2000FUN論壇

標題: 放GC900 [打印本頁]

作者: jay1432    時間: 10-3-2 08:07 PM     標題: 放GC900

放GC900 黑色一部 好新 12月頭買...UP到10G版
冇整過 有單 百老匯買
正係冇條handfree 其他野齊
1600即賣  有意add hosang14@hotmail.com




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1