2000FUN論壇

標題: 放iphone 3g 16g 90%新 [打印本頁]

作者: cooperxx    時間: 09-10-10 05:25 PM     標題: 放iphone 3g 16g 90%新

3  行貨..重有一個月保... 部機係岩岩保養換左新機的.
有盒, 個原裝牛同HANDFREE 爛左..
放3400

[ 本帖最後由 cooperxx 於 09-10-10 05:43 PM 編輯 ]
作者: kenneth_cyh    時間: 09-10-14 04:56 PM

$2500 有興趣




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1