原帖由 〢☆難忘的回憶 於 10-2-13 05:01 AM 發表 台版暮光既畫面我真系頂吾順-___-""非常差…玩左一陣即刪GaMe~ 所以今次黎呢個版純粹系……路過架喳0.0" 甘就1分
原帖由 pigpigb 於 10-2-16 01:11 AM 發表 幾爛既game都有人掉錢落去玩~
原帖由 乂口x傑x口乂 於 10-2-16 07:45 AM 發表 呢間垃圾D定係個D傳說中既豬屎 暈狗 新奇士爛橙垃圾D?
原帖由 neil2354 於 10-2-14 02:11 AM 發表 無錯..U1的確出哂名 LAG.公測廷遲遲遲
原帖由 @Kenny.C@ 於 10-2-14 10:21 AM 發表 個名就幾型 但係畫面就,,,