2000FUN論壇

標題: 謝拉特考慮另謀高就 [打印本頁]

作者: c朗乂sHiNg    時間: 10-1-20 07:46 PM     標題: 謝拉特考慮另謀高就

利物浦隊長謝拉特據稱將為了冠軍而離開自己效力多年的球會,皇馬現在似乎對英格蘭球星也頗感興趣。
紅軍利物浦今季令人喪氣,他們被從歐聯淘汰入歐霸盃,國內杯賽也已出局。如今這支球隊甚至連進入英超聯賽前四都有危險,這可能將使他們錯過下一年的歐洲頂級賽事。

      不過現在利物浦的處境可能還將變得更糟,據報導,隊中最大的明星之一——隊長謝拉特有可能離開球隊。

      在看到紅軍與史篤城1-1戰和後,有傷在身的謝拉特似乎開始對自己是否應該在晏菲路堅持下去感到疑問,他可能將在夏天以四千萬英鎊的身價轉會。皇馬、國際米蘭和曼城都正在密切注視這名球員的動向,並加緊籌措資金,以在必要時一舉奪下這名中場。

      為了增加報導的可信度,媒體甚至聲稱謝拉特與賓尼迪斯的助手因為腿筋受傷在足總盃中被換下一事發生口角,但這種說法已經得到了當事人的否認。

      事實上早在六年前謝拉特便曾幾乎離開晏菲路,當時他有意轉為車路士效力。然而賓尼迪斯接手後,利物浦隊長決定繼續留在球會,並在隨後奪得歐聯的冠軍。 (Goal.com)

又皇馬
http://www.goal.com/hk/news/497/ ... 0%E9%AB%98%E5%B0%B1
作者: lcy1986    時間: 10-1-20 08:08 PM

謝老4都走...利記唔知邊個接到佢班呢?
作者: c朗乂sHiNg    時間: 10-1-20 08:10 PM

原帖由 lcy1986 於 10-1-20 08:08 PM 發表
謝老4都走...利記唔知邊個接到佢班呢?

亞基
作者: ts00668118    時間: 10-1-20 08:18 PM

皇馬中場仲有佢份咩- -?
作者: c朗乂sHiNg    時間: 10-1-20 08:28 PM

原帖由 ts00668118 於 10-1-20 08:18 PM 發表
皇馬中場仲有佢份咩- -?

沙比  謝老4
前利記中場
作者: 火狼cool    時間: 10-1-20 09:35 PM

利物浦今年差成甘......
作者: 風魔仔    時間: 10-1-20 10:48 PM

F9快d走
留係利記冇前途
作者: 禾小梨    時間: 10-1-20 10:59 PM

f9走遲下有機會拎世足
作者: ξ〝笨豪﹍★°    時間: 10-1-20 11:04 PM

而家唔知仲有無球會出之前咁高價收你呢
作者: 巫師    時間: 10-1-21 12:14 AM

原帖由 ξ〝笨豪﹍★° 於 10-1-20 11:04 PM 發表
而家唔知仲有無球會出之前咁高價收你呢

好似都有4千萬

當然吹出黎
作者: 寒伯    時間: 10-1-21 01:16 AM

原帖由 巫師 於 10-1-21 12:14 AM 發表

好似都有4千萬

當然吹出黎


佢應該都28~9啦可?
作者: 黑市獵人~    時間: 10-1-21 01:45 AM

原帖由 ξ〝笨豪﹍★° 於 10-1-20 23:04 發表
而家唔知仲有無球會出之前咁高價收你呢

狀態  有滑落既現象
不過都仲有2年貨仔用下既  抵買
f9  快d過埋檔   又有一支英超強隊  可以降班啦        紐卡素換利物浦
作者: ~Sam    時間: 10-1-21 01:56 PM

f9過車仔啦 哈哈
謝老4走 f9都走架啦應該
作者: 火狼cool    時間: 10-1-21 05:27 PM

利物浦甘樣好容易變成另一對找卡數- -
作者: 黑市獵人~    時間: 10-1-21 05:39 PM

原帖由 火狼cool 於 10-1-21 17:27 發表
利物浦甘樣好容易變成另一對找卡數- -

找卡數 = 紐卡素
作者: fok1011    時間: 10-1-21 09:19 PM

謝拉特走,費托又話走,利記點算?
作者: c朗乂sHiNg    時間: 10-1-21 09:38 PM

原帖由 fok1011 於 10-1-21 09:19 PM 發表
謝拉特走,費托又話走,利記點算?

降班
作者: 巫師    時間: 10-1-21 11:41 PM

原帖由 寒伯 於 10-1-21 01:16 AM 發表


佢應該都28~9啦可?

過意甲踢到38都得啦
作者: 魚♂    時間: 10-1-23 11:17 AM

謝拉凸都走埋~~~賓帥你自己踢埋佢啦=]]]]]]
作者: wintersnow    時間: 10-1-23 04:54 PM

據報導係邊度既報導?
呢期好多吹水新聞,又法比又迪羅斯
作者: c朗乂sHiNg    時間: 10-1-24 06:27 PM

原帖由 魚♂ 於 10-1-23 11:17 AM 發表
謝拉凸都走埋~~~賓帥你自己踢埋佢啦=]]]]]]

親自洛場
作者: 1471477    時間: 10-1-25 09:46 PM

都係時候走架啦,都無盃...
作者: eqkp    時間: 10-1-25 10:52 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 爭霸者    時間: 10-1-26 02:23 AM

黎皇馬la@@~~~~~~
作者: bsgbsg    時間: 10-1-28 11:12 PM

賓尼兔唔走....利記冇得救
作者: 吳樹喜    時間: 10-1-29 09:48 AM

今年已經30歲架啦
踢呢個位置最多2-3年光景
為自己打算下啦




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1