2000FUN論壇

標題: 第一次畫... [打印本頁]

作者: lawchungyin123    時間: 09-8-30 05:08 PM     標題: 第一次畫...

第一次畫...很差...
有意見唔怕比......











續一次畫係會考完
再下一次係放榜日..

第5頁有錯字。。。 唔係一超 係一起。。

[ 本帖最後由 lawchungyin123 於 2009-8-31 06:11 PM 編輯 ]
作者: longkit123    時間: 09-8-30 05:17 PM

我想問d野...入面係唔係淨係得兩個人??個女仔係邊度彈出黎?
作者: lawchungyin123    時間: 09-8-30 05:24 PM

上留左一頁=_=
作者: longkit123    時間: 09-8-30 05:43 PM

原帖由 lawchungyin123 於 2009-8-30 05:24 PM 發表
上留左一頁=_=

放榜日嗎??....
作者: lawchungyin123    時間: 09-8-30 06:32 PM

係.....唔知點解岩岩唔記得左個字點寫.
作者: -逆天-    時間: 09-8-30 07:10 PM

先唔講畫功  要畫咁既量都要花唔少時間..
  好正面既內容0.0
作者: chantinki    時間: 09-9-3 12:02 AM

第一次算畫得好好,希望你可以努力




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1