2000FUN論壇
標題:
[開箱文] 非一般Cooler Master Elite 335 機箱 (附閃燈video)
[打印本頁]
作者:
D@niel_Ng
時間:
09-9-8 02:41 AM
標題:
[開箱文] 非一般Cooler Master Elite 335 機箱 (附閃燈video)
係度首先多謝:
第一位:
ssk219 (某論壇超人兄)
,
提供個機箱內部改裝, 設計及改裝透明側板, 手工一流:smile_o12:
第二位:
四眼仔 (非本壇中人
,
以前做工程時嘅伙伴), 提供專業噴油(利用工業用壓縮氣泵, 先用水沙紙省去油積增加接觸面, 再噴上鋅鐵防銹底油, 然後再噴上汽車噴漆, 效果比一般支裝噴漆靚好多及耐用)
其實個箱整好咗成個幾月, 只係近期太忙冇時間上機, 終於今日"dik"起心肝裝咗佢(日日幫人砌機, 但自己部就放係度咁耐冇搞:smile_30: )
先睇睇裸機箱
上機圖
下續.................
[
本帖最後由 D@niel_Ng 於 2009-9-9 02:56 AM 編輯
]
作者:
D@niel_Ng
時間:
09-9-8 02:42 AM
亮機圖(加裝2條6cm uv光管)............
蓋上透側
下續.................
[
本帖最後由 D@niel_Ng 於 2009-9-8 02:45 AM 編輯
]
作者:
D@niel_Ng
時間:
09-9-8 02:43 AM
Power button開關制改用紅/藍/綠自動閃光燈
Video (請按圖)
多謝分享!
[
本帖最後由 D@niel_Ng 於 2009-9-8 03:02 AM 編輯
]
作者:
大邪神庵
時間:
09-9-8 12:19 PM
好得意 開機粒燈系咁閃
作者:
冷月明
時間:
09-9-8 12:22 PM
改得好靚仔"""@v@
作者:
火野亂太郎
時間:
09-9-8 12:54 PM
粒燈@@幾正咁wo
作者:
123大長針
時間:
09-9-8 04:26 PM
幫我去鴨街買料整燈
作者:
Qoo記
時間:
09-9-8 08:56 PM
唔使問
粒燈好型
作者:
0097297902
時間:
09-9-10 02:33 PM
粒燈好令 o.o
作者:
D@niel_Ng
時間:
09-9-14 11:17 AM
其實粒燈好易整,鴨記$5/粒
作者:
雲一0一
時間:
09-9-14 11:53 AM
買左粒燈唔洗set控制板?
作者:
美人魚暗之惡魔
時間:
09-9-14 04:48 PM
原帖由
雲一0一
於 2009-9-14 11:53 AM 發表
買左粒燈唔洗set控制板?
粒燈應該係火牛直接拎電
咁樣一開機就會著
唔駛另外set任何野
作者:
雲一0一
時間:
09-9-14 05:37 PM
粒燈應該係焊
但係要點控制佢點閃
作者:
D@niel_Ng
時間:
09-9-14 11:08 PM
原帖由
雲一0一
於 2009-9-14 05:37 PM 發表
粒燈應該係焊
但係要點控制佢點閃
粒燈買番黎一駁電就自動閃轉色, 唔駛駁其它野
作者:
雲一0一
時間:
09-9-15 08:09 AM
而家d野咁方便
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1