2000FUN論壇

標題: 利物浦 1 vs1 泰國集中討論post~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [打印本頁]

作者: franky$$    時間: 09-7-22 03:31 PM     標題: 利物浦 1 vs1 泰國集中討論post~~~~~~~~~~~~~~~~~~

9:00開ball

link:http://live.zqnow.com/live.html

利物浦亞洲之旅首站

我唔係liverpool fans 不過e場 supportliverpool啦

[ 本帖最後由 franky$$ 於 2009-7-23 12:56 PM 編輯 ]
作者: billyto    時間: 09-7-22 03:38 PM

邊到有得睇
作者: 文健    時間: 09-7-22 03:40 PM

原帖由 billyto 於 2009-7-22 03:38 PM 發表
邊到有得睇

全港馬會都有即場直播
作者: franky$$    時間: 09-7-22 03:43 PM

原帖由 billyto 於 2009-7-22 03:38 PM 發表
邊到有得睇

07/22 21:00 球會季前熱身賽 泰國 Vs 利物浦 NOW 632 台
一係我比大家條link
一係馬會
作者: HoZhI    時間: 09-7-22 03:48 PM

now有得做既就今晚睇下先...@@
作者: 吳樹喜    時間: 09-7-22 03:50 PM

今場好似利記齊腳啦,有王子,利亞拿,連拿
頭2場熱身賽一和一負咁核凸
呢場應該會打爭氣波,始終亞洲市場重要過同歐洲3流球隊hea下
作者: 【翔少】    時間: 09-7-22 03:51 PM

紅軍3比1...
作者: franky$$    時間: 09-7-22 03:52 PM

原帖由 吳樹喜 於 2009-7-22 03:50 PM 發表
今場好似利記齊腳啦,有王子,利亞拿,連拿
頭2場熱身賽一和一負咁核凸
呢場應該會打爭氣波,始終亞洲市場重要過同歐洲3流球隊hea下

國腳歸隊   不過無謝拉特
作者: 吳樹喜    時間: 09-7-22 04:12 PM

印象中泰國都唔算差
加上天氣呢場波唔慌易打
作者: fok1011    時間: 09-7-22 04:16 PM

撐利記..
作者: franky$$    時間: 09-7-22 04:31 PM

原帖由 吳樹喜 於 2009-7-22 04:12 PM 發表
印象中泰國都唔算差
加上天氣呢場波唔慌易打

yes..不過liverpool 至重要係要破入ball 先
作者: bucien    時間: 09-7-22 05:00 PM

泰仔出泰拳............
利記再一次輸盤累死全世界
作者: 啊4    時間: 09-7-22 08:50 PM

  出咩人...
作者: 駿仔    時間: 09-7-22 09:04 PM

The Reds XI in full is: Cavalieri, Degen, Agger, Carragher, Insua, Kuyt, Babel, Lucas, Plessis, Ngog, Nemeth. Subs: Reina, Gulacsi, Johnson, San Jose, El Zhar, Pacheco, Torres, Riera, Dossena, Kelly, Skrtel, Arbeloa, Mascherano, Spearing, Voronin.
作者: c朗乂sHiNg    時間: 09-7-22 09:06 PM

點解now而家冇
作者: 七夜~~    時間: 09-7-22 09:07 PM

原帖由 駿仔 於 2009-7-22 09:04 PM 發表
The Reds XI in full is: Cavalieri, Degen, Agger, Carragher, Insua, Kuyt, Babel, Lucas, Plessis, Ngog, Nemeth. Subs: Reina, Gulacsi, Johnson, San Jose, El Zhar, Pacheco, Torres, Riera, Dossena, Kelly,  ...

謝四係咪無隨隊去左上庭?
作者: 駿仔    時間: 09-7-22 09:09 PM

原帖由 七夜~~ 於 2009-7-22 09:07 PM 發表

謝四係咪無隨隊去左上庭?


無錯
下一場熱身賽都唔會見到佢
作者: kansonchiu    時間: 09-7-22 09:11 PM

-.-樓主個link係咪真系work
=.=11分了
作者: 啊4    時間: 09-7-22 09:11 PM

仲未開波????
作者: 駿仔    時間: 09-7-22 09:15 PM

原帖由 啊4 於 2009-7-22 09:11 PM 發表
仲未開波????


NOW632都未開波..放心
作者: 啊4    時間: 09-7-22 09:15 PM

15min先開波..有冇陣
作者: fok1011    時間: 09-7-22 09:19 PM

開波未...0.0?
作者: kansonchiu    時間: 09-7-22 09:22 PM

=.=搞緊d 儀式.....
差吾多
作者: 駿仔    時間: 09-7-22 09:23 PM

原帖由 啊4 於 2009-7-22 09:15 PM 發表
15min先開波..有冇陣


卡維里尼

菲臘迪根 加歷查 艾加 恩蘇亞

古治 皮里斯 利華 巴布

尼美夫 尼哥
作者: 駿仔    時間: 09-7-22 09:32 PM

巴布1:0
作者: 啊4    時間: 09-7-22 09:35 PM

原帖由 駿仔 於 2009-7-22 09:23 PM 發表


卡維里尼

菲臘迪根 加歷查 艾加 恩蘇亞

古治 皮里斯 利華 巴布

尼美夫 尼哥

出呢個陣-.-睇定d先都係
作者: fok1011    時間: 09-7-22 09:47 PM

原帖由 駿仔 於 2009-7-22 09:32 PM 發表
巴布1:0

岩岩掛住睇電視..-0-
巴布球波點入架
作者: 駿仔    時間: 09-7-22 09:48 PM

原帖由 fok1011 於 2009-7-22 09:47 PM 發表

岩岩掛住睇電視..-0-
巴布球波點入架


加歷查長傳
巴布接應射入
作者: fok1011    時間: 09-7-22 09:50 PM

原帖由 駿仔 於 2009-7-22 09:48 PM 發表


加歷查長傳
巴布接應射入

IC
利記加油..0.0
作者: 啊4    時間: 09-7-22 10:18 PM

唔係BABEL打球天才波 半場真係和都有
作者: 。褲仔    時間: 09-7-22 11:01 PM

1 : 1
作者: 啊4    時間: 09-7-22 11:01 PM

屌-,-買左主和,和主就係冇買客和
作者: fok1011    時間: 09-7-22 11:07 PM

唔好和呀!!!!-.-
作者: 啊4    時間: 09-7-22 11:08 PM

考眼光80min  入利記w 1比2 1比3
作者: 『無迪』    時間: 09-7-22 11:12 PM

如果和波係咪踢十二碼?
作者: c朗乂sHiNg    時間: 09-7-22 11:24 PM

原帖由 『無迪』 於 2009-7-22 11:12 PM 發表
如果和波係咪踢十二碼?

冇十二瑪
作者: fok1011    時間: 09-7-22 11:26 PM

場波踢成點..?
作者: hee仔    時間: 09-7-23 01:24 AM

原帖由 啊4 於 2009-7-22 11:01 PM 發表
屌-,-買左主和,和主就係冇買客和

中哂 買左和 讓球主
作者: bucien    時間: 09-7-23 02:30 AM

真係比我估中利記再一次累到全世界pk
作者: 【翔少】    時間: 09-7-23 07:23 AM

原帖由 啊4 於 2009-7-22 11:08 PM 發表
考眼光80min  入利記w 1比2 1比3

1比1呀...輸埋啦啊4




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1