2000FUN論壇

標題: 新手用小畫家畫野 [打印本頁]

作者: Tlys    時間: 09-8-11 03:56 PM     標題: 新手用小畫家畫野

   唔知睇唔睇到呢
作者: 傻下傻下    時間: 09-8-11 05:24 PM

冇野既
一片空白
你應該唔係畫左「企鵝捕魚圖」呀嘛

(唔知「企鵝捕魚圖」係咩既話  我就講講)
[有個學生冇做美術堂功課  結果就交左張白紙出去]
[老師話佢:喂你咩都冇畫  重做!!!]
[學生:有呀  南極企鵝捕魚囉]
[老師:魚呢?]
[學生:比企鵝捉哂]
[老師:咁企鵝呢]
[學生:捉完魚走左囉 ]
[老師:........]
作者: 糟糕    時間: 09-8-11 05:36 PM

原帖由 傻下傻下 於 2009-8-11 05:24 PM 發表
冇野既
一片空白
你應該唔係畫左「企鵝捕魚圖」呀嘛

(唔知「企鵝捕魚圖」係咩既話  我就講講)
[有個學生冇做美術堂功課  結果就交左張白紙出去]
[老師話佢:喂你咩都冇畫  重做!!!]
[學生:有呀  南 ...


什麼一片空白
明明就很大的一個紅色X
作者: Tlys    時間: 09-8-11 05:49 PM

唔好意思 唔識上載
作者: Tslsho    時間: 09-8-11 07:07 PM     標題: 回復 4# Tlys 的帖子

http://www.2000fun.com/bbs/viewt ... &extra=page%3D1
呢到有教學
作者: 櫻花奈葉    時間: 09-8-11 07:33 PM

死圖~
樓主唔該整一整佢...
作者: Tlys    時間: 09-8-11 08:13 PM     標題: 回復 5# Tslsho 的帖子

...申請唔到...
作者: longkit123    時間: 09-8-11 08:13 PM

死圖呀......e排肯定興用小畫家畫畫,.
作者: mangojelly    時間: 09-8-11 08:38 PM

真係咩都睇唔到@@
作者: -逆天-    時間: 09-8-12 09:48 AM

囧 囧 囧 囧 囧 囧 囧 囧 囧
http://c/Documents%20and%20Settings/Administrator/My%20Documents/My%20Pictures/未命名.bmp
   上傳圖 用blog xanga之類都可以
作者: longkit123    時間: 09-8-12 11:36 AM

其實佢係咪一早就唔打算比我地睇,,
作者: 笨小陶    時間: 09-8-13 05:58 AM

又是http://c/Documents%20and%20Settings/Administrator/My%20Documents/My%20Pictures/未命名.bmp

c drive貼圖大法=.=
是不是香港科技太新所以人人都跟不上...???
作者: 傻下傻下    時間: 09-8-13 09:58 PM     標題: 回復 3# 糟糕 的帖子

我同#9個位仁兄真係睇唔到啊嗎
作者: 糟糕    時間: 09-8-13 11:00 PM

原帖由 傻下傻下 於 2009-8-13 09:58 PM 發表
我同#9個位仁兄真係睇唔到啊嗎


....
那我貼上來了...
我所看到的紅色X

你們沒顯示出來嗎?
作者: 漫天花雨x進    時間: 09-8-16 03:38 PM

嗯...情況同樓上一樣
作者: 傻下傻下    時間: 09-8-16 04:38 PM

唔想貼...唔識攪
←電腦白痴]
總之我冇個個紅x  我見到既係「唔知......」前面係空既  好似禁左幾下空白鍵咁




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1