2000FUN論壇
標題:
放iphone 3g 16g 90%新
[打印本頁]
作者:
cooperxx
時間:
09-10-10 05:25 PM
標題:
放iphone 3g 16g 90%新
3 行貨..重有一個月保... 部機係岩岩保養換左新機的.
有盒, 個原裝牛同HANDFREE 爛左..
放3400
[
本帖最後由 cooperxx 於 09-10-10 05:43 PM 編輯
]
作者:
kenneth_cyh
時間:
09-10-14 04:56 PM
$2500 有興趣
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1