2000FUN論壇

標題: 想玩台板呀有冇人一齊玩 [打印本頁]

作者: deco202020    時間: 09-9-14 01:29 AM     標題: 想玩台板呀有冇人一齊玩

我想玩台板唔知有冇人一齊玩呀
作者: deco202020    時間: 09-9-14 01:29 AM

我之前玩hkser 玩到70冇玩
如果有人玩可唔可以add我
deco_ric@hotmail.com
作者: csh浩    時間: 09-9-21 08:21 AM

點解唔玩香港ser??
作者: fungfung0620    時間: 10-5-5 03:03 PM

我玩台版ser架 7x幾lv守護
玩叫我msn:fungfung-.-@hotmail.com
作者: 夜小紙    時間: 10-5-11 01:43 AM

我諗住玩'
作者: 魚王b    時間: 11-1-22 02:35 PM

我[神采風楊]叫魚王b add me
作者: mmhkl    時間: 11-7-19 01:54 PM

做咩要玩臺版?
作者: iWangan    時間: 12-3-2 03:35 AM

actually i never play this game before but it looks good@@!!




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1