2000FUN論壇

標題: 咁多人話唔好玩,我反而覺得幾好 [打印本頁]

作者: SIU-Lung    時間: 09-11-22 04:02 AM     標題: 咁多人話唔好玩,我反而覺得幾好

地圖大..有坐騎都唔算行得慢,
而且npc就可以租用,又平
npc難搵? 地圖上指橙點有名睇都難搵?
lv都唔算難升,, 睇一睇大地圖,新手村只係好細好細既其中一版圖
已經知道隻game一開始係悶左d,要玩到咁上下先有真正既樂趣
我蠻期待的!  大家討論下
作者: 辣椒王    時間: 09-11-22 03:45 PM

隻game我都覺得唔錯 想玩畫質靚既咪玩aion 呢隻game初初會悶 但後期會很爽@@
另外題外話:想問cb ac 會否不刪檔?
作者: 解答專員    時間: 09-11-22 03:50 PM

原帖由 辣椒王 於 09-11-22 03:45 PM 發表
隻game我都覺得唔錯 想玩畫質靚既咪玩aion 呢隻game初初會悶 但後期會很爽@@
另外題外話:想問cb ac 會否不刪檔?

CB會刪

回題 本人已玩左呢隻GAME三次
有線收費 一次
有線免費 一次
台版免費 一次

而家無玩 對佢既感覺係又愛又恨
樓主魔神就靠你了 X__X
作者: KOK3    時間: 09-11-22 03:51 PM

本人除了追求畫質靚之外,還追求技術性既game
AION , monster hunter呢d畫質太低已經唔岩我
反而我有興趣玩TERA,次世代技術型game
作者: xxJackie    時間: 09-11-22 05:59 PM

我驚TERA 可能好少人RUN到隻GAME...
作者: 主教    時間: 09-11-22 06:40 PM

哩隻game 我就覺得好好玩啦~~由有線代理時玩到佢汁埋~~去台灣再玩過~~而家香港有得玩番~~我會玩
作者: herman2828    時間: 09-11-22 06:55 PM

依家大部分人低lv 根本就無辦法知道
不過少d人玩都好 無甘lag 無甘多外掛
結論是不好玩架個game 快d del la
作者: AKiTO1314    時間: 09-11-22 07:22 PM

我應該都玩既...
好想尋回返以前玩台版一大班人副本練功...
同大大隻既召喚獸
作者: SIU-Lung    時間: 09-11-23 01:10 AM

隻game我之前無玩過,不過真係覺得幾正
作者: HIMCO    時間: 09-11-23 12:58 PM

原帖由 解答專員 於 09-11-22 03:50 PM 發表

CB會刪

回題 本人已玩左呢隻GAME三次
有線收費 一次
有線免費 一次
台版免費 一次

而家無玩 對佢既感覺係又愛又恨
樓主魔神就靠你了 X__X

毛雞, 不防玩第4次啦@@




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1