
原帖由 冬螢x飛雪 於 2009-7-24 10:49 PM 發表
可以選擇同一色相 (以sai黎講係個圈)
但係明度 較低既地方 (正方形向下明度減少)
有時就可以配合增加彩度 (彩度向右增加)
黎表達暗既感覺
不過上色都係一種個人風格..找到一種自己既上 ...
原帖由 imitator 於 2009-7-25 04:59 AM 發表
thx thx
THX
是sai~
將軍???
我是 用同一種色,接著有hsv bar調sv兩行調到自己喜歡為止
(可是每次我也是是亂來的,完全是看心情著色的,完全沒有art那些知識,所以用我的方法你或許會後悔 ...
原帖由 冬螢x飛雪 於 2009-7-25 07:31 PM 發表
我都冇美術知識.. 我從未學過正式既課程..
完全係自己對住個photoimpact10學識改圖 對住個mikumikudance學識整動畫
對住個聲音處理既軟件學識剪接音樂 同對住個sai 試緊畫畫........
...
| 歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) | Powered by Discuz! X1.5.1 |