原帖由 吳樹喜 於 10-3-5 05:33 PM 發表 罰停賽三場咁少既
原帖由 plus 於 10-3-5 07:13 PM 發表 唔係你想點
原帖由 吳樹喜 於 10-3-5 08:33 PM 發表 鬧個球証又係三場 踢斷人隻腳又係三場 無阻嚇作用
原帖由 plus 於 10-3-5 09:20 PM 發表 佢明顯唔係惡意踢斷人隻腳啦
原帖由 吳樹喜 於 10-3-5 09:39 PM 發表 即係咁 我都相信係無心,鏡頭都有慢鏡睇 但係點都係實質傷害,無理由同語言傷害同等刑罰
原帖由 吳樹喜 於 10-3-5 21:39 發表 即係咁 我都相信係無心,鏡頭都有慢鏡睇 但係點都係實質傷害,無理由同語言傷害同等刑罰
原帖由 FussyTinG 於 10-3-6 01:26 AM 發表 即係咁 如果有條友同人爭五五波畀人hi親下 ,但佢就好玻璃 ,跌低左又斷韌帶又剩 , 咁係咪又要低番三五七場 ~
原帖由 吳樹喜 於 10-3-6 03:40 AM 發表 即係咁 你講法都岩,但係就覺得好唔化算 鬧球証一句同踢斷你腳做十字軍既罰則係一樣 真係踢毀滅足球既人睇到會心微笑 有心或無意呢d野得當事人先知
原帖由 小小小龍龍 於 10-3-6 03:58 PM 發表 凡事只睇結果...唔太好lor