2000FUN論壇

標題: 出售S5230C [打印本頁]

作者: 2000FUN新手    時間: 09-10-25 11:30 AM     標題: 出售S5230C

包 充電 4G卡 耳機 等基本野

有盒有單

自出價 可加MSN傾 akinwakinw@hotmail.com

最好換W705^_^
作者: mandm    時間: 09-10-27 02:02 PM

700蚊       3日收機價格保証
作者: 大邪神庵    時間: 09-10-27 11:38 PM

原帖由 mandm 於 09-10-27 02:02 PM 發表
700蚊       3日收機價格保証

你條友收機D價都幾賤
作者: 銀河戰國    時間: 09-10-28 03:47 AM

原帖由 大邪神庵 於 09-10-27 11:38 PM 發表

你條友收機D價都幾賤

其實呢度禁止收買佬入就岩




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1