2000FUN論壇

標題: 垃圾代理 [打印本頁]

作者: 不知所遊    時間: 10-2-12 10:18 PM     標題: 垃圾代理

又係呢D廢game
作者: 〢☆難忘的回憶    時間: 10-2-13 05:01 AM

台版暮光既畫面我真系頂吾順-___-""非常差…玩左一陣即刪GaMe~

所以今次黎呢個版純粹系……[fly]路過架喳0.0"[/fly]

甘就1分

[ 本帖最後由 〢☆難忘的回憶 於 10-2-13 05:04 AM 編輯 ]
作者: hinhin0    時間: 10-2-13 05:34 PM

聽個名已為幾好玩....你地咁講又唔係幾想玩la
作者: 不知所遊    時間: 10-2-13 05:38 PM

原帖由 〢☆難忘的回憶 於 10-2-13 05:01 AM 發表
台版暮光既畫面我真系頂吾順-___-""非常差…玩左一陣即刪GaMe~

所以今次黎呢個版純粹系……路過架喳0.0"

甘就1分


係lo.,呢個版,用黎呃分的
無乜人會無視間垃圾越一代理
作者: neil2354    時間: 10-2-14 02:11 AM

無錯..U1的確出哂名 LAG.公測廷遲遲遲
作者: €冰雪~    時間: 10-2-14 08:29 AM

幾時玩得
作者: @Kenny.C@    時間: 10-2-14 10:21 AM

個名就幾型
但係畫面就,,,
作者: pigpigb    時間: 10-2-16 01:11 AM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 乂口x傑x口乂    時間: 10-2-16 07:45 AM

呢間垃圾D定係個D傳說中既豬屎 暈狗 新奇士爛橙垃圾D?
作者: 豪。餅    時間: 10-2-16 06:39 PM

隻game好玩嗎?
作者: R.小狼    時間: 10-2-16 11:11 PM

仲為係電影"暮光之城"(吸血新世紀)翻作添 ..
入到官網 ..睇完好大聲"超"左一聲 ..
我黎純卒厄下POST
作者: csh浩    時間: 10-2-17 04:22 PM

不過入面d野都ok玩得過...
作者: 蔡楓華去死吧    時間: 10-2-24 05:21 PM

呢隻暮光在台灣巴哈排90左右
不過都有少量支持者既,巴哈d心得文都寫得唔錯
未至於完全玩唔過

另一隻東風就真係人人小...
作者: 不知所遊    時間: 10-2-24 10:42 PM

原帖由 pigpigb 於 10-2-16 01:11 AM 發表
幾爛既game都有人掉錢落去玩~  

原帖由 乂口x傑x口乂 於 10-2-16 07:45 AM 發表
呢間垃圾D定係個D傳說中既豬屎 暈狗 新奇士爛橙垃圾D?

原帖由 neil2354 於 10-2-14 02:11 AM 發表
無錯..U1的確出哂名 LAG.公測廷遲遲遲

原帖由 @Kenny.C@ 於 10-2-14 10:21 AM 發表
個名就幾型
但係畫面就,,,


松崗個邊都頂唔到
越一? 收檔啦快D
作者: leopet1028    時間: 10-3-12 10:13 PM

冇人玩
作者: 辣椒王    時間: 10-3-19 06:23 PM

個名唔錯 @_@ 內容無睇過 畫面唔知
越一代理多好的遊戲品質也被下降




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1