2000FUN論壇

標題: 重生@.@ 鋼紋&07399 on9 [打印本頁]

作者: steven223    時間: 09-8-18 11:31 AM     標題: 重生@.@ 鋼紋&07399 on9

重生@.@  鋼紋&07399 on9
星夢898``
作者: 小忍*    時間: 09-8-18 11:33 AM

06399 都有, 不過得 50lv
作者: steven223    時間: 09-8-18 11:36 AM

原帖由 小忍* 於 2009-8-18 11:33 AM 發表
06399 都有, 不過得 50lv


好多ac會跌價 ??
作者: 老翁    時間: 09-8-18 11:40 AM

   做得好
作者: 大口仔*~    時間: 09-8-18 11:49 AM

我諗唔會有傻仔重生自己套鋼SET掛。。。
如果有之前有鋼紋未放既人,佢地就慘LU
作者: Ak=]    時間: 09-8-18 12:02 PM     標題: 回復 5# 大口仔*~ 的帖子

有鋼紋未放既人,佢地就慘 "唔係慘係抵
作者: steven223    時間: 09-8-18 12:08 PM

原帖由 大口仔*~ 於 2009-8-18 11:49 AM 發表
我諗唔會有傻仔重生自己套鋼SET掛。。。
如果有之前有鋼紋未放既人,佢地就慘LU


D淨係得兔果d人抵哂sad...
作者: Ak=]    時間: 09-8-18 12:13 PM     標題: 回復 7# steven223 的帖子

如果下場重生兔   真係......
作者: 老翁    時間: 09-8-18 12:16 PM

做得非常好
作者: joe6b26    時間: 09-8-18 02:47 PM

好采放左AC走人
作者: 肥料    時間: 09-8-18 03:37 PM

唉我隻ac蝕曬= =  回到本都算偷笑
  搞到我唔多想玩
作者: 老翁    時間: 09-8-18 03:54 PM

真係做得非常之好
就算比人明知係自己增加落去 都好  總算打破左一貫炒賣作風
作者: 〥迷雪〤天    時間: 09-8-18 05:58 PM

原帖由 大口仔*~ 於 2009-8-18 11:49 AM 發表
我諗唔會有傻仔重生自己套鋼SET掛。。。
如果有之前有鋼紋未放既人,佢地就慘LU

唔會   有鋼都未必放比佢啦
ps. 開鋼要有粒野同鋼下左右
作者: bebe1a05    時間: 09-8-18 06:23 PM

07 得80lv揀有90應該無乜影響仲有無人會重生囉/.\~!
作者: 〥迷雪〤天    時間: 09-8-18 06:26 PM

原帖由 bebe1a05 於 2009-8-18 06:23 PM 發表
07 得80lv揀有90應該無乜影響仲有無人會重生囉/.\~!

有人重 不過好快比人買返  唔知係咪佢本人黎- -''
作者: bebe1a05    時間: 09-8-18 06:27 PM

其實我都幾想要80lv!~ 我有隻分身ac有套60 07 諗緊重唔重左佢尼比正身玩好
作者: s05030    時間: 09-8-18 08:00 PM

重生06 同07 都冇用
06 80lv個頭 先有用
佢又限死左lv 冇q用  重點係鋼s 佢回真係
作者: thomas0107    時間: 09-8-18 08:24 PM

下場重生兔
就正啦
作者: thomas0107    時間: 09-8-18 08:25 PM

原帖由 s05030 於 2009-8-18 08:00 PM 發表
重生06 同07 都冇用
06 80lv個頭 先有用
佢又限死左lv 冇q用  重點係鋼s 佢回真係

