2000FUN論壇

標題: 貼住先 [打印本頁]

作者: 天雨乂    時間: 09-8-15 02:08 PM     標題: 貼住先

未完成 08未上色 07未畫
唔知幾時會完成 可能下年
so貼住先





















06






08






09






06 09上色    冰晶難上到仆街










加2張無聊作




[ 本帖最後由 天雨乂 於 2009-8-15 04:27 PM 編輯 ]
作者: `闇魔愛-)    時間: 09-8-15 02:10 PM

畫家雨~~~~~
作者: ﹢赤砂蠍°    時間: 09-8-15 03:34 PM

佢系我徒弟黎
作者: 天雨乂    時間: 09-8-15 04:34 PM

原帖由 ﹢赤砂蠍° 於 2009-8-15 03:34 PM 發表
佢系我徒弟黎

hi 屍傅
作者: 老翁    時間: 09-8-15 04:40 PM

原帖由 天雨乂 於 2009-8-15 04:34 PM 發表

hi 屍傅

我係你太師公
作者: 天雨乂    時間: 09-8-15 04:50 PM

08 399上色交比你地啦
作者: ﹢赤砂蠍°    時間: 09-8-15 05:04 PM

原帖由 天雨乂 於 2009-8-15 04:34 PM 發表

hi 屍傅

吾錯吾錯 有我1成水準 以後要加把勁
作者: 〥笨楓°    時間: 09-8-15 05:06 PM

叫我畫畫不如叫我去睇鬼片
作者: ﹢赤砂蠍°    時間: 09-8-15 05:51 PM

我淨系識晝(.人.)呢D架咋
作者: 膠膠風    時間: 09-8-15 06:15 PM

60 399渣住把70劍
好有懷念feel
作者: juy182001    時間: 09-8-16 03:37 AM

借問07呢 ?
作者: 天雨乂    時間: 09-8-16 12:33 PM

原帖由 juy182001 於 2009-8-16 03:37 AM 發表
借問07呢 ?

都話未畫
作者: 老翁    時間: 09-8-16 01:43 PM

有張頭身腳比例好大差別
作者: 『拉比安露絲』    時間: 09-8-16 02:22 PM

畫得唔錯,但係都係差咁d 加油^^
作者: `闇魔愛-)    時間: 09-8-16 02:33 PM

=.=冰晶果張上得好靚
婷哥上

作者: 笨×炎    時間: 09-8-16 02:56 PM

原帖由 `闇魔愛-) 於 2009-8-16 02:33 PM 發表
=.=冰晶果張上得好靚
婷哥上

=.=不過同個個男仔個頭同身比例唔太好
作者: ︴傻小琪”    時間: 09-8-16 03:29 PM

WO-0-"
畫得好似唷...

期待上色後的作品>v<
作者: -`格調=D    時間: 09-8-16 07:04 PM

對比起我d火柴人你以經係神手了
作者: `闇魔愛-)    時間: 09-8-16 07:16 PM

原帖由 笨×炎 於 2009-8-16 02:56 PM 發表

=.=不過同個個男仔個頭同身比例唔太好

其實我係覺得d色好靚
作者: ﹢赤砂蠍°    時間: 09-8-17 02:56 AM

我覺得佢個頭應該系用左黃金比例1∶1.618~_~ so個頭好似大左咁sad

[ 本帖最後由 ﹢赤砂蠍° 於 2009-8-17 02:58 AM 編輯 ]




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1