2000FUN論壇

標題: left4dead2.exe發生問題,必須關閉,謹此致歉. [打印本頁]

作者: stevenchan06    時間: 09-11-4 10:36 PM     標題: left4dead2.exe發生問題,必須關閉,謹此致歉.

要點搞啊
之前第一集都玩到
e+第一集同demo都話發生問題
開都開唔到- -

[ 本帖最後由 stevenchan06 於 09-11-4 10:47 PM 編輯 ]

圖片附件: 1.jpg (09-11-4 10:38 PM, 18.57 KB) / 下載次數 25
https://www.2000fun.com/forum.php?mod=attachment&aid=MjM1NjgxfDExZWQ2YWVkfDE3ODIyNzEyMDd8MA%3D%3D


作者: cc931030    時間: 09-11-5 07:13 PM

等出正版吧
都唔係好耐姐
等下吧@@




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1