06 80lv個頭有咩用?
我想知
作者: 膠膠風    時間: 09-8-18 08:51 PM

原帖由 thomas0107 於 2009-8-18 08:25 PM 發表

06 80lv個頭有咩用?
我想知

好似加命中
作者: EKzzz    時間: 09-8-18 09:52 PM

其實重新都要有人放先得  有都係星夢"放出來"給你買 / 爆左人ac放
作者: thomas0107    時間: 09-8-19 12:13 AM

係尼中掛商見到鋼左+鋼右
唔通真係有人咁on9回鋼set@@
作者: 〥迷雪〤天    時間: 09-8-19 11:05 AM

原帖由 thomas0107 於 2009-8-19 12:13 AM 發表
係尼中掛商見到鋼左+鋼右
唔通真係有人咁on9回鋼set@@

有都唔出奇- -   不過如果佢本人放左之後先知出唔到鋼紋   你估佢地有咩反應呀啦
作者: 靈§駿    時間: 09-8-19 01:23 PM

快d重生兔紋啦-,-........
作者: csh浩    時間: 09-8-19 01:44 PM

遲d會唔會重生埋天紋架-.-
作者: 靈§駿    時間: 09-8-19 03:31 PM

又話08399都重o既
幾時重.......?
作者: 小忍*    時間: 09-8-19 03:57 PM

原帖由 csh浩 於 2009-8-19 01:44 PM 發表
遲d會唔會重生埋天紋架-.-

天紋易到洗乜重 =.=
個符都好似有得買
作者: 〥迷雪〤天    時間: 09-8-19 06:03 PM

原帖由 靈§駿 於 2009-8-19 03:31 PM 發表
又話08399都重o既
幾時重.......?

08唔係一早重左啦咩
作者: 幻~*    時間: 09-8-19 06:12 PM

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

作者: 老翁    時間: 09-8-19 06:25 PM

原帖由 幻~* 於 2009-8-19 06:12 PM 發表
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

唔好意思  實在太假
作者: 幻~*    時間: 09-8-19 06:30 PM

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

作者: 老翁    時間: 09-8-19 06:33 PM

原帖由 幻~* 於 2009-8-19 06:30 PM 發表
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

假就係假
作者: 幻~*    時間: 09-8-19 06:36 PM

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 美朱    時間: 09-8-19 11:37 PM

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 悲傷的思念    時間: 09-8-21 11:50 PM

阿阿~~
依家回收鋼set都用到鋼紋

之前持著自己ac有鋼紋扮高鬥d人  全部都要蝕錢!!!

哈哈
作者: oktim007    時間: 09-8-22 08:39 AM

原帖由 小忍* 於 2009-8-19 03:57 PM 發表

天紋易到洗乜重 =.=
個符都好似有得買

咁點解獅翼又會重既
作者: 老翁    時間: 09-8-22 12:02 PM

原帖由 oktim007 於 2009-8-22 08:39 AM 發表

咁點解獅翼又會重既

老老實實 係叫 抽娃娃
作者: csh浩    時間: 09-8-23 04:31 PM

果時買左d人慘lo- -.....我地唔好玩星夢一日睇下佢地會點
作者: steven223    時間: 09-8-24 12:02 AM


讀書吧啦-0-
作者: 老翁    時間: 09-8-24 02:37 AM

原帖由 csh浩 於 2009-8-23 04:31 PM 發表
果時買左d人慘lo- -.....我地唔好玩星夢一日睇下佢地會點

醒少少啦   唔玩一日??  比你地全香港既星夢玩家 唔玩一星期 佢地都唔驚你地

同埋現實上冇可能冇人唔玩  做事之前請三思而後行
網上世界  做錯少少  頂多比人串
現實生活  做錯野  後果自負

無論言行舉止 都要思考過先做

世界上傻仔就大把  見你英文名 都有個ho字 先提下你咋
作者: 老翁    時間: 09-8-24 02:39 AM

原帖由 steven223 於 2009-8-24 12:02 AM 發表

讀書吧啦-0-

挑  人地既學歷咪就係  打左幾多年機 , 玩過d咩  果d lo

跟住人地問佢  咩叫全球溫化    佢以自己超高既學歷及爆滿既自信   用搜尋器 搵相關資料
作者: 紫戀◇軒〃°↗    時間: 09-8-25 01:16 AM     標題: 回復 1# steven223 的帖子

好在神早賣埋d鋼紋ac 話唔定遲d兔紋重新




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1