2000FUN論壇

標題: 想買部高音質MP3 ....有冇好牌子介紹?? [打印本頁]

作者: haze8677    時間: 10-3-20 01:51 AM     標題: 想買部高音質MP3 ....有冇好牌子介紹??

用開 IAUDIO X 5 ....不過插EAR PHONE 過個位壞左.....用左4年...咩都低返晒喇...加上電都快用完....整又唔知要幾錢....

不如換過部算......APPLE D 機依家好唔好...? 我對CLASSIC 幾有興趣.....之前 NANO O岩O岩出試聽過.....完完全全唔係我想要既野.....

我既筆直大約3千內....最好2千內啦~~不過我信一分錢一分貨~~
作者: morrischow16    時間: 10-3-22 03:31 AM

我覺得samsung d音質唔錯
無論係電話定mp3..都ok
你可以去試下
作者: nichblas    時間: 10-4-16 04:43 PM

可以試下sony a840
作者: 姦仔    時間: 10-5-14 02:10 AM

COWON S9 ~~~~
作者: ~SE~    時間: 10-9-8 01:05 AM

好似要睇下你聽開邊類型音樂多
作者: wongasdf    時間: 10-9-10 12:06 AM

原帖由 姦仔 於 10-5-14 02:10 AM 發表
COWON S9 ~~~~

我都用緊 唔錯嫁

不過最好買COWON J3(新出) 同 S9 差唔多級數 J3可以插卡 而S9唔可以

J3同S9都係AMOLED MON




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1