2000FUN論壇
標題:
第一次畫...
[打印本頁]
作者:
lawchungyin123
時間:
09-8-30 05:08 PM
標題:
第一次畫...
第一次畫...很差...
有意見唔怕比......
續一次畫係會考完
再下一次係放榜日..
第5頁有錯字。。。 唔係一超 係一起。。
[
本帖最後由 lawchungyin123 於 2009-8-31 06:11 PM 編輯
]
作者:
longkit123
時間:
09-8-30 05:17 PM
我想問d野...入面係唔係淨係得兩個人??個女仔係邊度彈出黎?
作者:
lawchungyin123
時間:
09-8-30 05:24 PM
上留左一頁=_=
作者:
longkit123
時間:
09-8-30 05:43 PM
原帖由
lawchungyin123
於 2009-8-30 05:24 PM 發表
上留左一頁=_=
放榜日嗎??....
作者:
lawchungyin123
時間:
09-8-30 06:32 PM
係.....唔知點解岩岩唔記得左個字點寫.
作者:
-逆天-
時間:
09-8-30 07:10 PM
先唔講畫功 要畫咁既量都要花唔少時間..
好正面既內容0.0
作者:
chantinki
時間:
09-9-3 12:02 AM
第一次算畫得好好,希望你可以努力
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1