ 本帖最後由 天地無雙 於 2009-7-22 03:09 PM 編輯 ]
作者: 打機是我的生命    時間: 09-7-22 04:05 PM

原帖由 1992yuen 於 2009-7-22 01:37 PM 發表
如果我唔諗住升級..amd好d定係intel?

AMD比較著數~ 肥2 955有好少好少優勢~ 同埋用DDR3~
作者: 火野亂太郎    時間: 09-7-22 05:35 PM

咁既BUDGET睇好AMD
始終  Q9已經差唔多到末代...
作者: 天地無雙    時間: 09-7-22 06:46 PM

其實我自己兩張List黎講 我會prefer Intel
一來P45 Chipset較AMD既770好~ 二來日後唔升級 買末代都無咩問題~

anyway 樓主抉擇吧
作者: 1992yuen    時間: 09-7-22 10:01 PM

原帖由 天地無雙 於 2009-7-22 06:46 PM 發表
其實我自己兩張List黎講 我會prefer Intel
一來P45 Chipset較AMD既770好~ 二來日後唔升級 買末代都無咩問題~

anyway 樓主抉擇吧

我都覺得intel好d
因為ddr2同ddr3差唔多
但係用amd同ddr3又貴d..
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-22 10:18 PM

原帖由 1992yuen 於 2009-7-22 10:01 PM 發表

我都覺得intel好d
因為ddr2同ddr3差唔多
但係用amd同ddr3又貴d..

amd係平過intel=.=
作者: 天地無雙    時間: 09-7-22 10:36 PM     標題: 回復 17# 美人魚暗之惡魔 的帖子

依家睇返個價 差唔多-,-
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-22 10:53 PM

原帖由 天地無雙 於 2009-7-22 10:36 PM 發表
依家睇返個價 差唔多-,-

計720開到4核已經抵左=.=
550都好似得<~仲抵
作者: 天地無雙    時間: 09-7-22 10:57 PM     標題: 回復 19# 美人魚暗之惡魔 的帖子

550近排批次成功率下降左
720無550咁易開~

不過講真穩定D用就真係唔好搞咁多野.
Intel 捱4-5年真係唔錯~ 如果唔升級 (就算預埋你升Display又有咩所謂= =)
作者: 火野亂太郎    時間: 09-7-23 10:24 AM

原帖由 天地無雙 於 2009-7-22 10:57 PM 發表
550近排批次成功率下降左
720無550咁易開~

不過講真穩定D用就真係唔好搞咁多野.
Intel 捱4-5年真係唔錯~ 如果唔升級 (就算預埋你升Display又有咩所謂= =)

7k幾捱5年-,-??2年就玩完我估 講真你買得Q9就真係無乜升級空間了-,-"如始買新系有SO同埋AMD平D 性能又唔錯..
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-7-23 10:26 AM

原帖由 火野亂太郎 於 2009-7-23 10:24 AM 發表

7k幾捱5年-,-??2年就玩完我估 講真你買得Q9就真係無乜升級空間了-,-"如始買新系有SO同埋AMD平D 性能又唔錯..

7k邊只2年=.=
起碼3年
如果唔係玩新game都ok
最多都係換張顯卡
作者: 火野亂太郎    時間: 09-7-23 10:37 AM

原帖由 美人魚暗之惡魔 於 2009-7-23 10:26 AM 發表

7k邊只2年=.=
起碼3年
如果唔係玩新game都ok
最多都係換張顯卡

我講2年咪叫俾面LO-,-我部機都係遇佢年零架咋-,-
作者: 天地無雙    時間: 09-7-23 03:47 PM     標題: 回復 23# 火野亂太郎 的帖子

4870X2 + i7 920 ~.~

不過樓主都講左唔升級lor=.=
兩張List黎睇Intel 用到P45  AMD得770 " 唔夠錢=.=




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1