2000FUN論壇

標題: 2009差唔多完了~~ [打印本頁]

作者: 西門狗雪    時間: 09-12-29 11:48 PM     標題: 2009差唔多完了~~

2009年真係大起大跌~

最開心係可以再同大家踢波~

多謝大家相信我,,同埋我一齊重組~

雖然我地仲未嬴波~不過我地每場都有進步

每場都踢得盡興,開心!!!

2010年 我地隊波更要多多努力^^

不過...未比波衫錢快D比!!!
作者: ☆呀潮★    時間: 09-12-30 12:15 AM

追數,...哈哈哈
作者: hee仔    時間: 09-12-30 12:32 AM

俾左啦-.-  
作者: 暴力熊@    時間: 09-12-30 03:07 AM

我可唔可以一齊踢下玩下先
作者: kingcexmy    時間: 10-1-26 12:14 AM     標題: 乾燥劑

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1