2000FUN論壇

標題: 只是暫時的 [打印本頁]

作者: imitator    時間: 09-7-23 09:32 AM     標題: 只是暫時的

不會阻各位太久的,讓我好好在這裡呆一下便可以了


[ 本帖最後由 imitator 於 2009-7-23 09:34 AM 編輯 ]
作者: wyw    時間: 09-7-23 09:53 AM

雖然本人5多識畫
真係5錯(like背景多
作者: sai2020    時間: 09-7-24 11:54 AM

色調這裡我很喜歡^^
想請問一下是不是用sai上色的
感覺好像
作者: longkit123    時間: 09-7-24 09:10 PM

想問下陰影用咩色呀??
作者: 冬螢x飛雪    時間: 09-7-24 10:49 PM

原帖由 longkit123 於 2009-7-24 09:10 PM 發表
想問下陰影用咩色呀??

可以選擇同一色相    (以sai黎講係個圈)
  但係明度 較低既地方  (正方形向下明度減少)
     有時就可以配合增加彩度 (彩度向右增加)
            黎表達暗既感覺
不過上色都係一種個人風格..找到一種自己既上色方法吧..
作者: imitator    時間: 09-7-25 04:59 AM

原帖由 wyw 於 2009-7-23 09:53 AM 發表
雖然本人5多識畫
真係5錯(like背景多


thx thx

原帖由 sai2020 於 2009-7-24 11:54 AM 發表
色調這裡我很喜歡^^
想請問一下是不是用sai上色的
感覺好像


THX
是sai~

原帖由 sai2020 於 2009-7-24 11:47 AM 發表
哦yeah!!將軍出現了@@ 樓主很細心呢  陰影可以加深點吧^^


將軍???

原帖由 longkit123 於 2009-7-24 09:10 PM 發表
想問下陰影用咩色呀??


我是 用同一種色,接著有hsv bar調sv兩行調到自己喜歡為止
(可是每次我也是是亂來的,完全是看心情著色的,完全沒有art那些知識,所以用我的方法你或許會後悔的)
這個壇中有很多利害的人~不防問問他們(其實我也想向他們偷師的說)

原帖由 冬螢x飛雪 於 2009-7-24 10:49 PM 發表

可以選擇同一色相    (以sai黎講係個圈)
  但係明度 較低既地方  (正方形向下明度減少)
     有時就可以配合增加彩度 (彩度向右增加)
            黎表達暗既感覺
不過上色都係一種個人風格..找到一種自己既上 ...


(小聲:偷師中~~~)
作者: 冬螢x飛雪    時間: 09-7-25 07:31 PM

原帖由 imitator 於 2009-7-25 04:59 AM 發表


thx thx



THX
是sai~



將軍???



我是 用同一種色,接著有hsv bar調sv兩行調到自己喜歡為止
(可是每次我也是是亂來的,完全是看心情著色的,完全沒有art那些知識,所以用我的方法你或許會後悔 ...

我都冇美術知識.. 我從未學過正式既課程..
   完全係自己對住個photoimpact10學識改圖  對住個mikumikudance學識整動畫
                對住個聲音處理既軟件學識剪接音樂   同對住個sai 試緊畫畫........
      正因為我正式未過學過呢d軟件..所以俾人問起來就串我見識少 無知..
              吐嘈中))))        我個人唔係咁中意d 淨係會用d內建模組疊下疊下 推下參數槓 就以為自己高其他人一檔次既人
我可能會刪除以上回覆<<
作者: longkit123    時間: 09-7-27 11:15 AM

原帖由 冬螢x飛雪 於 2009-7-25 07:31 PM 發表

我都冇美術知識.. 我從未學過正式既課程..
   完全係自己對住個photoimpact10學識改圖  對住個mikumikudance學識整動畫
                對住個聲音處理既軟件學識剪接音樂   同對住個sai 試緊畫畫........
   ...

動畫............剪接音樂 ............改圖 ................畫畫.............我全部都想學呀~~~~~~~~~




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1