2000FUN論壇
標題:
2009差唔多完了~~
[打印本頁]
作者:
西門狗雪
時間:
09-12-29 11:48 PM
標題:
2009差唔多完了~~
2009年真係大起大跌~
最開心係可以再同大家踢波~
多謝大家相信我,,同埋我一齊重組~
雖然我地仲未嬴波~不過我地每場都有進步
每場都踢得盡興,開心!!!
2010年 我地隊波更要多多努力^^
不過...未比波衫錢快D比!!!
作者:
☆呀潮★
時間:
09-12-30 12:15 AM
追數,...哈哈哈
作者:
hee仔
時間:
09-12-30 12:32 AM
俾左啦-.-
作者:
暴力熊@
時間:
09-12-30 03:07 AM
我可唔可以一齊踢下玩下先
作者:
kingcexmy
時間:
10-1-26 12:14 AM
標題:
乾燥劑
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1