2000FUN論壇
標題:
亞c人 點解要 加 20力 20智 ?
[打印本頁]
作者:
〝童年。回憶〞
時間:
09-7-24 10:28 AM
標題:
亞c人 點解要 加 20力 20智 ?
小弟想玩亞 c人 但系 見到話 加 20力 20智
點解要咁加 =.=? 想問下系唔系一定要 ? 咁洗唔洗加速?
同埋想問下 佢個 魔機 型態 變左身有咩用-.-?
爆 力 同智 有咩分別 ?
有冇人可以psot 魔機型態 物攻型 同埋魔攻型出黎 >口<
thx ><
[
本帖最後由 〝童年。回憶〞 於 2009-7-24 10:31 AM 編輯
]
作者:
衝lv
時間:
09-7-28 10:36 PM
D 技呀, 用既武呀裝呀都會唔同d
無人話一定要加d咩點既 =)
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1