原帖由 辣椒王 於 09-11-22 03:45 PM 發表 隻game我都覺得唔錯 想玩畫質靚既咪玩aion 呢隻game初初會悶 但後期會很爽@@ 另外題外話:想問cb ac 會否不刪檔?
原帖由 解答專員 於 09-11-22 03:50 PM 發表 CB會刪 回題 本人已玩左呢隻GAME三次 有線收費 一次 有線免費 一次 台版免費 一次 而家無玩 對佢既感覺係又愛又恨 樓主魔神就靠你了 X__X