2000FUN論壇
標題:
出售S5230C
[打印本頁]
作者:
2000FUN新手
時間:
09-10-25 11:30 AM
標題:
出售S5230C
包 充電 4G卡 耳機 等基本野
有盒有單
自出價 可加MSN傾
akinwakinw@hotmail.com
最好換W705^_^
作者:
mandm
時間:
09-10-27 02:02 PM
700蚊 3日收機價格保証
作者:
大邪神庵
時間:
09-10-27 11:38 PM
原帖由
mandm
於 09-10-27 02:02 PM 發表
700蚊 3日收機價格保証
你條友收機D價都幾賤
作者:
銀河戰國
時間:
09-10-28 03:47 AM
原帖由
大邪神庵
於 09-10-27 11:38 PM 發表
你條友收機D價都幾賤
其實呢度禁止收買佬入就岩
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1