2000FUN論壇
標題:
想玩台板呀有冇人一齊玩
[打印本頁]
作者:
deco202020
時間:
09-9-14 01:29 AM
標題:
想玩台板呀有冇人一齊玩
我想玩台板唔知有冇人一齊玩呀
作者:
deco202020
時間:
09-9-14 01:29 AM
我之前玩hkser 玩到70冇玩
如果有人玩可唔可以add我
deco_ric@hotmail.com
作者:
csh浩
時間:
09-9-21 08:21 AM
點解唔玩香港ser??
作者:
fungfung0620
時間:
10-5-5 03:03 PM
我玩台版ser架 7x幾lv守護
玩叫我msn:fungfung-.-@hotmail.com
作者:
夜小紙
時間:
10-5-11 01:43 AM
我諗住玩'
作者:
魚王b
時間:
11-1-22 02:35 PM
我[神采風楊]叫魚王b add me
作者:
mmhkl
時間:
11-7-19 01:54 PM
做咩要玩臺版?
作者:
iWangan
時間:
12-3-2 03:35 AM
actually i never play this game before but it looks good@@!!
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1