2000FUN論壇

標題: 亞c人 點解要 加 20力 20智 ? [打印本頁]

作者: 〝童年。回憶〞    時間: 09-7-24 10:28 AM     標題: 亞c人 點解要 加 20力 20智 ?

小弟想玩亞 c人 但系 見到話 加 20力 20智

點解要咁加 =.=? 想問下系唔系一定要 ? 咁洗唔洗加速?

同埋想問下 佢個 魔機 型態 變左身有咩用-.-?
爆 力 同智 有咩分別 ?

有冇人可以psot 魔機型態 物攻型 同埋魔攻型出黎 >口<
thx ><

[ 本帖最後由 〝童年。回憶〞 於 2009-7-24 10:31 AM 編輯 ]
作者: 衝lv    時間: 09-7-28 10:36 PM

D 技呀, 用既武呀裝呀都會唔同d
無人話一定要加d咩點既 =)




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1