2000FUN論壇

標題: [開箱文] 非一般Cooler Master Elite 335 機箱 (附閃燈video) [打印本頁]

作者: D@niel_Ng    時間: 09-9-8 02:41 AM     標題: [開箱文] 非一般Cooler Master Elite 335 機箱 (附閃燈video)

係度首先多謝:
第一位: ssk219 (某論壇超人兄), 提供個機箱內部改裝, 設計及改裝透明側板, 手工一流:smile_o12:
第二位: 四眼仔 (非本壇中人, 以前做工程時嘅伙伴), 提供專業噴油(利用工業用壓縮氣泵, 先用水沙紙省去油積增加接觸面, 再噴上鋅鐵防銹底油, 然後再噴上汽車噴漆, 效果比一般支裝噴漆靚好多及耐用)

其實個箱整好咗成個幾月, 只係近期太忙冇時間上機, 終於今日"dik"起心肝裝咗佢(日日幫人砌機, 但自己部就放係度咁耐冇搞:smile_30: )

先睇睇裸機箱







上機圖





下續.................

[ 本帖最後由 D@niel_Ng 於 2009-9-9 02:56 AM 編輯 ]
作者: D@niel_Ng    時間: 09-9-8 02:42 AM

亮機圖(加裝2條6cm uv光管)............




蓋上透側






下續.................


[ 本帖最後由 D@niel_Ng 於 2009-9-8 02:45 AM 編輯 ]
作者: D@niel_Ng    時間: 09-9-8 02:43 AM

Power button開關制改用紅/藍/綠自動閃光燈



Video (請按圖)




多謝分享!

[ 本帖最後由 D@niel_Ng 於 2009-9-8 03:02 AM 編輯 ]
作者: 大邪神庵    時間: 09-9-8 12:19 PM

好得意   開機粒燈系咁閃
作者: 冷月明    時間: 09-9-8 12:22 PM

改得好靚仔"""@v@
作者: 火野亂太郎    時間: 09-9-8 12:54 PM

粒燈@@幾正咁wo
作者: 123大長針    時間: 09-9-8 04:26 PM

幫我去鴨街買料整燈
作者: Qoo記    時間: 09-9-8 08:56 PM

唔使問
粒燈好型

作者: 0097297902    時間: 09-9-10 02:33 PM

粒燈好令 o.o
作者: D@niel_Ng    時間: 09-9-14 11:17 AM

其實粒燈好易整,鴨記$5/粒
作者: 雲一0一    時間: 09-9-14 11:53 AM

買左粒燈唔洗set控制板?
作者: 美人魚暗之惡魔    時間: 09-9-14 04:48 PM

原帖由 雲一0一 於 2009-9-14 11:53 AM 發表
買左粒燈唔洗set控制板?

粒燈應該係火牛直接拎電
咁樣一開機就會著
唔駛另外set任何野
作者: 雲一0一    時間: 09-9-14 05:37 PM

粒燈應該係焊
但係要點控制佢點閃
作者: D@niel_Ng    時間: 09-9-14 11:08 PM

原帖由 雲一0一 於 2009-9-14 05:37 PM 發表
粒燈應該係焊
但係要點控制佢點閃

粒燈買番黎一駁電就自動閃轉色, 唔駛駁其它野
作者: 雲一0一    時間: 09-9-15 08:09 AM

而家d野咁方便




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1