2000FUN論壇

標題: 畫風練習 @_@ [打印本頁]

作者: sleepingpen    時間: 09-9-18 09:07 PM     標題: 畫風練習 @_@

繼續嘗試這種畫風     不過這畫風也真的不易啊  orz  (到現在都不知自己哪種畫風好 =3=)

題外話:  ps3的tov終於入手了~ XDDD     好想畫同人啊~


作者: -逆天-    時間: 09-9-19 12:28 AM

還是脫離不了屬於您既畫風
  還是能一眼看出係您既畫
    其實我比較鍾意您之前畫頭髮既方法-3-"
      而家咁畫 好似仲差左...比起之前既..簡單左好多
作者: sleepingpen    時間: 09-9-19 01:16 AM

我錯了   不該說是畫風   應該是上色風格才對  囧"
之前上頭髮的方法  我覺得不配這種上色方法所以就沒用了   
雖然看上去比較簡單.............但是我上得比之前的方法更慢呢  XDDD
作者: ~笨貓~    時間: 09-9-19 03:55 AM     標題: 回復 3# sleepingpen 的帖子

好喜歡這樣上色@@
尤其是頭髮
作者: longkit123    時間: 09-9-19 11:43 AM

都係之前果d上色方法靚d!~~~
作者: 牙穎TC    時間: 09-9-19 12:37 PM

呢個係我其中一種想模仿既上色
靚過之前果個..頭髮太多線我覺得唔好睇
作者: -逆天-    時間: 09-9-19 01:21 PM

原帖由 sleepingpen 於 2009-9-19 01:16 AM 發表
我錯了   不該說是畫風   應該是上色風格才對  囧"
之前上頭髮的方法  我覺得不配這種上色方法所以就沒用了   
雖然看上去比較簡單.............但是我上得比之前的方法更慢呢  XDDD

放兩張圖上黎吧..下面一幅係背景同人物混合

.......................純粹順手放埋



其實可以因情況自行決定使用那一種上色方法..唔需要取捨於兩項之一
    詳細就您自己摸喇xd    我只係一個欣賞畫作既人..




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1