原帖由 lcy1986 於 10-1-20 08:08 PM 發表 謝老4都走...利記唔知邊個接到佢班呢?
原帖由 ts00668118 於 10-1-20 08:18 PM 發表 皇馬中場仲有佢份咩- -?
原帖由 ξ〝笨豪﹍★° 於 10-1-20 11:04 PM 發表 而家唔知仲有無球會出之前咁高價收你呢
原帖由 巫師 於 10-1-21 12:14 AM 發表 好似都有4千萬 當然吹出黎
原帖由 ξ〝笨豪﹍★° 於 10-1-20 23:04 發表 而家唔知仲有無球會出之前咁高價收你呢
原帖由 火狼cool 於 10-1-21 17:27 發表 利物浦甘樣好容易變成另一對找卡數- -
原帖由 fok1011 於 10-1-21 09:19 PM 發表 謝拉特走,費托又話走,利記點算?
原帖由 寒伯 於 10-1-21 01:16 AM 發表 佢應該都28~9啦可?
原帖由 魚♂ 於 10-1-23 11:17 AM 發表 謝拉凸都走埋~~~賓帥你自己踢埋佢啦=]]]]]]