2000FUN論壇
標題:
left4dead2.exe發生問題,必須關閉,謹此致歉.
[打印本頁]
作者:
stevenchan06
時間:
09-11-4 10:36 PM
標題:
left4dead2.exe發生問題,必須關閉,謹此致歉.
要點搞啊
之前第一集都玩到
e+第一集同demo都話發生問題
開都開唔到- -
[
本帖最後由 stevenchan06 於 09-11-4 10:47 PM 編輯
]
圖片附件:
1.jpg
(09-11-4 10:38 PM, 18.57 KB) / 下載次數 25
https://www.2000fun.com/forum.php?mod=attachment&aid=MjM1NjgxfDExZWQ2YWVkfDE3ODIyNzEyMDd8MA%3D%3D
作者:
cc931030
時間:
09-11-5 07:13 PM
等出正版吧
都唔係好耐姐
等下吧@@
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1